Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
borisl1 Član

Pridružen-a: Sre 23 Feb 2011 20:46 Prispevkov: 28 Aktiv.: 0.16 Kraj: fram
|
Objavljeno: Sre Feb 23, 2011 9:03 pm Naslov sporočila: priklop alternatorja, problem!!!(nujno) |
|
|
pozdravljeni!!!
Včeraj sem pri kolegu začel z menjavo elektrike na malo starejšem traktorju(univerzal 55) in me zanima kako priklopiti alternator. priklopil sem jih že kr nekaj ampak niso imeli takšnih oznak oz. števila priključkov.
ta alternator ima 3 priključke: D+, D- in DF. na traktorju je tudi nekaj kar zgleda kot regulator in ima iste priključke(ali bi lahko to bil regulator od dinama in ga alternator ne potrebuje?) zdaj pa bi rad izvedel kako in kaj kam priklopit!!!
zgoraj sem napisal dinamo, zato ker ne vejo ali je bil prej vgrajen alternator ali pa je bil traktor predelan nanj(starejši traktorji so večinoma imeli diname). kako je bilo priklopljeno prej pa ne vem ker so kable že sami odstranili. odgovor bi potreboval najkasneje jutri do 10-ih dopoldne. Hvala!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tiger Član

Pridružen-a: Čet 05 Feb 2004 0:22 Prispevkov: 1161 Aktiv.: 4.90
|
Objavljeno: Sre Feb 23, 2011 10:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
V prilogi vezava, če ti kaj pomaga.
LP
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
150.27 KB |
Pogledana: |
95 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
borisl1 Član

Pridružen-a: Sre 23 Feb 2011 20:46 Prispevkov: 28 Aktiv.: 0.16 Kraj: fram
|
Objavljeno: Sre Feb 23, 2011 10:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
vseeno hvala ampak zgornja shema mi ne pomaga kaj dosti, ker kot zgleda je na sliki alternator z vgrajenim regulatorjem in kontakti nimajo istih oznak. za ta alternator pa ne vem če ima vgrajen regler ali ne!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.69 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Sre Feb 23, 2011 10:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na forumu poišči po besedi alternator, je bilo že precej shem.
_________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vilnev77 Član

Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09 Prispevkov: 114 Aktiv.: 0.61 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Feb 24, 2011 12:09 am Naslov sporočila: |
|
|
Priključke D+, D- in DF ima dinamo. To so izhodi za na regler. Iz njega gre pa potem na akumulator.
http://www.poljoprivredni-forum.com/showthread.php?t=16178&page=352
post #3519
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
4.02 KB |
Pogledana: |
23519 krat |

|
Nazadnje urejal/a vilnev77 Čet Feb 24, 2011 12:16 am; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.01
|
Objavljeno: Čet Feb 24, 2011 12:10 am Naslov sporočila: |
|
|
Regulator ("regler") ni montiran v alternatorju že od nekdaj.
Pred časom, v začetkih elektronike, so se uporabljali mehanski reglerji.
Upor in ene sorte 3-točkovni rele, poenostavljeno napisano.
Danes se to zdi primitivno, a je zadeva delovala zanesljivejše od dandanašnje elektronike.
Regulator za dinamo je bil bolj kompliciran. Več priključkov, pa mislim da 3 "releji".
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Avtohacker Član

Pridružen-a: Pon 24 Dec 2007 22:14 Prispevkov: 26 Aktiv.: 0.12 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Čet Feb 24, 2011 1:39 am Naslov sporočila: |
|
|
Tako je...
in jaz bi ga zamenjal z alternatorjem od kakšnega avta
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.01
|
Objavljeno: Čet Feb 24, 2011 6:11 am Naslov sporočila: |
|
|
Za dober odgovor je treba postaviti dobro vprašanje.
K takemu pa v tem primeru sodita vsaj tudi dve sliki.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
borisl1 Član

Pridružen-a: Sre 23 Feb 2011 20:46 Prispevkov: 28 Aktiv.: 0.16 Kraj: fram
|
Objavljeno: Čet Feb 24, 2011 8:32 am Naslov sporočila: |
|
|
v traktorju je sigurno alternator(ne dinamo). se kr dosti ukvarjam z mehaniko in elektroniko da vsaj to vem . razen če bi lahko bil še kje 4 kontakt skrit, ker sem si to kr dobro ogledal in se mi zdi čudno da nima še enega kontakta ki gre na akumulator. ker imam doma en avto oldtimer(vw hrošč 73) in ima bosch-ev alternator ki ima iste priključke ki grejo na regler pa še en priključek ki gre direkt na akumulator
regulator na traktorju ima tudi 3 priključke kot moj avto ampak potem nimam kam priklopiti akumulatorja
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.36 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Čet Feb 24, 2011 9:40 am Naslov sporočila: |
|
|
MadMax je napisal/a: |
Regulator ("regler") ni montiran v alternatorju že od nekdaj.
Pred časom, v začetkih elektronike, so se uporabljali mehanski reglerji.
Upor in ene sorte 3-točkovni rele, poenostavljeno napisano.
Danes se to zdi primitivno, a je zadeva delovala zanesljivejše od dandanašnje elektronike.
Regulator za dinamo je bil bolj kompliciran. Več priključkov, pa mislim da 3 "releji". |
Sem zmeden. Regulator NI v alternatorju? Kje pa potem je, če je izhod alternatorja priključen direktno na baterijo?
Da še avtorju odgovorim: universal 55 je enak kot štore, takšnega oldija imam tudi doma. Original je imel regulator in dinamo. Pred leti sem kupil alternator in je regulator gor še samo za spomin. Če imaš res alternator potem ne potrebuješ tistega regulatorja.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
borisl1 Član

Pridružen-a: Sre 23 Feb 2011 20:46 Prispevkov: 28 Aktiv.: 0.16 Kraj: fram
|
Objavljeno: Čet Feb 24, 2011 9:51 am Naslov sporočila: |
|
|
MarkoM
Nekateri alternatorji še niso imeli vgrajenih regulatorjev(kot v mojem primeru z avtom) zato uporablja zunanjega ki je pač nekje pritrjen in je nanj povezan z tremi priključki(kot sem že povedal: D+, D- in DF) četrti priključek ki je ponavadi malo debelejši in večjiker skoz njega teče velik tok pa gre na + akumulatorja.
ampak jaz sem na tem traktorju našel le tri žice.
če ne bo drugega odgovora bom danes šel tja ter vse skupaj dobro pregledal in verjetno tudi slikal alternator če ne bo šlo povezat. :
PS: HVALA VSEM ZA ODGOVORE!!!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.36 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Čet Feb 24, 2011 10:51 am Naslov sporočila: |
|
|
Ja, bo držalo. Se posipam s pepelom. Štorek je imel alternator plus zunanji regulator. Potem sem kupil novi iskra alternator in ga priključil mimo starega regulatorja.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
borisl1 Član

Pridružen-a: Sre 23 Feb 2011 20:46 Prispevkov: 28 Aktiv.: 0.16 Kraj: fram
|
Objavljeno: Čet Feb 24, 2011 9:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
evo, danes sta prišla zraven še avtomehanik in avtoelektrikar pa nobeden od njiju ni znal priklopit tega ker je to pač neka romunska tehnika nato sem šel do kolega ki se ukvarja z obnovo alternatorjev, starterjev,... in je rekel da so ti alternatorji samo za odpad,. za 30e mi je dal bosch-ev alternator z vgrajenim regulatorjem in stvar deluje kot nova.
VSEENO VAM HVALA!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.69 Kraj: Kranj - struževo
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|