www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

priklop alternatorja, problem!!!(nujno)

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
borisl1
Član
Član



Pridružen-a: Sre 23 Feb 2011 20:46
Prispevkov: 28
Aktiv.: 0.16
Kraj: fram

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 23, 2011 9:03 pm    Naslov sporočila:  priklop alternatorja, problem!!!(nujno) Odgovori s citatom

pozdravljeni!!!

Včeraj sem pri kolegu začel z menjavo elektrike na malo starejšem traktorju(univerzal 55) in me zanima kako priklopiti alternator. priklopil sem jih že kr nekaj ampak niso imeli takšnih oznak oz. števila priključkov.
ta alternator ima 3 priključke: D+, D- in DF. na traktorju je tudi nekaj kar zgleda kot regulator in ima iste priključke(ali bi lahko to bil regulator od dinama in ga alternator ne potrebuje?) zdaj pa bi rad izvedel kako in kaj kam priklopit!!!
zgoraj sem napisal dinamo, zato ker ne vejo ali je bil prej vgrajen alternator ali pa je bil traktor predelan nanj(starejši traktorji so večinoma imeli diname). kako je bilo priklopljeno prej pa ne vem ker so kable že sami odstranili. odgovor bi potreboval najkasneje jutri do 10-ih dopoldne. Hvala!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tiger
Član
Član



Pridružen-a: Čet 05 Feb 2004 0:22
Prispevkov: 1161
Aktiv.: 4.90

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 23, 2011 10:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V prilogi vezava, če ti kaj pomaga.

LP



alternator_regulatorX.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  150.27 KB
 Pogledana:  95 krat

alternator_regulatorX.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
borisl1
Član
Član



Pridružen-a: Sre 23 Feb 2011 20:46
Prispevkov: 28
Aktiv.: 0.16
Kraj: fram

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 23, 2011 10:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

vseeno hvala ampak zgornja shema mi ne pomaga kaj dosti, ker kot zgleda je na sliki alternator z vgrajenim regulatorjem in kontakti nimajo istih oznak. za ta alternator pa ne vem če ima vgrajen regler ali ne!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.69
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 23, 2011 10:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na forumu poišči po besedi alternator, je bilo že precej shem.
_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
vilnev77
Član
Član



Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09
Prispevkov: 114
Aktiv.: 0.61
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 24, 2011 12:09 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Priključke D+, D- in DF ima dinamo. To so izhodi za na regler. Iz njega gre pa potem na akumulator.


http://www.poljoprivredni-forum.com/showthread.php?t=16178&page=352

post #3519



dinamo vezava.gif
 Opis:
Vezava dinamo-regler
 Velikost datoteke:  4.02 KB
 Pogledana:  23522 krat

dinamo vezava.gif




Nazadnje urejal/a vilnev77 Čet Feb 24, 2011 12:16 am; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.01

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 24, 2011 12:10 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Regulator ("regler") ni montiran v alternatorju že od nekdaj.
Pred časom, v začetkih elektronike, so se uporabljali mehanski reglerji.
Upor in ene sorte 3-točkovni rele, poenostavljeno napisano.
Danes se to zdi primitivno, a je zadeva delovala zanesljivejše od dandanašnje elektronike.

Regulator za dinamo je bil bolj kompliciran. Več priključkov, pa mislim da 3 "releji".
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Avtohacker
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Dec 2007 22:14
Prispevkov: 26
Aktiv.: 0.12
Kraj: Postojna

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 24, 2011 1:39 am    Naslov sporočila: icon_great  Odgovori s citatom

vilnev77 je napisal/a:
Priključke D+, D- in DF ima dinamo. To so izhodi za na regler. Iz njega gre pa potem na akumulator.


http://www.poljoprivredni-forum.com/showthread.php?t=16178&page=352

post #3519


Tako je...
in jaz bi ga zamenjal z alternatorjem od kakšnega avta
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.01

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 24, 2011 6:11 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Za dober odgovor je treba postaviti dobro vprašanje.
K takemu pa v tem primeru sodita vsaj tudi dve sliki.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
borisl1
Član
Član



