www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

obnova zaprtih svinčevih akumulatorjev
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Napajalniki, polnilci in baterije
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ultra-d
Član
Član



Pridružen-a: Sre 15 Sep 2010 16:52
Prispevkov: 82
Aktiv.: 0.46
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 29, 2012 4:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Gledam tukaj in imajo 4 leta garancije....

http://www.boschbatteries.com/varta-blue-dynamic/e43-100-varta-blue-dynamic-battery-12v-72ah-83-1-164.php

Pri nas pa še vedno samo 2?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bojans
Član
Član



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52
Prispevkov: 1196
Aktiv.: 5.59
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 29, 2012 5:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najprej o garanciji! TOPLA je bila , kolikor jaz vem, PRVA v SLO ki je dala 3 leta garancije! Vsi ostali pa eno leto!
TOPLA mi je tudi zamenjala akumulator, čeprav niso bili dolžni! (garancija avtomobila pa Hr variante pa to).

Pa še dolg.

Akumulator je zavarjen, tako da do posamezne celice ni mogoč dostop. Po pregledu na zunaj mu elektrolita ne manjka (presvetil in ugotovil da je elektrolit ~ 5 mm nad celicami). Kolikor pač zaupate očesu. Skratka akumulator je doživel in preživel svoje.
Za moje pojme več kot dovolj. - 30°C +70°C, zagonski tokovi 150A+ 8x na dan. Applause Za moje pojme je odslužil svoje +kakšen % več. Applause

_________________
Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dyfan
Član
Član



Pridružen-a: Sob 05 Maj 2007 9:54
Prispevkov: 652
Aktiv.: 2.96

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 29, 2012 6:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala, @bojans, za konkretno informacijo.
Prosim, če še poveš, katere firme (tip) je akumulator.

Tudi ostale prosim za informacije iz prakse.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ultra-d
Član
Član



Pridružen-a: Sre 15 Sep 2010 16:52
Prispevkov: 82
Aktiv.: 0.46
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 29, 2012 7:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

dyfan je napisal/a:
Hvala, @bojans, za konkretno informacijo.
Prosim, če še poveš, katere firme (tip) je akumulator.

Tudi ostale prosim za informacije iz prakse.


nekaj teorije

http://faq.akumulator.si/index.aspx?category=1&id=23#vsebina

http://faq.akumulator.si/index.aspx?category=1&id=36#vsebina
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
laura
Član
Član



Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48
Prispevkov: 1954
Aktiv.: 10.80
Kraj: Sobota

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 30, 2012 2:24 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

HI!Toliko na kratko da odgovorim vsem-posebej pa tistim ki navajajo samo en del iz mojega prispevka glede akumulatorjev -naj se malo naučijo teorije,pa bo za vse boljše.
_________________
Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ultra-d
Član
Član



Pridružen-a: Sre 15 Sep 2010 16:52
Prispevkov: 82
Aktiv.: 0.46
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 30, 2012 8:13 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@ laura

Če se gre mene Very Happy
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s51o
Član
Član



Pridružen-a: Sre 26 Avg 2009 14:10
Prispevkov: 59
Aktiv.: 0.31
Kraj: celje

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 30, 2012 2:30 pm    Naslov sporočila:  Pb-akumulator Odgovori s citatom

lep dan vsem skupaj.
bom napisal takole iz svoje dolgoletne prakse okoli teh akumulatorje:z njimi se srečujem že preko 30 let v svoji privat firmi.prvo kot prvo ,ko akumulator spusti dušo,to se navadno zgodi po njegovem tretjem do petem rojstnem dnevu,se ga enostavno odmontira in zamenja z novim.med tem časom ga je pa potrebno tudi negovati.to pomeni kontrolirati nivo elektrolita,pogledati okoli klem in kablov.po potrebi naliti destilirano vodo.jaz tudi zaprte akum.brez vzdrževanja,tako vsaj piše na ohišju akum.preverim nivo elektr.po tudi dopolniti je potrebno akum.ko je prazen vleče tam okoli 1/10A njegove kapacitete,poln mnogo manj,odvisno zopet od kapacitete.za primerjavo 150Ahr vleče prazen malo več kot 15A,poln pa tam okoli 2 do 3A.je pa veliki sovražnik Pb akumulatorjev omov zakon,zaradi oksidiranih klem in temperatura.tam do 0 stopinj je kapaciteta malo manj kot je deklarina,potem pa gre še samo na manj kot polovico,z nižanjem temp.cena akum.je tam do 200 eu,odvisno od kapacitete,nalepke..
je pa na navodilih od akum.napisano,da naj posege okoli njega,montažo in vzdrževanje opravi pooblaščena oseba,le ta in samo ta.

