www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Mešanje olja za dvotaktne motorje v dizelsko gorivo
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6736
Aktiv.: 28.39
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 13, 2010 7:52 am    Naslov sporočila:  Mešanje olja za dvotaktne motorje v dizelsko gorivo Odgovori s citatom

Debata je nanesla na kvaliteto dizelskega goriva, pa je nekdo omenil da naj bi nekateri to počeli. Jaz za to slišim prvič, pa me zanima ali je kdo to že slišal in mogoče kaj več o tem.

Lp, Frenki
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
andrejj
Član
Član



Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06
Prispevkov: 4253
Aktiv.: 17.93
Kraj: 8232 Šentrupert

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 13, 2010 8:04 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Verjetno je za dvotaktni dizel.Več pa ne vem točno,mogoče pa mora biti pravo za mešanje z dizeljako olje.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 12.35
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 13, 2010 8:24 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najbolj se je to počelo v času, ko smo "cvička" tankali v dizle. Kurilno olje je namreč bolj rodo in smo mešali poleg olje za dvotaktne motorje. To olje pa predvsem za to, ker se lepše meša kot navadno. Roda nafta je lahko smrt za bosch pumpo in šobe. Nekateri mehaniki priporočajo ob menjavi oz. obnovitvi visoko tlačne črpalke nalitje olje poleg nafte, da se črpalka dobro podmaže.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ferdo
Član
Član



Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:10
Prispevkov: 354
Aktiv.: 1.49
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 13, 2010 2:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To se počne še zdaj na starih traktorjih. Izkušeni mehaniki vedo povedat, da je danes nafta bolj suha (prečiščena) in zato manj maže mehanizem Bosch črpalke. Zato priporočajo dodajanje 0,5 dcl dvotaktola na 10l nafte... Podobna priporočila najdeš tudi na traktor forumu.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
drejko
Član
Član



Pridružen-a: Pet 30 Dec 2005 18:18
Prispevkov: 254
Aktiv.: 1.07
Kraj: koroška-okolica SG

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 13, 2010 3:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

andrejj je napisal/a:
Verjetno je za dvotaktni dizel.Več pa ne vem točno,mogoče pa mora biti pravo za mešanje z dizeljako olje.


Kakšen pa je štiritaktni diesel????
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
drejko
Član
Član



Pridružen-a: Pet 30 Dec 2005 18:18
Prispevkov: 254
Aktiv.: 1.07
Kraj: koroška-okolica SG

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 13, 2010 3:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ferdo je napisal/a:
To se počne še zdaj na starih traktorjih. Izkušeni mehaniki vedo povedat, da je danes nafta bolj suha (prečiščena) in zato manj maže mehanizem Bosch črpalke. Zato priporočajo dodajanje 0,5 dcl dvotaktola na 10l nafte... Podobna priporočila najdeš tudi na traktor forumu.

Nafta je danes vsekakor veliko boljša kot 20 let nazaj ko smo imeli D1 in D2.
Kurilno olje je čisto enako nafti.Dodano je samo barvilo ki pa dolgoročno morda res škoduje bosch črpalki.(MORDA)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.97

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 13, 2010 3:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Definiraj 'boljša'.

Sam sem dodal en promil, pa je že to preveč (zelo rahlo kadi)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
drejko
Član
Član



Pridružen-a: Pet 30 Dec 2005 18:18
Prispevkov: 254
Aktiv.: 1.07
Kraj: koroška-okolica SG

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 13, 2010 4:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pred leti je bila D1 mislim da do -4 mraza.D2 naj bi bila do -15.Ampak pri -10 si že moral dodati 30% petroleja če si hotel vžgati avto pozimi.
Danes ni težav tudi pri -25 pa imam avto vedno zunaj.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.97

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 13, 2010 4:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zato ker so dodani aditivi proti izločanju parafina.

Meni ni bilo problem vžgati avto pri -20. Dvakrat pogreješ svečke in kresne v prvo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jule
Član
Član



Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48
Prispevkov: 2533
Aktiv.: 11.78
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 13, 2010 4:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

drejko je napisal/a:
andrejj je napisal/a:
Verjetno je za dvotaktni dizel.Več pa ne vem točno,mogoče pa mora biti pravo za mešanje z dizeljako olje.


