www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Polo 1,4 tok v mirovanju motorja prazni akumulator
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
matej22
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Dec 2011 16:31
Prispevkov: 88
Aktiv.: 0.54
Kraj: blade

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 11, 2012 8:49 pm    Naslov sporočila:  Polo 1,4 tok v mirovanju motorja prazni akumulator Odgovori s citatom

Imam polo 1,4 bencin letnik 2006. Problem je praznenje akumulatorja. Izmerjene vrednosti so : napetost iz alternatorja je ca 14V, tok akumulatorja v mirovanju - motor ne deluje - je 150mA kar je najbrž precej preveč. Po iskanju problematičnih porabnikov je stanje sledeče: varovalka št.30 , 5A ; če je v podnožju je tok ca. 150mA, če jo izvlečem tok pade na 15mA. Če je ta varovalka zunaj ne deluje centralno zaklepanje in smerokazi, vse ostalo je normalno. Ali mi lahko kdo pomaga z nasvetom kaj storiti ?
Zanimivo je da se je to pojavilo kar naenkrat, vse varovalke so v redu, če motor deluje je tudi vse v redu, skratka čudna napaka.

Hvala vsem za odgovore in pomoč
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 11, 2012 8:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Morda, ti je akumulator oslabel pa se to šele sedaj pozna. Pa da nimaš kje kakšne lučke prižgane. V kakšnih predalih in podobno.

Sicer pa, če avto uporabljaš vsak ali vsake dva dni nebi smelo biti težav.

Je pa to saj za nekatere današnje avtomobile skoraj normalno.

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
elson2k
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 18:09
Prispevkov: 1660
Aktiv.: 8.70
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 11, 2012 8:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz sem imel na Vectri enako težavo; v okvari je bila ključavnica prtljažnega prostora in se mi je ravno tako praznil akumulator.

Si mogoče opazil da se kdaj pa kdaj kakšna od ključavnic ne odklene ali da se čudno oglaša?

Nisem sicer siguren če je to pri tebi težava, ker pri meni je "vlekla" tista zadeva precej preko 1A v stanju mirovanja, po menjavi ključavnice je bila poraba cca. 40mA.

_________________
As every cat owner knows, nobody owns a cat.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo AIM - AOL Instant - naslov MSN Messenger - naslov
matej22
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Dec 2011 16:31
Prispevkov: 88
Aktiv.: 0.54
Kraj: blade

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 11, 2012 9:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

elson2k je napisal/a:
Jaz sem imel na Vectri enako težavo; v okvari je bila ključavnica prtljažnega prostora in se mi je ravno tako praznil akumulator.

Si mogoče opazil da se kdaj pa kdaj kakšna od ključavnic ne odklene ali da se čudno oglaša?

Nisem sicer siguren če je to pri tebi težava, ker pri meni je "vlekla" tista zadeva precej preko 1A v stanju mirovanja, po menjavi ključavnice je bila poraba cca. 40mA.


To še nisem preverjal , je pa tako da je akumulator star 4 mesece in tok praznega teka drastično pade ko izvlečem varovalko št. 30 5A. Ko vstavim varovalko št.30 se vključi rele, sicer ne vem kateri ker je za varovalčno ploščo.to se sliši tok pa naraste iz 15 na 150mA. Vse to se dogaja ko motor ne deluje. Kaj storiti ?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PPG78
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09
Prispevkov: 2342
Aktiv.: 9.88
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 11, 2012 9:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Poraba 150mA je absolutno preveč, medtem ko je 15mA primerna številka glede na količino elektronike v avtu.
Na srečo si krivca že našel, oziroma veš kje nadaljevati iskanje. Kaj pravi tester? Je morda kakšna ključavnica v okvari? Ali pa je (bila) elektronika od centralnega zaklepanja pod vodo?

LP, Peter
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 11, 2012 9:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Poglej kaj krmili tisti rele. Precej možno je da je 'zataknjen' - pritegnjeni releji logično kurijo štrom


...
Lahko pa avtu ni všeč da ga pustiš odklenjenega ali pa z odprtimi vrati (preglej stikala če so vsa ok)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 11, 2012 9:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To je normalno.
Avto je še nekaj minut po izklopu kontakta v stanju pripravljenosti. To je tisti čas, ko še sveti notranja lučka, če stikalce pustiš v položaju za trajno svetenje. Pa še cel kup stvari je v pripravljenosti.

Izklopi kontakt in čakaj, da rele odklopi. Potem pomeri tok in poročaj.

