www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Outlook Express noče pošiljati pošte

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> MS Windows razprave
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
SimonS
Član
Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18
Prispevkov: 4769
Aktiv.: 20.11
Kraj: Kobarid

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 05, 2010 3:49 pm    Naslov sporočila:  Outlook Express noče pošiljati pošte Odgovori s citatom

Od včeraj naprej se je outlook odločil, da mi ne bo več pošiljal pošte.
Vse nastavitve se popolnoma OK. Če pošiljam pošto z web maila tudi pošlje in na amisu so mi zatrdili, da je z njihove strani vse OK in da je težava z programom. Svetovali so mi, naj izbrišem račun ter ga še enkrat kreiram. Brez uspeha.
Outlook Expres mi javi sledečo napako:
Koda:

The message could not be sent because one of the recipients was rejected by the server. The rejected e-mail address was 'sonja@wilsonic.si'. Subject 'hvala !', Account: 'pop3.amis.net', Server: 'smtp.amis.net', Protocol: SMTP, Server Response: '554 5.7.1 <cpe-90-157-181-176.dynamic.amis.net[90.157.181.176]>: Client host rejected: SPAM, prosimo kontaktirajte 080 20 10 ali podpora@amis.net', Port: 25, Secure(SSL): No, Server Error: 554, Error Number: 0x800CCC79

_________________
Lep dan
Simon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Wisor
Član
Član



Pridružen-a: Ned 18 Apr 2010 13:53
Prispevkov: 71
Aktiv.: 0.38

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 05, 2010 3:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
keep receiving this email error when trying to connect to my personal email. 0x800CCC79

To fix this problem:

Open Outlook Express, and click Tools
Then click on Accounts
Then click on your email connection and click Properties
Then click Advanced
On this screen remove the checks from the boxes This server requires a secure connection for both Outgoing mail (SMTP) and Incoming mail (POP3).
Make sure 'this server requires authentication' is checked

I followed this advice and it still does not work. The error states the message could not be sent because one of the recipients was rejected by the server. The rejected email address was <XXXXXXX>. Subject 'xxxxxxxxxx' Account xxxxxxxxxxxxxx@bellsouth.net. Server 'mail.bellsouth.net'. Protocol SMTP.Server Response: '550, Error Number 0x800CCC79

Have tried to send to yahoo, gmail and work account it does not work. Sending to bellsouth recipient worked.......HELP



Upam da ti pomaga tole Smile


Drugace pa klik
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
audiox
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Dec 2009 19:13
Prispevkov: 906
Aktiv.: 4.80
Kraj: Metlika

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 05, 2010 4:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Amis blokira porte za odhajajočo pošto, če nimaš statičnega ip-ja. Samo, če je delovalo prej, potem to verjetno ni težava.

Amisu na podporo pošlji mail, ne jih klicat, ker boš dobil bebca, ki ti ne bo znal pomagat.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
SimonS
Član
Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18
Prispevkov: 4769
Aktiv.: 20.11
Kraj: Kobarid

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 05, 2010 4:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Wisor
Na žalost ni pomagalo. Bom poslal mail na AMIS, pa bomo videli.

_________________
Lep dan
Simon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
SimonS
Član
Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18
Prispevkov: 4769
Aktiv.: 20.11
Kraj: Kobarid

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 05, 2010 7:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

So pa res hitri na amisu
Dobim odgovor: Z naše strani so stvari urejene. Izklopite modem za 10 sec in ponovno vklopite. To bi moralo delovati.
In res je !!!

_________________
Lep dan
Simon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jorn
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Avg 2010 7:07
Prispevkov: 26
Aktiv.: 0.14
Kraj: Vrhnika

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 25, 2010 7:14 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdravljeni!

Se to lahko reši s tem, da v firewall-u dodaš izjemo za port 25?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Waldo
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Nov 2007 10:50
Prispevkov: 316
Aktiv.: 1.47
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Sre Avg 25, 2010 7:59 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

jorn je napisal/a:
Se to lahko reši s tem, da v firewall-u dodaš izjemo za port 25?

Ne. Ta problem je nastal pri pri AMISu. Če bi imel blokado v svojem požarnem zidu, se poštni odjemalec sploh ne bi mogel povezati.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Batman
Član
Član



Pridružen-a: Sre 10 Sep 2008 21:43
Prispevkov: 230
Aktiv.: 1.13
Kraj: Notranjska

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 31, 2010 11:44 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zadnje čase se dogaja pri večini ponudnikih interneta, da pošiljanje pošte preneha delovati, prejemate pa jo normalno.

Vzrok: virusi, trojanci in podobna nesnaga.

Posledice: vaš IP pride na črno listo spammerjev, ki ga zadnje čase dosledno upošteva večina ISP v Slo. ISP glede na blacklist-o avtomatsko blokira port 25 in z tem blokira pošiljanje vse pošte iz določenega IP naslova (ja, zaradi enega okuženega računalnika ima lahko cela firma onemogočeno pošiljanje pošte).

Rešitev: tisti z dinamičnim IP naslovom resetirajte modem, router, računalnik...in dobite nov WAN IP, ki bo spet nekaj časa deloval. Tisti z statičnim IP... lahko počakate cca 7 dni in vas avtomatsko odblokirajo, lahko nakažete nekaj $ in vas odblokirajo takoj, lahko pa poiščete alternativni izhodni poštni strežnik.

Na tej in še mnogih drugih straneh pa lahko preverite, če je vaš WAN IP na črni listi: http://www.mxtoolbox.com/blacklists.aspx

In za božjo voljo posodobite, zamenjajte, (bog ne daj)namestite že enkrat antivirusni program. Jaz prisegam na Nemško Aviro in me še ni razočarala.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> MS Windows razprave Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group