Kakšen pa je štiritaktni diesel????




http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine

Citiram:
Modern


As with petrol engines, there are two classes of diesel engines in current use: two-stroke and four-stroke. The four-stroke type is the "classic" version, tracing its lineage back to Rudolf Diesel's prototype. It is also the most commonly used form, being the preferred power source for many motor vehicles, especially buses and trucks. Much larger engines, such as used for railroad locomotion and marine propulsion, are often two-stroke units, offering a more favourable power-to-weight ratio, as well as better fuel economy. The most powerful engines in the world are two-stroke diesels of mammoth dimensions.[35]

_________________
lp Jure
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Rafter
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20
Prispevkov: 443
Aktiv.: 2.21
Kraj: Southern District of Maribor JN76UL

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 13, 2010 6:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

drejko je napisal/a:
Kakšen pa je štiritaktni diesel????
Stopi do prvega Golfa II in mu poglej pod havbo. Surprise: tudi enke, imajo, pa Vectre, pa Traffici, pa.... skoraj vsi. Ima pa sosedov traktor Porsche, l.1951, res dvotakntega.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Rafter
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20
Prispevkov: 443
Aktiv.: 2.21
Kraj: Southern District of Maribor JN76UL

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 13, 2010 6:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MarkoM je napisal/a:
Najbolj se je to počelo v času, ko smo "cvička" tankali v dizle. Kurilno olje je namreč bolj rodo in smo mešali poleg olje za dvotaktne motorje.
Imel sem Škodo 1.9 SDI in je na ta način šla 450k km. Sedem let izključno "roze", na en rezervoar (50l) še dva deci dvotaktola, pozimi pol litra bencina, če je bila mrzla zima pa namesto pol litra en liter bencina in pol litra petroleja.

Da ne bo pomote, Škoda še zdaj vozi nekje po Semiču oz. Črnomlju.

Brazilci.press
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dr.1m
Član
Član



Pridružen-a: Sre 16 Jan 2008 15:30
Prispevkov: 454
Aktiv.: 2.14
Kraj: Goriška Primorska

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 13, 2010 6:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

drejko je napisal/a:
andrejj je napisal/a:
Verjetno je za dvotaktni dizel.Več pa ne vem točno,mogoče pa mora biti pravo za mešanje z dizeljako olje.


Kakšen pa je štiritaktni diesel????

Štiritaktni-ki so sploh edini ki se vgrajuje v sodobne avtomobile, zato se mi zdi tvoje vprašanje neumestno. Bolj zanimivo je delovanje dvotaktnega, katerega najdeš predvsem v večjih čezoceankah.
Olje v gorivu za mazanje dvotaktnega motorja pa ne pride v poštev, saj se v dizelskih motorjih gorivo ne meša z zrakom pač pa vbrizga s šobo pod visokim tlakom v razgret komprimiran zrak.

_________________
Biti ali ne Biti oziroma Bajti?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Rafter
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20
Prispevkov: 443
Aktiv.: 2.21
Kraj: Southern District of Maribor JN76UL

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 13, 2010 7:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

No, ta pa je res dvotaktni.



Koda:
Some facts on the 14 cylinder version:
   Total engine weight:    2300 tons  (The crankshaft alone weighs 300 tons.)
   Length:    89 feet
   Height:    44 feet
   Maximum power:    108,920 hp at 102 rpm
   Maximum torque:    5,608,312 lb/ft at 102rpm


http://people.bath.ac.uk/ccsshb/12cyl/
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jule
Član
Član



Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48
Prispevkov: 2533
Aktiv.: 11.78
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 13, 2010 8:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Rafter je napisal/a:
MarkoM je napisal/a:
Najbolj se je to počelo v času, ko smo "cvička" tankali v dizle. Kurilno olje je namreč bolj rodo in smo mešali poleg olje za dvotaktne motorje.
Imel sem Škodo 1.9 SDI in je na ta način šla 450k km. Sedem let izključno "roze", na en rezervoar (50l) še dva deci dvotaktola, pozimi pol litra bencina, če je bila mrzla zima pa namesto pol litra en liter bencina in pol litra petroleja.

Da ne bo pomote, Škoda še zdaj vozi nekje po Semiču oz. Črnomlju.

Brazilci.press


Ti si pa tankal noter vse drugo kot nafto Laughing

_________________
lp Jure
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 5 Ur


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group