www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

popravilo bosch pumpe audi 2.5 tdi????
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.22
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 21, 2012 6:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Smo pa zalutal s tole temo.... Rolling Eyes

V glavnem, astra še nesrečno čaka na popravilo...danes nisem imel časa, tako da jutri spet malo podrem in pregledam vse okoli pumpe....zanimivo mi je to, da mi nafto preko visokotlačnih cevk šopa v cilinder, zalaufa pa ne.... Rolling Eyes

_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2219
Aktiv.: 10.69
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 21, 2012 7:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V cilinder ti brizgne dizel?
Ne vem če to lahko narediš pri astri ampak sem že videl mojstre ki so odvili komplet vodilo z šobami in ga potem izven avta stestirali če res brizga (sistem je priklopljen v avto, ampak ne brizga v cilindre ampak v zrak).

Ker če ti dizel pride v cilindre bi moral vžgati razen če ti ni še kaj drugega odpovedalo.

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
damo
Član
Član



Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 13:45
Prispevkov: 2008
Aktiv.: 8.47
Kraj: Krško

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 21, 2012 8:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

brizgati ti mora v lončke, da vidiš, ali katera diza "ščije", torej ali preveč prepušča in s tem onemogoča bosch pumpi, da doseže delovni tlak.
_________________
Dobrga štromarja samo slab šnops strese!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.22
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 22, 2012 8:43 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Odvil dize in šprica ven nafto... Se vidi... se mi pa zazdi, da ko sem gledal, ko je brizgnila ven, da je penasta.... ima mehurčke notri... Rolling Eyes
_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Peter123
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34
Prispevkov: 1441
Aktiv.: 7.21
Kraj: Lj.

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 22, 2012 2:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ti moraš primerjati količino nafte, ki ti jo špricnejo dize ven.
Torej vse dize usmeriš v posode (vsaka svojo) in na to gledaš količine, ki naj bi bile enake.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.22
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 22, 2012 3:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Poskusim danes in poročam!
_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
HYBRID
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Sre 31 Okt 2012 16:01
Prispevkov: 6
Aktiv.: 0.04
Kraj: Medvode

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 31, 2012 4:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Samo za informacijo, pri VP44 ni vedno problem samo v IRF-ju!
Ampak tudi, če je IRF dejansko fuč, je majhna verjetnost, da ti ga uspe uspešno zamenjat, brez naslednjega postanka za cesto
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.00
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 31, 2012 4:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

aljoš je napisal/a:
Poskusim danes in poročam!


Najdi nekoga, ki ima ODB napravo, tam pa poglej tlak, ki ga doseže črpalka ob zaganjanju.
A si poskušal avto vžgati tako, da te nekdo drugi vleče z drogom (če sta previdna, se da tudi s trakom), ti pa v drugi ali tretji prestavi vžgeš avtomobil?
Če ti ga uspe tako prižgati, z zaganjačem pa ne, je vzrok zagotovo v črpalki, ki ne dosega delovnega tlaka.

_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
HYBRID
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Sre 31 Okt 2012 16:01
Prispevkov: 6
Aktiv.: 0.04
Kraj: Medvode

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 31, 2012 6:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

s55m je napisal/a:
aljoš je napisal/a:
Poskusim danes in poročam!


Najdi nekoga, ki ima ODB napravo, tam pa poglej tlak, ki ga doseže črpalka ob zaganjanju.
A si poskušal avto vžgati tako, da te nekdo drugi vleče z drogom (če sta previdna, se da tudi s trakom), ti pa v drugi ali tretji prestavi vžgeš avtomobil?
Če ti ga uspe tako prižgati, z zaganjačem pa ne, je vzrok zagotovo v črpalki, ki ne dosega delovnega tlaka.




VP44 črpalka NIMA senzorja tlaka goriva, tako da se pritiska ne da izmeriti.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.00
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 31, 2012 11:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

HYBRID, hvala za opombo.
_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bmate
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Sre 04 Dec 2013 12:57
Prispevkov: 1
Aktiv.: 0.01
Kraj: Koper

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 04, 2013 1:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdravljeni,

v kolikor ni tlaka , goriva na injektorjih, ali je za to kriv slab FET?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Profesor Einstein
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13
Prispevkov: 1437
Aktiv.: 6.30
Kraj: Rogaška Sl.

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 04, 2013 4:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zdravo

A ne odnese avto elektrike, fetov ... zaradi slabega akumulatorja, ko se pojavljajo napetostne špice v sistemu med vžiganjem ?

Lp.

Darko

_________________
--
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
HYBRID
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Sre 31 Okt 2012 16:01
Prispevkov: 6
Aktiv.: 0.04
Kraj: Medvode

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 05, 2013 11:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Profesor Einstein je napisal/a:
Zdravo

A ne odnese avto elektrike, fetov ... zaradi slabega akumulatorja, ko se pojavljajo napetostne špice v sistemu med vžiganjem ?

Lp.

Darko


Ne
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pajo
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2004 8:50
Prispevkov: 687
Aktiv.: 2.90

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 15, 2015 9:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bom malo obudil to temo.
Crknila mi je elektronika od Bosch pumpe Opel Astra 1.7 Dti letnik 2003.
Sedaj že drugič. Prvič so bili krivi hladni loti. Sedaj bi naj crknili izhodni tranzistorji.
Je že kdo popravljal kaj takega?
Kakšna navodila, smernice...?

_________________
Martin Krpan je že dobro vedel zakaj je posekal lipo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frodo
Član
Član



Pridružen-a: Tor 19 Maj 2015 14:01
Prispevkov: 40
Aktiv.: 0.33
Kraj: mb

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 15, 2015 9:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bosch pumpa, koliko vem nima svoje elektronike.
Je cetralna elektronika motorja, ki ima na izhodu za injektoje FET tranzistorje. Je to to?

Tega sem naredil kar nekaj. Večinoma za francoze (renault, citroen). Najbolj smešno je bilo, da nas je megan pustil na cedilu 2x in kriv je bil odlotan kondenzator na BOSCH elektroniki. Iz druge (identične) sem prelotal in dela še zdaj kot treba. Od tega je 2 leti.

Edino "elektroniko" na črpalki, katere sem se dotaknil je bila tandem za VAG. Magnetni dajalnik pozicije je bil umazan (špene).

LP

Edit: Se posujem s pepelom - gladko!

http://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=18097&postdays=0&postorder=asc&start=0

Kakšen tranzistor pa pri meni tudi leži Smile

LP

_________________
Lep pozdrav


Nazadnje urejal/a frodo Pon Jun 15, 2015 9:42 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 3 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group