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.86
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 11, 2012 9:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

WV imajo serijsko napako na stikalu prtljažnih vrat oz. težava je s cevko za pranje stekla. Na spoju rado spusti in tekočina teče direktno na ključavnico. Lahko, da ti tam prebija.

Tisti, ki imajo alarm ta problem občutijo prej, saj se jim alarm venomer vklaplja.

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matej22
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Dec 2011 16:31
Prispevkov: 88
Aktiv.: 0.54
Kraj: blade

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 11, 2012 9:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pyr0Beast je napisal/a:
Poglej kaj krmili tisti rele. Precej možno je da je 'zataknjen' - pritegnjeni releji logično kurijo štrom


...
Lahko pa avtu ni všeč da ga pustiš odklenjenega ali pa z odprtimi vrati (preglej stikala če so vsa ok)


Hvala za odgovore.
Avto je ni bil pod vodo - napaka se je pojavila nenadno. Če prav razumem bi bilo najbolje :
-sneti ven ploščo z releji in locirati kateri se vklaplja (kako naj to naredim ,da ne bo kakšne dodatne škode )
-testiranje vseh ključavnic (zopet isto vprašanje - kako naj to naredim )
Sem tehnik s precej izkušnjami ,vendar vem da ima vsak avto kup drobnih detajlov pa ne bi rad kaj odlomil, uničil...
Rele najbrž ni zataknjen:
-ko vstavi varovalko se sliši lep zvok vklopa
-če je varovalka noter ali ali v primeru delovanja motorja ni drugih napak, jasno je le ta smerokazi ne delujejo , ravno tako pa ne deluje daljinsko zaklepanje
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 11, 2012 9:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lahko je samo tranzistor iz kakega čudnega razloga prebilo, in sedaj je trajno sklenjen
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matej22
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Dec 2011 16:31
Prispevkov: 88
Aktiv.: 0.54
Kraj: blade

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 11, 2012 9:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

igo je napisal/a:
To je normalno.
Avto je še nekaj minut po izklopu kontakta v stanju pripravljenosti. To je tisti čas, ko še sveti notranja lučka, če stikalce pustiš v položaju za trajno svetenje. Pa še cel kup stvari je v pripravljenosti.

Izklopi kontakt in čakaj, da rele odklopi. Potem pomeri tok in poročaj.


Hvala za nasvet , bom upošteval in javil kaj se dogaja - pomeril bom še enkrat.
Do sedaj je bilo tako da je A-m bil vključen več kot 10 min pa nič , tok pada :
-ko priklopiš A-m je tok 300mA
-po nekaj sekundah 90mA
-malo kasnje bi moral pasti na 20mA - pa ne pade na 150mA in tako ostane
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PPG78
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09
Prispevkov: 2342
Aktiv.: 9.88
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 11, 2012 9:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

matej22 je napisal/a:

-testiranje vseh ključavnic (zopet isto vprašanje - kako naj to naredim )


Določene napake, recimo ključavnice, se da "prebrati" z priklopom avta na tester, kar lahko narediš na servisu (verjetno ne zastonj) ali pa ti to naredi nekdo ki ima ustrezen HW in SW (VAG-COM).

LP, Peter
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
matej22
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Dec 2011 16:31
Prispevkov: 88
Aktiv.: 0.54
Kraj: blade

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 11, 2012 9:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ElGrigon je napisal/a:
WV imajo serijsko napako na stikalu prtljažnih vrat oz. težava je s cevko za pranje stekla. Na spoju rado spusti in tekočina teče direktno na ključavnico. Lahko, da ti tam prebija.

Tisti, ki imajo alarm ta problem občutijo prej, saj se jim alarm venomer vklaplja.


To težko verjamem - če bi bilo kaj narobe na zadnjih vratih to najbrž pomenilo da se vključi rele - tu ne vidim logične povezave.
Pri meni ob izključenem motorju ostane določen rele vklopljen - do tega momenta še ne vem kateri je ta rele, vem pa da varovalk št. 30 5A ta rele izklopi, tok mirovanja pa močno pade. Kako naj preverim problem ki ga omenjaš na vratih prtljažnika ?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 11, 2012 10:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

PPG78 je napisal/a:
Poraba 150mA je absolutno preveč, medtem ko je 15mA primerna številka glede na količino elektronike v avtu.

Ford Turneo Connect brez centralnega zaklepanja, električni stekel, ogrevanja sedežv, alarmne naprave, če me spomin ne vara podoben rezultat le da je porabnik števec. Pravijo, da je normalno.

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Ned Mar 11, 2012 10:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tak akkumulator bo potem kmalu šel.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group