www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

startni solenoid

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 05, 2011 10:28 pm    Naslov sporočila:  startni solenoid Odgovori s citatom

Iščem primeren solenoid (ali kontaktor) z 12V navitjem in dovolj močnimi kontakti, da vklopi starter za 3000 cc bencinski motor.
Ali ima kdo idejo, kje iskat?
Hvala,
lp
Robi

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sibica
Član
Član



Pridružen-a: Sob 02 Maj 2009 15:24
Prispevkov: 1097
Aktiv.: 5.59
Kraj: Vremska Dolina

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 05, 2011 10:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mogoče na avtoodpadu od kakšnega razbitega dizla, ki imajo ponavadi močnejše zaganjače.
_________________
Slabih pilotov ni. So dobri ali pokojni.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
S57NNT
Član
Član



Pridružen-a: Pon 21 Sep 2009 7:50
Prispevkov: 298
Aktiv.: 1.55
Kraj: Ljubljana - okolica

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 05, 2011 10:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne razumem čisto dobro, potrebuješ samo kontaktor, ki je sposoben prenest tistih 150 ali 200A, ali potrebuješ prav elektromagnet za pomik pastorka na točno določenem tipu štarterja?
_________________
Preprostost še ne pomeni zaostalosti!

(Aleksander Sergejevič Jakovljev)
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 05, 2011 11:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Samo kontaktor
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Roby
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Avg 2003 15:29
Prispevkov: 244
Aktiv.: 1.03

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 05, 2011 11:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

http://www.iskra-ae.com/slo/switches.php
Ali pa... viličarji...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
6dan8
Član
Član



Pridružen-a: Tor 18 Jan 2011 10:53
Prispevkov: 1053
Aktiv.: 6.00
Kraj: Goriška

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 06, 2011 10:41 am    Naslov sporočila:  Re: startni solenoid Odgovori s citatom

ro-bi je napisal/a:
Iščem primeren solenoid (ali kontaktor) z 12V navitjem in dovolj močnimi kontakti, da vklopi starter za 3000 cc bencinski motor...
Kakšno tokovno zmogljivost kontaktov pa potrebuješ? Oglej si malo zaganjač in priključke. Pri zaganjaču jaz pričakujem tri priključke: 30 (+aku), 31 (-aku) in 50 (vklop). Ko pripelješ plus na (krmilni) priključek 50, pritegne tuljava v zaganjaču, sklene interni kontakt in motor zaganjača se zavrti. Torej za vklop ne potrebuješ releja (kontaktorja), sposobnega prenesti celoten tok, ki ga "vleče" zaganjač. Primer iz prakse: diesel (dizel) elektroagregat, z motorjem cca 120kW ima zaganjač 24V, 4kW. Za vklop zaganjača (pošiljanje plusa na sponko 50) skrbi navaden kontaktor 16A. Stvar deluje že leta, z dnevnimi vklopi...

EDIT: S57NNT, sem pogledal sliki in lahko komentiram le: "Ma, kaka beštja od matorja!" Angel .
Glede zaganjača pa sem predvideval, da bo uporabljen za zagon motorja in bo vezan klasično, zato sem tudi (na grobo) opisal, kako vklaplja in s čim se ga lahko vklaplja.


Nazadnje urejal/a 6dan8 Sre Apr 06, 2011 1:57 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
S57NNT
Član
Član



Pridružen-a: Pon 21 Sep 2009 7:50
Prispevkov: 298
Aktiv.: 1.55
Kraj: Ljubljana - okolica

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 06, 2011 11:47 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@6dan8: malo sem pogledal http://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=25353&postdays=0&postorder=asc&start=15 in se mi zdi, da ro-bi tega ne potrebuje za popolnoma vsakdanje namene Wink
_________________
Preprostost še ne pomeni zaostalosti!

(Aleksander Sergejevič Jakovljev)
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
vitez93
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Sep 2008 20:00
Prispevkov: 1018
Aktiv.: 4.99
Kraj: Celje- Dobrna

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 06, 2011 3:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nevem če je to za ta motor. Hayabusa (v temi Kaj trenutno počnete) ima 1300 cc, Ro-bi pa omenja 3000 cc motor. Think
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
boriskozjan
Član
Član



Pridružen-a: Pet 14 Nov 2008 23:23
Prispevkov: 956
Aktiv.: 4.73
Kraj: Šmarje pri Jelšah

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 06, 2011 5:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

vitez93 je napisal/a:
Nevem če je to za ta motor. Hayabusa (v temi Kaj trenutno počnete) ima 1300 cc, Ro-bi pa omenja 3000 cc motor. Think


1300 povrtan na 1500 x2 Laughing
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 495 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group