www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Opel Corsa - občasen "mrk" na armaturni plošči

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Jernej Š.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 25 Jun 2007 23:33
Prispevkov: 83
Aktiv.: 0.38
Kraj: Primorska

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 12, 2010 9:55 pm    Naslov sporočila:  Opel Corsa - občasen "mrk" na armaturni plošči Odgovori s citatom

Živjo!

Pri nas doma imamo Opel Corso, tip Elegance, letnik 2001, motor 1.2. Že lep čas se dogaja, da med vožnjo padejo vsi kazalci na armaturni plošči na 0 in nato se vžge lučka ročne zavore. To se pojavlja občasno in vsakič traja od nekaj sekund pa do nekaj minut. Avto med tem normalno obratuje.

Sumim, da je problem v kakem slabem stiku na konektorju armaturne plošče, vendar bi bil z iskanjem napake verjetno križ, ker se ne pojavlja redno. Včasih se tudi zgodi, da avto preprosto ne vžge - to je morda tudi povezano, saj elektronika verjetno prepreči vožnjo v primeru slabe povezave z armaturno ploščo. Udarci po armaturni pomagajo ...

Se je komu že kaj takega zgodilo? Je možen tudi kakšen mrzel spoj v elektroniki armaturne plošče? Poznate morda kakega avtoelektričarja, ki se ukvarja s takimi zadevami (avto je bil že večkrat na uradnem servisu s podobnimi problemi, a nikoli niso rešili problema za dolgo). Se da dobiti kakšen servisni priročnik s shemami?


Lep pozdrav!

Jernej
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.99

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 12, 2010 10:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Razdreti je treba.

Tolči pa ne ker boš samo še kaj dodatno uničil.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stane
Član
Član



Pridružen-a: Tor 17 Apr 2007 21:19
Prispevkov: 1281
Aktiv.: 5.79
Kraj: Rače

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 12, 2010 10:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kaj pa piše v računalniku o napakah?
Pokaže kakšno napako?
Tako kot ti je Pyr0Beast napisal,
ne tolči, raje razderi.
Prej, ko boš konektorje podmazal
raje vprašaj. Shame on you WD-40 Shame on you
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.68
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 12, 2010 10:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Razstavit je potrebno.
Pri kulturnih avtomobilih je od štirih zatičev pa do parih vijakov. Ponavadi se da odpret brez servisnih navodil.

Priklop na tester tu nič ne pomaga. Udarjanje tudi ne (čeprav je to dokaz za slab stik).

Ko boš vse razstavil, je potrebno previdno polotat celotno vezje za števci in očistit kontakte - kontakt spray. Da ne bi slučajno z WD40. Za silo je dovolj tudi kontakt nekajkrat snet in nataknit, da se zdrgnejo oksidi stran.

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Jernej Š.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 25 Jun 2007 23:33
Prispevkov: 83
Aktiv.: 0.38
Kraj: Primorska

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 13, 2010 6:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vsem hvala lepa za nasvete! Bom poskušal razdreti takoj, ko bo čas.


Lep pozdrav!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jernej Š.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 25 Jun 2007 23:33
Prispevkov: 83
Aktiv.: 0.38
Kraj: Primorska

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 20, 2010 7:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Živjo!

Razkopal sem armaturno, snel števec, kontakte popihal s sprejem Kontakt 61 in konektor malce podložil, ker je zelo ohlapen in je po mojem tudi to težava (ni namreč zataknjen neposredno v vtičnico na števcu, temveč je vpet v plastiko armaturne plošče, števec pa se nanj potem nasloni).

Sedaj ostane le še čakanje, če se napaka ponovi. Zaenkrat nisem polotal spojev na PCB-ju števca. Bomo videli, če bo do sedaj storjeno dovolj. Bom še kaj poročal ...


Lep pozdrav!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
RUros
Član
Član



Pridružen-a: Čet 09 Mar 2006 22:26
Prispevkov: 1031
Aktiv.: 4.39

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 20, 2010 8:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če je ta konektor narejen na tak način, da je sestavljen iz večih majhin okroglih pinov, ki grejo eden v drugega. Potem poizkusi ženski del teh pinov malo skupaj stisniti, da bodo šli bolj na tesno skupaj.
Tak problem sem imel enkrat jaz. Samo žal ne z omenjenim avtom.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jernej Š.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 25 Jun 2007 23:33
Prispevkov: 83
Aktiv.: 0.38
Kraj: Primorska

PrispevekObjavljeno: Čet Okt 21, 2010 10:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

eliminator je napisal/a:
Če je ta konektor narejen na tak način, da je sestavljen iz večih majhin okroglih pinov, ki grejo eden v drugega. Potem poizkusi ženski del teh pinov malo skupaj stisniti, da bodo šli bolj na tesno skupaj.
Tak problem sem imel enkrat jaz. Samo žal ne z omenjenim avtom.


Aha, hvala za nasvet! Pri Corsi so pini štirioglati, vendar so kontakti ženskega dela čisto v plastiki, tako da jih ne morem stisniti. Lahko pa bi res izboljšal stik, če bi v moškem delu za malenkost zvil kontakte, da bi bolj tesno sedli v ženski del.


Lep pozdrav!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 497 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group