 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Jernej Š. Član

Pridružen-a: Pon 25 Jun 2007 23:33 Prispevkov: 83 Aktiv.: 0.38 Kraj: Primorska
|
Objavljeno: Tor Okt 12, 2010 9:55 pm Naslov sporočila: Opel Corsa - občasen "mrk" na armaturni plošči |
|
|
Živjo!
Pri nas doma imamo Opel Corso, tip Elegance, letnik 2001, motor 1.2. Že lep čas se dogaja, da med vožnjo padejo vsi kazalci na armaturni plošči na 0 in nato se vžge lučka ročne zavore. To se pojavlja občasno in vsakič traja od nekaj sekund pa do nekaj minut. Avto med tem normalno obratuje.
Sumim, da je problem v kakem slabem stiku na konektorju armaturne plošče, vendar bi bil z iskanjem napake verjetno križ, ker se ne pojavlja redno. Včasih se tudi zgodi, da avto preprosto ne vžge - to je morda tudi povezano, saj elektronika verjetno prepreči vožnjo v primeru slabe povezave z armaturno ploščo. Udarci po armaturni pomagajo ...
Se je komu že kaj takega zgodilo? Je možen tudi kakšen mrzel spoj v elektroniki armaturne plošče? Poznate morda kakega avtoelektričarja, ki se ukvarja s takimi zadevami (avto je bil že večkrat na uradnem servisu s podobnimi problemi, a nikoli niso rešili problema za dolgo). Se da dobiti kakšen servisni priročnik s shemami?
Lep pozdrav!
Jernej |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.99
|
Objavljeno: Tor Okt 12, 2010 10:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Razdreti je treba.
Tolči pa ne ker boš samo še kaj dodatno uničil. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
stane Član

Pridružen-a: Tor 17 Apr 2007 21:19 Prispevkov: 1281 Aktiv.: 5.79 Kraj: Rače
|
Objavljeno: Tor Okt 12, 2010 10:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa piše v računalniku o napakah?
Pokaže kakšno napako?
Tako kot ti je Pyr0Beast napisal,
ne tolči, raje razderi.
Prej, ko boš konektorje podmazal
raje vprašaj. WD-40  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.68 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Tor Okt 12, 2010 10:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Razstavit je potrebno.
Pri kulturnih avtomobilih je od štirih zatičev pa do parih vijakov. Ponavadi se da odpret brez servisnih navodil.
Priklop na tester tu nič ne pomaga. Udarjanje tudi ne (čeprav je to dokaz za slab stik).
Ko boš vse razstavil, je potrebno previdno polotat celotno vezje za števci in očistit kontakte - kontakt spray. Da ne bi slučajno z WD40. Za silo je dovolj tudi kontakt nekajkrat snet in nataknit, da se zdrgnejo oksidi stran. _________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jernej Š. Član

Pridružen-a: Pon 25 Jun 2007 23:33 Prispevkov: 83 Aktiv.: 0.38 Kraj: Primorska
|
Objavljeno: Sre Okt 13, 2010 6:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vsem hvala lepa za nasvete! Bom poskušal razdreti takoj, ko bo čas.
Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jernej Š. Član

Pridružen-a: Pon 25 Jun 2007 23:33 Prispevkov: 83 Aktiv.: 0.38 Kraj: Primorska
|
Objavljeno: Sre Okt 20, 2010 7:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Živjo!
Razkopal sem armaturno, snel števec, kontakte popihal s sprejem Kontakt 61 in konektor malce podložil, ker je zelo ohlapen in je po mojem tudi to težava (ni namreč zataknjen neposredno v vtičnico na števcu, temveč je vpet v plastiko armaturne plošče, števec pa se nanj potem nasloni).
Sedaj ostane le še čakanje, če se napaka ponovi. Zaenkrat nisem polotal spojev na PCB-ju števca. Bomo videli, če bo do sedaj storjeno dovolj. Bom še kaj poročal ...
Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
RUros Član


Pridružen-a: Čet 09 Mar 2006 22:26 Prispevkov: 1031 Aktiv.: 4.39
|
Objavljeno: Sre Okt 20, 2010 8:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če je ta konektor narejen na tak način, da je sestavljen iz večih majhin okroglih pinov, ki grejo eden v drugega. Potem poizkusi ženski del teh pinov malo skupaj stisniti, da bodo šli bolj na tesno skupaj.
Tak problem sem imel enkrat jaz. Samo žal ne z omenjenim avtom. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jernej Š. Član

Pridružen-a: Pon 25 Jun 2007 23:33 Prispevkov: 83 Aktiv.: 0.38 Kraj: Primorska
|
Objavljeno: Čet Okt 21, 2010 10:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
eliminator je napisal/a: |
Če je ta konektor narejen na tak način, da je sestavljen iz večih majhin okroglih pinov, ki grejo eden v drugega. Potem poizkusi ženski del teh pinov malo skupaj stisniti, da bodo šli bolj na tesno skupaj.
Tak problem sem imel enkrat jaz. Samo žal ne z omenjenim avtom. |
Aha, hvala za nasvet! Pri Corsi so pini štirioglati, vendar so kontakti ženskega dela čisto v plastiki, tako da jih ne morem stisniti. Lahko pa bi res izboljšal stik, če bi v moškem delu za malenkost zvil kontakte, da bi bolj tesno sedli v ženski del.
Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 497 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|