 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
matej22 Član

Pridružen-a: Čet 29 Dec 2011 16:31 Prispevkov: 88 Aktiv.: 0.54 Kraj: blade
|
Objavljeno: Ned Mar 11, 2012 8:49 pm Naslov sporočila: Polo 1,4 tok v mirovanju motorja prazni akumulator |
|
|
Imam polo 1,4 bencin letnik 2006. Problem je praznenje akumulatorja. Izmerjene vrednosti so : napetost iz alternatorja je ca 14V, tok akumulatorja v mirovanju - motor ne deluje - je 150mA kar je najbrž precej preveč. Po iskanju problematičnih porabnikov je stanje sledeče: varovalka št.30 , 5A ; če je v podnožju je tok ca. 150mA, če jo izvlečem tok pade na 15mA. Če je ta varovalka zunaj ne deluje centralno zaklepanje in smerokazi, vse ostalo je normalno. Ali mi lahko kdo pomaga z nasvetom kaj storiti ?
Zanimivo je da se je to pojavilo kar naenkrat, vse varovalke so v redu, če motor deluje je tudi vse v redu, skratka čudna napaka.
Hvala vsem za odgovore in pomoč |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Ned Mar 11, 2012 8:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Morda, ti je akumulator oslabel pa se to šele sedaj pozna. Pa da nimaš kje kakšne lučke prižgane. V kakšnih predalih in podobno.
Sicer pa, če avto uporabljaš vsak ali vsake dva dni nebi smelo biti težav.
Je pa to saj za nekatere današnje avtomobile skoraj normalno. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elson2k Član


Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 18:09 Prispevkov: 1660 Aktiv.: 8.70 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Ned Mar 11, 2012 8:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem imel na Vectri enako težavo; v okvari je bila ključavnica prtljažnega prostora in se mi je ravno tako praznil akumulator.
Si mogoče opazil da se kdaj pa kdaj kakšna od ključavnic ne odklene ali da se čudno oglaša?
Nisem sicer siguren če je to pri tebi težava, ker pri meni je "vlekla" tista zadeva precej preko 1A v stanju mirovanja, po menjavi ključavnice je bila poraba cca. 40mA. _________________ As every cat owner knows, nobody owns a cat. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matej22 Član

Pridružen-a: Čet 29 Dec 2011 16:31 Prispevkov: 88 Aktiv.: 0.54 Kraj: blade
|
Objavljeno: Ned Mar 11, 2012 9:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
elson2k je napisal/a: |
Jaz sem imel na Vectri enako težavo; v okvari je bila ključavnica prtljažnega prostora in se mi je ravno tako praznil akumulator.
Si mogoče opazil da se kdaj pa kdaj kakšna od ključavnic ne odklene ali da se čudno oglaša?
Nisem sicer siguren če je to pri tebi težava, ker pri meni je "vlekla" tista zadeva precej preko 1A v stanju mirovanja, po menjavi ključavnice je bila poraba cca. 40mA. |
To še nisem preverjal , je pa tako da je akumulator star 4 mesece in tok praznega teka drastično pade ko izvlečem varovalko št. 30 5A. Ko vstavim varovalko št.30 se vključi rele, sicer ne vem kateri ker je za varovalčno ploščo.to se sliši tok pa naraste iz 15 na 150mA. Vse to se dogaja ko motor ne deluje. Kaj storiti ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.88 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Ned Mar 11, 2012 9:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
Poraba 150mA je absolutno preveč, medtem ko je 15mA primerna številka glede na količino elektronike v avtu.
Na srečo si krivca že našel, oziroma veš kje nadaljevati iskanje. Kaj pravi tester? Je morda kakšna ključavnica v okvari? Ali pa je (bila) elektronika od centralnega zaklepanja pod vodo?
LP, Peter |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Ned Mar 11, 2012 9:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Poglej kaj krmili tisti rele. Precej možno je da je 'zataknjen' - pritegnjeni releji logično kurijo štrom
...
Lahko pa avtu ni všeč da ga pustiš odklenjenega ali pa z odprtimi vrati (preglej stikala če so vsa ok) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Ned Mar 11, 2012 9:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
To je normalno.
Avto je še nekaj minut po izklopu kontakta v stanju pripravljenosti. To je tisti čas, ko še sveti notranja lučka, če stikalce pustiš v položaju za trajno svetenje. Pa še cel kup stvari je v pripravljenosti.
Izklopi kontakt in čakaj, da rele odklopi. Potem pomeri tok in poročaj. _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Ned Mar 11, 2012 9:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
WV imajo serijsko napako na stikalu prtljažnih vrat oz. težava je s cevko za pranje stekla. Na spoju rado spusti in tekočina teče direktno na ključavnico. Lahko, da ti tam prebija.
Tisti, ki imajo alarm ta problem občutijo prej, saj se jim alarm venomer vklaplja. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matej22 Član

