www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Omejevalec obratov za moped (piaggio ciao)
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
lostid
Član
Član



Pridružen-a: Tor 30 Sep 2008 17:23
Prispevkov: 234
Aktiv.: 1.15
Kraj: Ljubljana-rudnik

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 12, 2010 7:21 pm    Naslov sporočila:  Omejevalec obratov za moped (piaggio ciao) Odgovori s citatom

Zanima me če kdo ve kako deluje omejevalec obratov za mopede ? Zdi se mi da samo ko pride čez določene obrate ugasne svečko ? Ali ne zalije potem motorja?

Aja pa če kdo ve kako se tej zadevi reče po angleško, rad bi naročil iz ebaya saj se mi zdi da naši trgovci spet mastno služijo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
fluffy111
Član
Član



Pridružen-a: Sob 13 Dec 2008 21:44
Prispevkov: 351
Aktiv.: 1.75
Kraj: Ptuj

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 12, 2010 11:09 pm    Naslov sporočila:  Re: Omejevalec obratov za moped (piaggio ciao) Odgovori s citatom

lostid je napisal/a:
Aja pa če kdo ve kako se tej zadevi reče po angleško, rad bi naročil iz ebaya saj se mi zdi da naši trgovci spet mastno služijo


off.: Le zakaj potem Slovenska gospodarska rast pada!?

on.: V kolikor je meni znano ne ugasne svečke ampak ji podaljša periodo vžiga.

Lp
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.21
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 13, 2010 8:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Blokada seveda izklopi vžig, vendar za tiste nekaj trenutkov ne skrbi, da bo motor zalilo, nezgorelo goivo gre v izpuh, ko pa vrtljaji toliko padejo, da se vžig vklopi nazaj, se stanje po nekaj vrtljajih normalizira tudi, če prvi vžig vžge gorivo v izpuhu, kar poleg "streljanja" v izpuhu predvsem pokvari tlake in posledično resonančno delovanje izpušnega sistema.

Glede angleške besede, poskusi z RPM limiter.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lostid
Član
Član



Pridružen-a: Tor 30 Sep 2008 17:23
Prispevkov: 234
Aktiv.: 1.15
Kraj: Ljubljana-rudnik

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 15, 2010 10:19 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem našel tole shemo, http://cp_www.tripod.com/rotary/pg13.htm , kitajci pa zgleda tega ne prodajajo, oziroma vsaj na ebayu nič ne najdem
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bobek220
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Jul 2009 9:21
Prispevkov: 196
Aktiv.: 1.01
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 15, 2010 2:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na E-bayu je polno omejevalcev obratov. Išči pod "Drehzahlbegrenzer".

Mene pa še zanima to, kakšna je razlika me dvotaktnimi in štiritaktnimi omejevalci.



LP

_________________
Kak je lepo ko je fajn
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
piroman
Član
Član



Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06
Prispevkov: 2707
Aktiv.: 11.42
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 15, 2010 2:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Čisto mimogrede, zakaj pa bi Ciaotu omejil obrate? Moj ciao ima nek tak sistem že vgrajen - ko gre v previsoke obrate me začne tako žgečkat po podplatih, da malo odvijem gas...
_________________
One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
BojanR
Član
Član



Pridružen-a: Tor 08 Apr 2008 9:52
Prispevkov: 693
Aktiv.: 3.31
Kraj: Vnanje Gorice

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 15, 2010 2:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

lostid: na tvoji shemi piše, da ni primeren za CDI, kar pa tvoj moped zelo verjetno ima.
V tujini in pri nas prodajajo omejilce obratov, predno pa ga kupiš, ti povem, da takšnega sam spraviš skupaj za par € (2 do 3).
Sam sem tako svoj skuter spravil letos čez tehničnega, čeprav sta tam dva modela, ki jima je bilo jasno, kaj sem napravil, ampak kaj, ko kljub temu, da sta se trudila, nič nista našla.
Ko pa sem na tem forumu iskal informacije, so se nekateri zelo postavljali po robu takšnemu početju, tako da lahko shemo dobiš na ZS.

bobek220: ne verjamem, da je kakšna razlika med 2 in 4 taktnim omejilcem, razen komercialno (cena)
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lostid
Član
Član



Pridružen-a: Tor 30 Sep 2008 17:23
Prispevkov: 234
Aktiv.: 1.15
Kraj: Ljubljana-rudnik

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 15, 2010 3:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Omejil bi rad zato, ker sem kupil enega ki gre 50-60kmh šel naj bi pa 25km/h (vožnja brez čelade in registracije).
In če me dobi policaj, dajo včasih motor na tehnični pregled, tako da bi pač dal eno tako omejitev in stikalo.
Najraje bi ga naredil sam Wink
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
piroman
Član
Član



Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06
Prispevkov: 2707
Aktiv.: 11.42
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 15, 2010 3:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Aha, se mi je zdelo. Moj tudi doseže 50 km/h ampak se večinoma vozim kakih 30-35, več je že neprijetno. Na srečo se v Ciaote policaji ne vtikujejo... menda Rolling Eyes
_________________
One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LEDuser
Član
Član



Pridružen-a: Pon 31 Mar 2008 12:06
Prispevkov: 1104
Aktiv.: 5.27
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 15, 2010 3:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@BojanR te lahko prosim, da še meni posreduješ shemo?

Jaz mislim da zakaj pa ne bi malo goljufal državo in namesto dragih registracij plačal cenejšo oz. nobene? Država nas vsak dan goljufa (mislim na politike) vendar o tem nima smisla razglabljati... Podpiram omejevalec obratov/hitrosti! Very Happy

_________________
Razsvetljujemo od leta 1920!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.99

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 15, 2010 3:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

lostid je napisal/a:
Omejil bi rad zato, ker sem kupil enega ki gre 50-60kmh šel naj bi pa 25km/h (vožnja brez čelade in registracije).
In če me dobi policaj, dajo včasih motor na tehnični pregled, tako da bi pač dal eno tako omejitev in stikalo.
Najraje bi ga naredil sam Wink


Kupi si čelado, ker jo rabiš, registracija pa tako ni draga. Če nimaš za njo nimaš tudi za motor, pika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lostid
Član
Član



Pridružen-a: Tor 30 Sep 2008 17:23
Prispevkov: 234
Aktiv.: 1.15
Kraj: Ljubljana-rudnik

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 15, 2010 4:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ni problem, da ne bi imel denarja za čelado in registracijo, zdi se mi brezveze ker motor res malo rabim in če kupim skuterja se je potrebno ukvarjati z tehničnimi, registracija vsako leto ipd
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.99

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 15, 2010 4:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Potem pa kolo ali peš-honda. Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jule
Član
Član



Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48
Prispevkov: 2533
Aktiv.: 11.79
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 15, 2010 6:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če boš moped zablokiral, boš moral homologirat dat, vendar homologacije ne boš pridobil. Ker to je isto kot da si jaz nov enduro 50ccm zablokiram iz 50km/h na 25 in se vozim brez tablice?

Kupi si Tomos flexerja 25.

_________________
lp Jure
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.21
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 15, 2010 6:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če je ta moped po zakonodaji kolo s pomožnim motorjem - maksaimalna hitrost 25km/h in je sfriziran, da potegne več, blokada za morebiten tehnični nima pravega smisla.

Če te ujamejo na radar, to ne bo pomagalo.

Če pa bi moped rad omejil, da postane po črki zakona kolo s pomožnim motorjem in se potem vozil brez registracije, moraš dobiti homologcijo, kar je misija nemogoče za posameznika.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 497 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group