www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

napetost na akumulatorju je 12.23V-a vseeno ne dela
Pojdi na stran 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Napajalniki, polnilci in baterije
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
bonaparte
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45
Prispevkov: 93
Aktiv.: 0.47
Kraj: Nova gorica

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 23, 2010 10:58 pm    Naslov sporočila:  napetost na akumulatorju je 12.23V-a vseeno ne dela Odgovori s citatom

Dober dan!

Pozno popoldne sem želel nekaj delati z traktorjem-IMT 539, ampak ni hotel vžgati. Kratek čas je "verglal", kot mi rečemo, potem pa je utihnil. Sklepam, da je akumulator (Bosch Silver, 100Ah, hermetično zaprt) pokvarjen. Izmeril sem napetost, ki je-na moje presenečenje- bila 12.23V. Je možno, da je akumulator zanič, četudi kaže napetost 12.23V? Kako naj izmerim, ali je še uporaben-imam samo preprost merilec (Voltcraft VC555)? Akumulator je star vsaj 4.5 let (toliko časa sem lastnik tega traktorja), verjetno pa še kako leto več.

Ko oz. če bom kupoval novi akumulator (100Ah) katerega mi priporočate?Jaz bi najraje kupil hermetično zaprtega, ker ga ni treba vzdrževati. So hermetično zaprti boljši ali slabši od onih, ki jim je potrebno dolivati destilirano vodo? Kaj pa proizvajalec-so akumulatorji določenih proizvajalcev boljši od drugih? Kakšne so vaše izkušnje?

Hvala za odgovore in lepo pozdravljeni!

_________________
Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Dexboy
Član
Član



Pridružen-a: Pon 01 Sep 2008 22:46
Prispevkov: 1116
Aktiv.: 5.46
Kraj: Horjul

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 23, 2010 10:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Za "hec" poglej, koliko se sesede napetost na akumulatorju med startanjem.
_________________
Imagination is more important than knowledge.
-Albert Einstein-
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
bonaparte
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45
Prispevkov: 93
Aktiv.: 0.47
Kraj: Nova gorica

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 23, 2010 11:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dexboy je napisal/a:
Za "hec" poglej, koliko se sesede napetost na akumulatorju med startanjem.
A to izvedem tako, da tipalki voltmetra z krokodilčki pritrdim na + in - pola akumulatorja in med startanjem odčitam napetost? Koliko pa bi morala biti napetost med startanjem? Tega nisem še nikoli probal...
_________________
Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bojans
Član
Član



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52
Prispevkov: 1196
Aktiv.: 5.59
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 23, 2010 11:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vsaj 9,2 V. Minimum! Vse kar je več Laughing

Sicer pa za hitri test akumulatorja: Vključi vse luči in meri napetost vsakih nekaj minut. Pod 10,8 V pa ne it. 100 Ah accu bi moral kar nekaj ur vzdržat tok cca 12A.

_________________
Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.02

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 23, 2010 11:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Med zaganjanjem naj ne bi padla pod 9V, kar načeloma zelo opaziš že na kontrolnih lučkah.
Lahko pa tudi pomeriš napetost ko imaš prižgane luči. Bo najbrž daleč od 12V...

Sicer pa če se ne motim tale silver ni čisto zaprt, pod nalepko ima čepe katere se z nekaj truda lahko odstrani brez poškodb. Če je "suh", ga najprej napolniš, nato dotočiš destilirano vodo, pa še enkrat polniš. Uspeh ni zagotovljen, košta te pa kak evro voda pa 2 dni zapravljenega časa.

Seveda pa je še vedno možnost pokvarjenega zaganjača, ali celo ključavnice. Ali pa samo slab stik na kakem kablu... Težko je takole na daljavo pametovat....


p.s.: vidim, da zelo počasi tipkam, me je predhodnik prehitel... Whistle
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bonaparte
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45
Prispevkov: 93
Aktiv.: 0.47
Kraj: Nova gorica

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 23, 2010 11:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MadMax je napisal/a:


Sicer pa če se ne motim tale silver ni čisto zaprt, pod nalepko ima čepe katere se z nekaj truda lahko odstrani brez poškodb. Whistle


Sem pogledal pod nalepko, res so tam nekakšni čepi, ampak se niti približno ne dajo odpreti...

