www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Inverter in UPS
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Moonwolf
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Pet 07 Jan 2011 21:09
Prispevkov: 3
Aktiv.: 0.02
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 07, 2011 9:40 pm    Naslov sporočila:  Inverter in UPS Odgovori s citatom

Poskušam že nekaj časa pa ne gre. Brick wall
Ima mogoče kdo predlog ali razlago zakaj? Rolling Eyes

Imam inverter prikopljen na avtomobilski akumulator 12V.
(Spannungswandler 12V - 230Volt 600/1200Watt)
http://www.handyticker.ch/assets/s2dmain.html?http://www.handyticker.ch/50111299810fffc13/5011129981108381c.html

Naprej imam UPS Cyberpower DX800-E, ki bi ga rad napajal iz inverterja
http://eu.cyberpowersystems.com/products/ups_systems/dx/dx800e.htm

Končni uporabniki pa so PC in 2×26" LCD.

Težava ki nastane je: če priklopim v zaporedju kot je opisano zgoraj, UPS javlja napako za vhodno napajanje (torej iz inverterja). Zelena signalna lučka na UPS-u, ki sveti kadar je UPS priklopljen na napajanje utripa in UPS preklaplja na vsake 2s na baterijo in nazaj na napajanje in to gre nekaj časa, dokler se baterija ne iztroši.

Če priklopim UPS na omrežno napajanje (vtičnico v steni) dela normalno.
Če na inverter prilopim končne porabnike (PC in LCD) delajo normalno.
Če pa priklopim na UPS napajanje iz inverterja pa utipa luč za napajanje in ko se baterija iztroši UPS ugasne. ZAKAJ TOVRSTNO NAPAJANJE NI OK?

Ob enem pa bi vprašal kakšno je normalno delovanje UPS-a. Primer: Baterija je polna in napajanje je priklopljeno. Nato se napajanje prekine in nekaj časa dela na baterijo, pri poljubno iztrošenosti (npr: 5%) naredi shutdown. Nato začne UPS piskati. Potem pride napetost nazaj, vendar UPS tega ne opazi in še vedno piska naprej. Moram ga ročno ugasniti in ponovno vklopiti da spet deluje. ZAKAJ NE ZAČNE DELOVATI KO DOBI NAPETOST NAZAJ?

Najlepša hvala za vsako morebitno pojasnitev.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
blay44
Član
Član



Pridružen-a: Ned 19 Dec 2010 18:17
Prispevkov: 604
Aktiv.: 3.42

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 07, 2011 10:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nisem ravno merodajen za strokovni odgovor, venadar sem nakaj časa nazaj malo naštudiral te kitajčke. Delujejo tako, da 12V enosmerne razsekajo z ene 20khz in z impulznim trafojem zvišajo na cca300V X2 ali več, usmerijo in nato ponovno razsekajo na 50Hz. Če priklopiš osciloskop na neobremenenega dobiš marsikaj Not talking
Moč je pa impozantna Think
Verjetno se tvoj Ups ne strinja z to razsekano napetostjo. poizkusi priključiti eno žarnico med razsmernikom in ups, če bo sedaj delovalo takoj izključi pretvornik in ga vrži v smeti Laughing Špice so prevelike.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.00
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Pet Jan 07, 2011 10:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Prav gotovo ti UPS ne dela zaradi oblike napetosti, ki prihaja iz inverterja.
A zakaj hudiča želiš dva inverterja vezati v serijo??????
A zato, da bodo izgube manjše? Sad

_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.01

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 08, 2011 12:05 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Razlog?
UPS drži naprave pri življenu recimo ene 15 minut.
Če po 10 minutah ne "pride" elektrika nazaj v bajto, zalaufaš avto v garaži/pred bajto, na njegov aku priklopiš razsmernik in imaš mir dokler je kaj bencina v rezervoarju.