Pridružen-a: Sre 23 Feb 2011 20:46
Prispevkov: 28
Aktiv.: 0.16
Kraj: fram

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 24, 2011 8:32 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

v traktorju je sigurno alternator(ne dinamo). se kr dosti ukvarjam z mehaniko in elektroniko da vsaj to vem Smile . razen če bi lahko bil še kje 4 kontakt skrit, ker sem si to kr dobro ogledal in se mi zdi čudno da nima še enega kontakta ki gre na akumulator. ker imam doma en avto oldtimer(vw hrošč 73) in ima bosch-ev alternator ki ima iste priključke ki grejo na regler pa še en priključek ki gre direkt na akumulator
regulator na traktorju ima tudi 3 priključke kot moj avto ampak potem nimam kam priklopiti akumulatorja
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 12.36
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 24, 2011 9:40 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MadMax je napisal/a:
Regulator ("regler") ni montiran v alternatorju že od nekdaj.
Pred časom, v začetkih elektronike, so se uporabljali mehanski reglerji.
Upor in ene sorte 3-točkovni rele, poenostavljeno napisano.
Danes se to zdi primitivno, a je zadeva delovala zanesljivejše od dandanašnje elektronike.

Regulator za dinamo je bil bolj kompliciran. Več priključkov, pa mislim da 3 "releji".

Sem zmeden. Regulator NI v alternatorju? Kje pa potem je, če je izhod alternatorja priključen direktno na baterijo?

Da še avtorju odgovorim: universal 55 je enak kot štore, takšnega oldija imam tudi doma. Original je imel regulator in dinamo. Pred leti sem kupil alternator in je regulator gor še samo za spomin. Če imaš res alternator potem ne potrebuješ tistega regulatorja.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
borisl1
Član
Član



Pridružen-a: Sre 23 Feb 2011 20:46
Prispevkov: 28
Aktiv.: 0.16
Kraj: fram

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 24, 2011 9:51 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MarkoM

Nekateri alternatorji še niso imeli vgrajenih regulatorjev(kot v mojem primeru z avtom) zato uporablja zunanjega ki je pač nekje pritrjen in je nanj povezan z tremi priključki(kot sem že povedal: D+, D- in DF) četrti priključek ki je ponavadi malo debelejši in večjiker skoz njega teče velik tok pa gre na + akumulatorja.

ampak jaz sem na tem traktorju našel le tri žice.
če ne bo drugega odgovora bom danes šel tja ter vse skupaj dobro pregledal in verjetno tudi slikal alternator če ne bo šlo povezat. :

PS: HVALA VSEM ZA ODGOVORE!!!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 12.36
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 24, 2011 10:51 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja, bo držalo. Se posipam s pepelom. Štorek je imel alternator plus zunanji regulator. Potem sem kupil novi iskra alternator in ga priključil mimo starega regulatorja.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
borisl1
Član
Član



Pridružen-a: Sre 23 Feb 2011 20:46
Prispevkov: 28
Aktiv.: 0.16
Kraj: fram

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 24, 2011 9:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

evo, danes sta prišla zraven še avtomehanik in avtoelektrikar pa nobeden od njiju ni znal priklopit tega ker je to pač neka romunska tehnika nato sem šel do kolega ki se ukvarja z obnovo alternatorjev, starterjev,... in je rekel da so ti alternatorji samo za odpad,. za 30e mi je dal bosch-ev alternator z vgrajenim regulatorjem in stvar deluje kot nova. Smile

VSEENO VAM HVALA!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.69
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 25, 2011 9:25 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

http://www.iftim.cn/ElectricPowerSystem/regulator1.htm
http://www.iftim.cn/ElectricPowerSystem/regulator2.htm
http://www.iftim.cn/ElectricPowerSystem/regulator3.htm
http://www.iftim.cn/ElectricPowerSystem/regulator4.htm

Na tem linku je množica regulatorjev s slikami in oznakami priključkov.
Mogoče komu pride prav.

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 496 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group