 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
SimonS Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4769 Aktiv.: 20.11 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Sre Maj 05, 2010 3:49 pm Naslov sporočila: Outlook Express noče pošiljati pošte |
|
|
Od včeraj naprej se je outlook odločil, da mi ne bo več pošiljal pošte.
Vse nastavitve se popolnoma OK. Če pošiljam pošto z web maila tudi pošlje in na amisu so mi zatrdili, da je z njihove strani vse OK in da je težava z programom. Svetovali so mi, naj izbrišem račun ter ga še enkrat kreiram. Brez uspeha.
Outlook Expres mi javi sledečo napako:
Koda: |
The message could not be sent because one of the recipients was rejected by the server. The rejected e-mail address was 'sonja@wilsonic.si'. Subject 'hvala !', Account: 'pop3.amis.net', Server: 'smtp.amis.net', Protocol: SMTP, Server Response: '554 5.7.1 <cpe-90-157-181-176.dynamic.amis.net[90.157.181.176]>: Client host rejected: SPAM, prosimo kontaktirajte 080 20 10 ali podpora@amis.net', Port: 25, Secure(SSL): No, Server Error: 554, Error Number: 0x800CCC79 |
_________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Wisor Član

Pridružen-a: Ned 18 Apr 2010 13:53 Prispevkov: 71 Aktiv.: 0.38
|
Objavljeno: Sre Maj 05, 2010 3:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
keep receiving this email error when trying to connect to my personal email. 0x800CCC79
To fix this problem:
Open Outlook Express, and click Tools
Then click on Accounts
Then click on your email connection and click Properties
Then click Advanced
On this screen remove the checks from the boxes This server requires a secure connection for both Outgoing mail (SMTP) and Incoming mail (POP3).
Make sure 'this server requires authentication' is checked
I followed this advice and it still does not work. The error states the message could not be sent because one of the recipients was rejected by the server. The rejected email address was <XXXXXXX>. Subject 'xxxxxxxxxx' Account xxxxxxxxxxxxxx@bellsouth.net. Server 'mail.bellsouth.net'. Protocol SMTP.Server Response: '550, Error Number 0x800CCC79
Have tried to send to yahoo, gmail and work account it does not work. Sending to bellsouth recipient worked.......HELP |
Upam da ti pomaga tole
Drugace pa klik |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
audiox Član


Pridružen-a: Sob 19 Dec 2009 19:13 Prispevkov: 906 Aktiv.: 4.80 Kraj: Metlika
|
Objavljeno: Sre Maj 05, 2010 4:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Amis blokira porte za odhajajočo pošto, če nimaš statičnega ip-ja. Samo, če je delovalo prej, potem to verjetno ni težava.
Amisu na podporo pošlji mail, ne jih klicat, ker boš dobil bebca, ki ti ne bo znal pomagat. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SimonS Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4769 Aktiv.: 20.11 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Sre Maj 05, 2010 4:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Wisor
Na žalost ni pomagalo. Bom poslal mail na AMIS, pa bomo videli. _________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SimonS Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4769 Aktiv.: 20.11 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Sre Maj 05, 2010 7:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
So pa res hitri na amisu
Dobim odgovor: Z naše strani so stvari urejene. Izklopite modem za 10 sec in ponovno vklopite. To bi moralo delovati.
In res je !!! _________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jorn Član

Pridružen-a: Sre 25 Avg 2010 7:07 Prispevkov: 26 Aktiv.: 0.14 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Sre Avg 25, 2010 7:14 am Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
Se to lahko reši s tem, da v firewall-u dodaš izjemo za port 25? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Waldo Član

Pridružen-a: Pet 02 Nov 2007 10:50 Prispevkov: 316 Aktiv.: 1.47 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sre Avg 25, 2010 7:59 am Naslov sporočila: |
|
|
jorn je napisal/a: |
Se to lahko reši s tem, da v firewall-u dodaš izjemo za port 25? |
Ne. Ta problem je nastal pri pri AMISu. Če bi imel blokado v svojem požarnem zidu, se poštni odjemalec sploh ne bi mogel povezati. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Batman Član


Pridružen-a: Sre 10 Sep 2008 21:43 Prispevkov: 230 Aktiv.: 1.13 Kraj: Notranjska
|
Objavljeno: Tor Avg 31, 2010 11:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zadnje čase se dogaja pri večini ponudnikih interneta, da pošiljanje pošte preneha delovati, prejemate pa jo normalno.
Vzrok: virusi, trojanci in podobna nesnaga.
Posledice: vaš IP pride na črno listo spammerjev, ki ga zadnje čase dosledno upošteva večina ISP v Slo. ISP glede na blacklist-o avtomatsko blokira port 25 in z tem blokira pošiljanje vse pošte iz določenega IP naslova (ja, zaradi enega okuženega računalnika ima lahko cela firma onemogočeno pošiljanje pošte).
Rešitev: tisti z dinamičnim IP naslovom resetirajte modem, router, računalnik...in dobite nov WAN IP, ki bo spet nekaj časa deloval. Tisti z statičnim IP... lahko počakate cca 7 dni in vas avtomatsko odblokirajo, lahko nakažete nekaj $ in vas odblokirajo takoj, lahko pa poiščete alternativni izhodni poštni strežnik.
Na tej in še mnogih drugih straneh pa lahko preverite, če je vaš WAN IP na črni listi: http://www.mxtoolbox.com/blacklists.aspx
In za božjo voljo posodobite, zamenjajte, (bog ne daj)namestite že enkrat antivirusni program. Jaz prisegam na Nemško Aviro in me še ni razočarala. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|