Sem tudi sam poskušal nekaj takega in enako ni šlo... A ker mi je najpomembnejša kurilnica, dejansko ne rabim absolutnega UPS načina in si lahko privoščim ročni preklop iz UPS na inverter.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.00
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 08, 2011 12:14 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri današnjih cenah malih agregatov je to resnično malo mimo....
Konec koncev ročno preklopiš iz mreže na inverter in težav ni.....
V nasprotnem najdeš UPS, ki ima samo en akumulator in baterijsko napetost 12V in pripelješ 12V iz avtomobila paralelno nanj.
Čisto tako, za HEC ima zgoraj omenjeni UPS baterijsko napajanje 12V Smile

_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.01

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 08, 2011 12:18 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

30A+ pri 12V transportirat iz dvorišča v bajto ni ravno mačji kašelj...
2A pri 230V pa mala mal'ca.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.00
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 08, 2011 12:27 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MadMax je napisal/a:
30A+ pri 12V transportirat iz dvorišča v bajto ni ravno mačji kašelj...
2A pri 230V pa mala mal'ca.


Če je tako, potem pa pretvarjajte impulze v sinus, da bo UPS zadovoljen.
BTW, ups je lahko v avtu, pa transportiraš 220V...

_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
int47
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10
Prispevkov: 2104
Aktiv.: 8.87
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 08, 2011 12:33 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Izhod razsmernika je "kvazi sinus". Če pomeriš s True RMS voltmetrom, bo pokazal okoli 230V. UPS meri vhodno napetost na podoben način, kot navaden multimeter, ki zaradi upoštevanja napačnehga faktorja oblike izmeri 160 - 180V.

Poglej, če imaš možnost nastavljat območje napetosti in občutljivost. Znižaj občutljivost in spodnjo napetostno mejo.

Edit:
Glede na navodila stran 23, se da nastavljat obe napetosti in občutljivost.

Edit2:
Citiram:
ZAKAJ NE ZAČNE DELOVATI KO DOBI NAPETOST NAZAJ?

Lahko je bug, ali feature.
Poglej nastavitve (onemogočen avtomatski start, dolga zakasnitev vklopa, visok zahtevan % polnosti baterije, narobe nastavljen forced reboot...).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.00
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 08, 2011 1:12 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zakaj ne začne delovati nazaj?
Za APC ti lahko zatrdim, da na prazno baterijo ne bo "zalaufal" ampak bo delal v by-pass načinu.
Kolikor sem bral po strani zgoraj omenjenega UPS-a naredi na začetku self-test in morda, če ugotovi, da je baterija prazna, ne starta, ampak jo le polne.

_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.01

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 08, 2011 1:13 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

s55m je napisal/a:
BTW, ups je lahko v avtu, pa transportiraš 220V...

Se že malce norca delaš, ali...?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.00
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 08, 2011 1:24 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zakaj norca?
A ni lažje UPS (zgoraj omenjeni ima minimalno kg) odnesti v avto, tam njegovo baterijo priklopiti k avtoinstalaciji ob zagnanem avtomobilu, potem pa izhod iz UPS-a peljati preko podaljška do porabnikov?
Potem bi ti tudi jaz lahko dejal, da se norca delaš iz nas, ko imaš vžgan motor s 60kW samo zato, da poganjaš tistih 200W porabe Think

UPS ni nič drugega kot "inverter" z lastnim rezervoarjem.

Za zgornji UPS v njegovih navodilih "manualu" piše, da ne bo startal, če ugotovi, da je baterija "worn out".

_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.01

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 08, 2011 1:45 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če nočeš razumet pač nočeš.
Pa ti vseeno povem na primeru iz prve roke:
v kurilnici je UPS in nanj priklopljena centralna na olje in kolektorji.
UPS drži zadevo pokonci eno uro brez problema.
Če ni nikogar doma in izpad elektrike traja dlje, ni neke škode.
Ko pa si doma in se bajta začne že hladit ter imaš malo dete, potem zalaufaš tudi mašino s 100kW da bi kurjava delovala z minimalno porabo tistih 200÷300W.
Natanko to sem izkusil 2 tedna nazaj, nenapovedani večurni izpad brez informacije kdaj "elektrika spet pride". Lahko bi bilo tudi 20 ur ali še več.
Ker očitno na tak primer nisi pomislil ti pač ne potegne, da se ti v taki situaciji gladko je*e za izkoristke.