_________________
Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 24.00

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 23, 2010 11:53 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Silver je zaliman skupaj. Itak vode ne rabi, kvečjemu dobro polnjenje.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sailor
Član
Član



Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38
Prispevkov: 698
Aktiv.: 2.95
Kraj: Ljubljana-Moste

PrispevekObjavljeno: Čet Sep 23, 2010 11:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@ bonaparte
Ali lahko slikaš pokrov akuja,
se bo takoj več vedelo.
gl, DD+
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.02

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 24, 2010 5:06 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem kupil 74Ah silverja, pred ene 6÷7 leti, in se ga je dalo odpret... Resda bi me, če si ne bi vzel časa, najbrž malce pošpricala kislina, pa vseeno. Nisem pa rekel da se da odpreti brez sledi. Ampak polomil/potrgal/uničil nisem nič.
Lahko je torej tale 100Ah mlajši, ali drugačen, ali pa...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vilko
Član
Član



Pridružen-a: Pet 13 Feb 2004 10:26
Prispevkov: 3360
Aktiv.: 14.18
Kraj: Dragomer

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 24, 2010 7:50 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MadMax je napisal/a:
Sem kupil 74Ah silverja, pred ene 6÷7 leti, in se ga je dalo odpret... Resda bi me, če si ne bi vzel časa, najbrž malce pošpricala kislina, pa vseeno. Nisem pa rekel da se da odpreti brez sledi. Ampak polomil/potrgal/uničil nisem nič.
Lahko je torej tale 100Ah mlajši, ali drugačen, ali pa...


Življensko dobo svinčenih akumulatorjev smo običajno merili v zimah. Preživeti mora tri zime, vse kar je več, je bilo dobro. No, od takrat so se tudi akumulatorji izboljšali, toda če je preživel 6-7 zim, potem je zrel za upokojitev. Svoje je oddelal.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bonaparte
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Jan 2009 9:45
Prispevkov: 93
Aktiv.: 0.47
Kraj: Nova gorica

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 24, 2010 8:39 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sailor je napisal/a:
@ bonaparte
Ali lahko slikaš pokrov akuja,
se bo takoj več vedelo.
gl, DD+
Evo fotko.Sem jo napravil sinoči.LP


100_5234.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  1.18 MB
 Pogledana:  11 krat

100_5234.JPG



_________________
Za vsako popravilo nima smisla vozit vozila na servis.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
andrejj
Član
Član



Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06
Prispevkov: 4253
Aktiv.: 17.95
Kraj: 8232 Šentrupert

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 24, 2010 8:46 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri nekateri so zaprti ima pa okroglo okence.V katerem se vidi zelena krogla.Če je poln se vidi.Jaz imam akumulator ki še kaže v redu napetost a za zaganjanje pa ne.Meri z inštrumentom stanje akumulatorja kot je že nekje napisano.To imajo avtoelektričarji.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 12.37
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 24, 2010 8:52 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kako je verglal?
kh-kh-kh---kh------kh----------kh------------------------------
Če je tako je velika verjetnost, da je akumulator prazen oz. zanič. Možno je tudi, da je štarter skurjen, sem imel takšen primer z boschovim štarterjem, vendar je tam bila okvara štarterja najverjetneje posledica slabega akumulatorja.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mucek4
Član
Član



Pridružen-a: Sob 18 Jun 2005 20:52
Prispevkov: 2952
Aktiv.: 12.46
Kraj: Tržič - Mesto med gorami

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 24, 2010 8:55 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To kar imaš na sliki je klasičen kislinki akumulator. V svinčene akumulatorje ni treba dolivati vode, če akumulator ne vre. Vretje se pa začne pri 2,4V na celico. Če se akumulator drži pod to mejo mi v življenjski dobi ni treba dolivati vode.

Pomeri aku. Prižgi vse luči in čez 5 minut še 1x pomeri aku. Potem pa napiši vrednosti tukaj.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Igor01
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09
Prispevkov: 598
Aktiv.: 2.52
Kraj: KK

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 24, 2010 9:04 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Komot ga odpreš in preveriš nivo v celicah.

LP
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Napajalniki, polnilci in baterije Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Naslednja
Stran 1 od 11

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group