best dx
73
s51o
igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bojans
Član
Član



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52
Prispevkov: 1196
Aktiv.: 5.59
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 30, 2012 2:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Odgovor dyfan-u in ostalim zainteresiranim.

Vgrajen je bil tovarniški accu: Delkor, 12V/55Ah, tip 5500CA 90RC.

Vgrajeni je TOPLA 60 Ah, žal večji ne gre.

Ker že v naprej VEM, da bodo nekateri "ULTRAPAMETNI". V premislek slednjim!

-vsak štartni akumulator ima svoj največji dovoljen zagonski tok = se strinjate?
-če je dovoljen štartni tok 50% višji kot ga (potegne) zaganjač to prispeva k zvišanju življenske dobe acu ali ne? = se strinjate?
-alternator sam sebi omejuje največji tok, torej problema preobremenovanja le tega ni! = se strinjate?

-zaganjač pa je grajen za napetosti 12V. = se strinjate?

Ker vem iz prakse, da[b] nov[/b]akumulator obremenijo (videl in meril pred nekaj dnevi!) z 900 A (accu pa na videz tam 55, 60 Ah). Izmerjene napetosti pa cca 8,5V

Iz teorije in prakse skupaj "nametano":
- če je motor brezhiben!
- če so povezave in stiki med akumulatorjem in zaganjačem brezhibne
- če je zaganjač brezhiben
- bo motor vžgal, če napetost na akumulatorju ne pade pod 9,5 V. PIKA!





Ps. Za tiste, ki se jim še ljubi brat.

Moj avtodom (prvi dizel v mojem življenju!). Poleti sem natočil gorivo. Ker pa po mojem mora motor vsaj 1x mesečno "migat". OK?
Zunaj - 10°C, jaz pa vžgat . Motor normalno "prime" in teče. Čez 10 minut konec. Ja nafta je "zmrznila" = parafin je zamašil filter.

Ja saj vem tema je o akumulatorjih Very Happy . In to se tiče akumulatorja in zaganjača.

Ko je bilo +10°C sem "ponovil vajo". Start motorja brez goriva seveda ni uspešen Shame on you , čeprav ga je ~ 80% v rezervoarju. Pač Diesel tehnika (ima kdo izkušnje kako postopati v takem primeru? Isto se mi je zgodilo po menjavi filtra za gorivo).
Skratka: z "verglanjem" sem izpraznil accu! Takoj na polnilec. Ko je bil accu poln še enkrat "verglanje" ~ 20 minut, seveda nekaj sekund vklop - nekaj več sekund počitka.
Kaj hočem s tem povedati?

Da so zaganjači HUDIMANO VZDRŽLJIVE REČI, če jim le damo nekaj sekund odmora med njihovim garanjem.

_________________
Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.64
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 30, 2012 2:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dejstvo je, da se kapacitete štartnih akumulatorjev merijo drugače kot kakšnih cikličnih. Poleg tega je poraba enregije za normalen štart precej majhna.
Je pa povsej verjetnosti tako, da kakor naletiš, lahko ti konec koncev odmre nov. Jaz pa vsekakor zaprtih akumulatorjev zaradi dolivnja nebi šel mesarit, ker bi verjetno s tem naredil več škode kot koristi.

@s51o
Daj preberi svoj post, pa mi povej kaj si prebral. Sem že marsikaj videl, pa je bilo lažje razumljivo kot tvoja stvaritev z množicami povedi ločenimi z vejicami. Brezveze postavljaš pike, če velikih začetnic ne poznaš. Oprosti, ampak to so dejstva.

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.64
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 30, 2012 3:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na željo s51o objavljam njegov slovnično urejen prispevek.

Lep dan vsem skupaj.

