 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.22 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Ned Okt 21, 2012 6:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Smo pa zalutal s tole temo....
V glavnem, astra še nesrečno čaka na popravilo...danes nisem imel časa, tako da jutri spet malo podrem in pregledam vse okoli pumpe....zanimivo mi je to, da mi nafto preko visokotlačnih cevk šopa v cilinder, zalaufa pa ne....  _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
airwolf Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2219 Aktiv.: 10.69 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Ned Okt 21, 2012 7:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
V cilinder ti brizgne dizel?
Ne vem če to lahko narediš pri astri ampak sem že videl mojstre ki so odvili komplet vodilo z šobami in ga potem izven avta stestirali če res brizga (sistem je priklopljen v avto, ampak ne brizga v cilindre ampak v zrak).
Ker če ti dizel pride v cilindre bi moral vžgati razen če ti ni še kaj drugega odpovedalo. _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
damo Član


Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 13:45 Prispevkov: 2008 Aktiv.: 8.47 Kraj: Krško
|
Objavljeno: Ned Okt 21, 2012 8:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
brizgati ti mora v lončke, da vidiš, ali katera diza "ščije", torej ali preveč prepušča in s tem onemogoča bosch pumpi, da doseže delovni tlak. _________________ Dobrga štromarja samo slab šnops strese! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.22 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Pon Okt 22, 2012 8:43 am Naslov sporočila: |
|
|
Odvil dize in šprica ven nafto... Se vidi... se mi pa zazdi, da ko sem gledal, ko je brizgnila ven, da je penasta.... ima mehurčke notri...  _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peter123 Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1441 Aktiv.: 7.21 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Pon Okt 22, 2012 2:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ti moraš primerjati količino nafte, ki ti jo špricnejo dize ven.
Torej vse dize usmeriš v posode (vsaka svojo) in na to gledaš količine, ki naj bi bile enake. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.22 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Pon Okt 22, 2012 3:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Poskusim danes in poročam! _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
HYBRID Neznanec


Pridružen-a: Sre 31 Okt 2012 16:01 Prispevkov: 6 Aktiv.: 0.04 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Sre Okt 31, 2012 4:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Samo za informacijo, pri VP44 ni vedno problem samo v IRF-ju!
Ampak tudi, če je IRF dejansko fuč, je majhna verjetnost, da ti ga uspe uspešno zamenjat, brez naslednjega postanka za cesto  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55m Član


Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2696 Aktiv.: 12.00 Kraj: Plovdiv-Bolgarija
|
Objavljeno: Sre Okt 31, 2012 4:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
aljoš je napisal/a: |
Poskusim danes in poročam! |
Najdi nekoga, ki ima ODB napravo, tam pa poglej tlak, ki ga doseže črpalka ob zaganjanju.
A si poskušal avto vžgati tako, da te nekdo drugi vleče z drogom (če sta previdna, se da tudi s trakom), ti pa v drugi ali tretji prestavi vžgeš avtomobil?
Če ti ga uspe tako prižgati, z zaganjačem pa ne, je vzrok zagotovo v črpalki, ki ne dosega delovnega tlaka. _________________ Physics sucks! It always works against "great" ideas!  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
HYBRID Neznanec


Pridružen-a: Sre 31 Okt 2012 16:01 Prispevkov: 6 Aktiv.: 0.04 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Sre Okt 31, 2012 6:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
s55m je napisal/a: |
aljoš je napisal/a: |
Poskusim danes in poročam! |
Najdi nekoga, ki ima ODB napravo, tam pa poglej tlak, ki ga doseže črpalka ob zaganjanju.
A si poskušal avto vžgati tako, da te nekdo drugi vleče z drogom (če sta previdna, se da tudi s trakom), ti pa v drugi ali tretji prestavi vžgeš avtomobil?
Če ti ga uspe tako prižgati, z zaganjačem pa ne, je vzrok zagotovo v črpalki, ki ne dosega delovnega tlaka. |
VP44 črpalka NIMA senzorja tlaka goriva, tako da se pritiska ne da izmeriti. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55m Član


Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2696 Aktiv.: 12.00 Kraj: Plovdiv-Bolgarija
|
Objavljeno: Sre Okt 31, 2012 11:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
HYBRID, hvala za opombo. _________________ Physics sucks! It always works against "great" ideas!  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bmate Neznanec

Pridružen-a: Sre 04 Dec 2013 12:57 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.01 Kraj: Koper
|
Objavljeno: Sre Dec 04, 2013 1:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni,
v kolikor ni tlaka , goriva na injektorjih, ali je za to kriv slab FET? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Profesor Einstein Član


Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13 Prispevkov: 1437 Aktiv.: 6.30 Kraj: Rogaška Sl.
|
Objavljeno: Sre Dec 04, 2013 4:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo
A ne odnese avto elektrike, fetov ... zaradi slabega akumulatorja, ko se pojavljajo napetostne špice v sistemu med vžiganjem ?
Lp.
Darko _________________ --
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
HYBRID Neznanec


Pridružen-a: Sre 31 Okt 2012 16:01 Prispevkov: 6 Aktiv.: 0.04 Kraj: Medvode
|
Objavljeno: Čet Dec 05, 2013 11:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Profesor Einstein je napisal/a: |
Zdravo
A ne odnese avto elektrike, fetov ... zaradi slabega akumulatorja, ko se pojavljajo napetostne špice v sistemu med vžiganjem ?
Lp.
Darko |
Ne |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
pajo Član

Pridružen-a: Čet 29 Jan 2004 8:50 Prispevkov: 687 Aktiv.: 2.90
|
Objavljeno: Pon Jun 15, 2015 9:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bom malo obudil to temo.
Crknila mi je elektronika od Bosch pumpe Opel Astra 1.7 Dti letnik 2003.
Sedaj že drugič. Prvič so bili krivi hladni loti. Sedaj bi naj crknili izhodni tranzistorji.
Je že kdo popravljal kaj takega?
Kakšna navodila, smernice...? _________________ Martin Krpan je že dobro vedel zakaj je posekal lipo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frodo Član

Pridružen-a: Tor 19 Maj 2015 14:01 Prispevkov: 40 Aktiv.: 0.33 Kraj: mb
|
Objavljeno: Pon Jun 15, 2015 9:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bosch pumpa, koliko vem nima svoje elektronike.
Je cetralna elektronika motorja, ki ima na izhodu za injektoje FET tranzistorje. Je to to?
Tega sem naredil kar nekaj. Večinoma za francoze (renault, citroen). Najbolj smešno je bilo, da nas je megan pustil na cedilu 2x in kriv je bil odlotan kondenzator na BOSCH elektroniki. Iz druge (identične) sem prelotal in dela še zdaj kot treba. Od tega je 2 leti.
Edino "elektroniko" na črpalki, katere sem se dotaknil je bila tandem za VAG. Magnetni dajalnik pozicije je bil umazan (špene).
LP
Edit: Se posujem s pepelom - gladko!
http://www.elektronik.si/phpBB2/viewtopic.php?t=18097&postdays=0&postorder=asc&start=0
Kakšen tranzistor pa pri meni tudi leži
LP _________________ Lep pozdrav
Nazadnje urejal/a frodo Pon Jun 15, 2015 9:42 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 494 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|