Pridružen-a: Čet 29 Dec 2011 16:31 Prispevkov: 88 Aktiv.: 0.54 Kraj: blade
|
Objavljeno: Ned Mar 11, 2012 9:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pyr0Beast je napisal/a: |
Poglej kaj krmili tisti rele. Precej možno je da je 'zataknjen' - pritegnjeni releji logično kurijo štrom
...
Lahko pa avtu ni všeč da ga pustiš odklenjenega ali pa z odprtimi vrati (preglej stikala če so vsa ok) |
Hvala za odgovore.
Avto je ni bil pod vodo - napaka se je pojavila nenadno. Če prav razumem bi bilo najbolje :
-sneti ven ploščo z releji in locirati kateri se vklaplja (kako naj to naredim ,da ne bo kakšne dodatne škode )
-testiranje vseh ključavnic (zopet isto vprašanje - kako naj to naredim )
Sem tehnik s precej izkušnjami ,vendar vem da ima vsak avto kup drobnih detajlov pa ne bi rad kaj odlomil, uničil...
Rele najbrž ni zataknjen:
-ko vstavi varovalko se sliši lep zvok vklopa
-če je varovalka noter ali ali v primeru delovanja motorja ni drugih napak, jasno je le ta smerokazi ne delujejo , ravno tako pa ne deluje daljinsko zaklepanje |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Ned Mar 11, 2012 9:31 pm Naslov sporočila: |
|
|
Lahko je samo tranzistor iz kakega čudnega razloga prebilo, in sedaj je trajno sklenjen |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matej22 Član

Pridružen-a: Čet 29 Dec 2011 16:31 Prispevkov: 88 Aktiv.: 0.54 Kraj: blade
|
Objavljeno: Ned Mar 11, 2012 9:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
igo je napisal/a: |
To je normalno.
Avto je še nekaj minut po izklopu kontakta v stanju pripravljenosti. To je tisti čas, ko še sveti notranja lučka, če stikalce pustiš v položaju za trajno svetenje. Pa še cel kup stvari je v pripravljenosti.
Izklopi kontakt in čakaj, da rele odklopi. Potem pomeri tok in poročaj. |
Hvala za nasvet , bom upošteval in javil kaj se dogaja - pomeril bom še enkrat.
Do sedaj je bilo tako da je A-m bil vključen več kot 10 min pa nič , tok pada :
-ko priklopiš A-m je tok 300mA
-po nekaj sekundah 90mA
-malo kasnje bi moral pasti na 20mA - pa ne pade na 150mA in tako ostane |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.88 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Ned Mar 11, 2012 9:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
matej22 je napisal/a: |
-testiranje vseh ključavnic (zopet isto vprašanje - kako naj to naredim ) |
Določene napake, recimo ključavnice, se da "prebrati" z priklopom avta na tester, kar lahko narediš na servisu (verjetno ne zastonj) ali pa ti to naredi nekdo ki ima ustrezen HW in SW (VAG-COM).
LP, Peter |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matej22 Član

Pridružen-a: Čet 29 Dec 2011 16:31 Prispevkov: 88 Aktiv.: 0.54 Kraj: blade
|
Objavljeno: Ned Mar 11, 2012 9:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
ElGrigon je napisal/a: |
WV imajo serijsko napako na stikalu prtljažnih vrat oz. težava je s cevko za pranje stekla. Na spoju rado spusti in tekočina teče direktno na ključavnico. Lahko, da ti tam prebija.
Tisti, ki imajo alarm ta problem občutijo prej, saj se jim alarm venomer vklaplja. |
To težko verjamem - če bi bilo kaj narobe na zadnjih vratih to najbrž pomenilo da se vključi rele - tu ne vidim logične povezave.
Pri meni ob izključenem motorju ostane določen rele vklopljen - do tega momenta še ne vem kateri je ta rele, vem pa da varovalk št. 30 5A ta rele izklopi, tok mirovanja pa močno pade. Kako naj preverim problem ki ga omenjaš na vratih prtljažnika ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Ned Mar 11, 2012 10:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
PPG78 je napisal/a: |
Poraba 150mA je absolutno preveč, medtem ko je 15mA primerna številka glede na količino elektronike v avtu. |
Ford Turneo Connect brez centralnega zaklepanja, električni stekel, ogrevanja sedežv, alarmne naprave, če me spomin ne vara podoben rezultat le da je porabnik števec. Pravijo, da je normalno. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Ned Mar 11, 2012 10:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tak akkumulator bo potem kmalu šel. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|