Bom napisal izkušnje iz svoje dolgoletne prakse okoli omenjenih akumulatorjev.
Z njimi se srečujem že preko 30 let v svojem lastnem podjetju. Prvo kot prvo, akumulator ponavadi spusti dušo, po njegovem tretjem do petem rojstnem dnevu. Takrat se ga enostavno odmontira in zamenja z novim. Med tem časom ga je pa potrebno tudi negovati, to pomeni kontrolirati nivo elektrolita, pogledati okoli klem, kablov ter po potrebi naliti destilirano vodo. Jaz tudi pri zaprtih akumulatorjih preverjam nivo elektrolita. Ko je akumulator prazen vleče tok približno 1/10A kapacitete, poln seveda mnogo manj ,odvisno zopet od kapacitete. Za primerjavo 150Ah akumulator vleče prazen malo več kot 15A, poln pa tam okoli 2 do 3A. Je pa veliki sovražnik Pb akumulatorjev ohmov zakon, zaradi oksidiranih klem in temperature. Tam do 0°C je kapaciteta malo manj kot je deklarina, potem pa gre, z nižanjem temperature na manj kot polovico. Cena akumulatorja pa je tam do 200, odvisno od kapacitete, nalepke...
Je pa na navodilih akumulatorja napisano, da naj posege okoli njega, montažo in vzdrževanje, opravi pooblaščena oseba, le ta in samo ta.

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.78
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 30, 2012 3:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Žal se vse prevečkrat dogaja da ima "pooblaščena" oseba dosti manj pojma kot lastnik. Treba je vedeti da so nekateri serviserji praktično brez šole in nimajo teoretičnega znanja ampak samo tisto, kar so z leti spoznali in slišali, včasih prav, včasih narobe. Zato je včasih bolj pametno sam čarati kot prepustiti "strokovnjaku".
Pa tudi vsaj po mojih izkušnjah prvi ( original) accu spusti dušo pri 6 do7 letih, če ne še kasneje in ne pri 3 do 5 ih. Ponavadi je prvi accu najbolj kvaiteten - lahko da je pri novih avtomobilih drugače, ampak včasih je bilo tako.
Z vsem ostalim se strinjam, ja.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
bojans
Član
Član



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52
Prispevkov: 1196
Aktiv.: 5.59
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Mar 30, 2012 9:31 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če zaupaš prodajalcu po navadi "potegneš ta kratko". Včeraj je prodajal čebulo, danes prodaja pa elemente, jutri bo pa železnino. Ker ima TRGOVSKO ŠOLO lahko prodaja VSE. Vprašanje pa je če ZNA! svetovati????
Nekateri vprašujejo tukaj takšne Brick wall 100nF/100v ga lahko zamenjam s 100nF/200V v 12 V vezju? !!!!!!!!!!! d'oh! .

_________________
Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Nace
Član
Član



Pridružen-a: Pon 12 Maj 2003 0:12
Prispevkov: 828
Aktiv.: 3.49
Kraj: Zagorje ob Savi

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 31, 2012 7:51 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

bojans je napisal/a:
Če zaupaš prodajalcu po navadi "potegneš ta kratko". Včeraj je prodajal čebulo, danes prodaja pa elemente, jutri bo pa železnino. Ker ima TRGOVSKO ŠOLO lahko prodaja VSE. Vprašanje pa je če ZNA! svetovati????
Nekateri vprašujejo tukaj takšne Brick wall 100nF/100v ga lahko zamenjam s 100nF/200V v 12 V vezju? !!!!!!!!!!! d'oh! .


Dober prodajalec ti proda kilo d***a zavitega v celofan po ugodni ceni! Sad

LP Nace
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 31, 2012 9:56 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nace je napisal/a:


Dober prodajalec ti proda kilo d***a zavitega v celofan po ugodni ceni! Sad

LP Nace


In to ne navadnega, ampak zelo zmogljivega Whistle

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ultra-d
Član
Član



Pridružen-a: Sre 15 Sep 2010 16:52
Prispevkov: 82
Aktiv.: 0.46
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Mar 31, 2012 6:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pravi trgovec ti bo prodal tisto kar ima največ na zalogli/kar se najmanj prodaja...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Napajalniki, polnilci in baterije Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 4 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group