Agregat za 100EUR je jajc, za silo spodobna žival stane 300.
Razsmernik za 50EUR zadovoljuje in ne zahteva nobenega vzdrževanja, kar za agregat ne moreš trditi. Poleg tega imaš lahko tudi etažno centralno v bloku, kjer bi v taki situaciji hrup agregata še nekako upravičil, a velikost agregata v malem stanovanju res ni zanemarljiva, če ga rabiš zgolj enkrat na leto. Razsmernik in podaljšek pa zavzame pol škatle za čevlje ali še toliko ne.

Prej omenjeni primer sicer ne rabi nujno absolutnega UPS napajanja, a prenašat UPS in ga preklapljat na avto ni ravno praktično.
Ako pa imaš namesto kurilnice priklopljen PC in rabiš absolutni UPS pa bi rešitev iz uvodnega posta lahko podaljšala delovanje PCju skoraj v nedogled, če uporabnik tako želi. V hiši imaš lahko UPS že priklopljen na 30m podaljšek in ga kot absolutni UPS neseš do avta, iz tretjega nadstropja spuščat 10 kil pa spet ni ravno enostavno.
Če ti nimaš takih potreb pač ne pomeni, da jih nima nihče drug.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.99

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 08, 2011 1:53 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne vem ali imaš avto v garaži. Ampak če ga lavfaš tam je to popolna neumnost in lahko kajkmalu koga zastrupiš.

Pravtako ti bodo poceni kitajci pocepali ko muhe.

UPS pa tudi nima kaj več energije za par minut delovanja, potem se pa vse skupaj pregreje.

Nabavi za 700Wh akkujev in prihopsaj na UPS, pa dodaj še ventilator zraven, da se bo zadeva ustrezno hladila.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.01

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 08, 2011 2:07 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne vem ali imaš avto v garaži. Ampak če ga lavfaš tam je to popolna neumnost in lahko kajkmalu koga zastrupiš.
V garaži pri odprtih vratih ne boš nobenega zastrupil, lahko pa ga tudi zapelješ tistih 5m ven na dvorišče.

Pravtako ti bodo poceni kitajci pocepali ko muhe.
Tudi poceni agregat ni nič zanesljivejši. Ampak to je itak stvar kompromisov.

UPS pa tudi nima kaj več energije za par minut delovanja, potem se pa vse skupaj pregreje.
Kot sem rekel, eno uro je držal komplet kurilnico z gorilcem vred. Brez pregrevanja.

Nabavi za 700Wh akkujev in prihopsaj na UPS, pa dodaj še ventilator zraven, da se bo zadeva ustrezno hladila.
70Ah ni baš neka huda zaloga.
Akumulatorji v večji količini pa so vse prej kot poceni, tako pri nabavi/amortizaciji, kot tudi pri vzdrževanju (poraba v pripravljenosti), za tisto enkrat ali dvakrat letno (včasih tudi nobenkrat) ko jih rabiš.
Zakaj ventilator?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.99

PrispevekObjavljeno: Sob Jan 08, 2011 3:24 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
Kot sem rekel, eno uro je držal komplet kurilnico z gorilcem vred. Brez pregrevanja.

Če lavfa. OK.

Problem ni temperatura ohišja ampak elektronike noter.

Citiram:

Akumulatorji v večji količini pa so vse prej kot poceni, tako pri nabavi/amortizaciji, kot tudi pri vzdrževanju (poraba v pripravljenosti), za tisto enkrat ali dvakrat letno (včasih tudi nobenkrat) ko jih rabiš.
Zakaj ventilator?

Da hladi drobovje ups-a pri dolgotrajni obremenitvi.

Prav, lahko lavfaš zadevo tudi brez akkujev. Sam presodi kakšni so ti stroški.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Elektronika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 498 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group