www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Daewo chrisler Kalos in napaka P1403

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Peter123
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34
Prispevkov: 1441
Aktiv.: 7.21
Kraj: Lj.

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 18, 2013 1:06 pm    Naslov sporočila:  Daewo chrisler Kalos in napaka P1403 Odgovori s citatom

Z pomočjo OBD2 vmesnika sem prebral napako P1403.

Sem že nakaj raziskoval po internetu in je to nek ventil, ki preusmerja topli izpušni plin nazaj pred injektorje v motor.

Predvsem me zanimajo izkušnje glede pucanja tega ventila. Cena novega je 260€. Za neoriginalne se še nisem pozanimal.

Je kdo že pucal tole zadevo "egr valve"?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
VolkD
Član
Član



Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58
Prispevkov: 14228
Aktiv.: 60.05
Kraj: Divača (Kačiče)

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 18, 2013 5:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pobriši napako in pozabi. Ne rabiš tega ventila. Vsaj za ta denar ne.
_________________
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Bizgec65
Član
Član



Pridružen-a: Sre 10 Mar 2010 11:46
Prispevkov: 2099
Aktiv.: 11.29
Kraj: Trebnje

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 18, 2013 5:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na najinem Kalosu je bila tudi napaka, kode se sicer ne spomnim, vem le da je šlo za ABS. (Ne moreš verjeti, najin Kalos tega nima!)
Po brisanju napake pri lokalnem avtoelektrikarju - 30€ mislim da je bilo, se je napaka pojavila po prevoženih 25-30 km. Drugič, brisanje brezplačno, vendar, če se bo napaka ponovila: "...jah, bo treba na novo naložiti program, to bo nekje 60€."
OK, po 25-30 km se napaka ponovi, avtoelektrikarja avto ni več videl, lučka je svetila približno eno leto (in pol?), potem čudežno ugasnila...zgleda da mi je dokončno crknil ABS. Very Happy
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
marsovcek
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Jun 2012 11:27
Prispevkov: 160
Aktiv.: 1.01
Kraj: Okolica Celja

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 19, 2013 5:55 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zabit EGR lahko vrže ECU v varnostni način, odvisno od avtomobila. Čiščenje je smiselno in ni jedrska fizika, le previdno je treba odstraniti ventil, da se ne kaj polomi (ker je zelo verjetno močno zapečen v ležišče).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.22
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 19, 2013 8:30 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

EGR ventil odvij, snami cevko dol in ga očisti v špiritu.
_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Peter123
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34
Prispevkov: 1441
Aktiv.: 7.21
Kraj: Lj.

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 19, 2013 8:44 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na sliki je ventil, ki ga je treba spucat.
Upam da je pravi ;)

Cevk pa iz njega ni. Kjer je privijačen ima 2 luknji in to je to.

Po pisanjih na www ima tale zadeva če je pokvarjena precej nezaželene napake in sicer avto lahko iznenada crkne.

Glede na to da je avto od sestre bom šel v pucanje konec naslednjega tedna.



EGR.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  142.59 KB
 Pogledana:  16 krat

EGR.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.22
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 19, 2013 9:47 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Se opravičujem...cevka je na opelih, k majo to na vacuum narejeno... ta je krmiljen električno... Rolling Eyes
_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.57
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 19, 2013 2:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

nja, na moji laguni ga je prejsnji lastnik ze menjal (160 eur Brick wall ). In tudi ta, drugi se je zabil.

Zdaj sem ga plombiral fizicno (pol-colski cep od vodovoda zabil v plocevinasto cev) in programsko (mapo za krmiljenje EGR-a naredil "flah", da mi ECU ne javlja napake, pa se drzi ga zaprtega). Ga ni boga, da se se kdaj odpre. Mr. Green

Avto ne kadi vec zaradi pomanjkanja kisika. Zdaj kadi ker sem se "malo" igral z mapami vbrizga in turbo boost-a, ampak avto gre kot sneta sekira. Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.70
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 19, 2013 9:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

EGR je klasični problem pri novodobnih dizlih (Euro 4 ali 5). Spucat, pa naprej.
_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Peter123
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34
Prispevkov: 1441
Aktiv.: 7.21
Kraj: Lj.

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 29, 2013 4:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Evo po pucanju in brisanju napake se je le ta ponovila.

Ventil sem pucal sicer z pomočjo nitro razredčila in čopiča.

Ali je res ventila malo ??? ali pa heca nek kontakt nekje.

V servis lučke za air-bag se pa raje ne bom spuščal, zanimivo je to da lučka sicer gori vendar napake pa ne javi iz računalnika.

P.s.: motor je bencinski.

Še kak predlog preden začnem iskati kako ugodno ponudbo za tale ventil?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.57
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 30, 2013 9:57 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

http://www.bba-reman.com/content.aspx?content=DTC_P1403

Citiram:
By the number of people who have this problem and the fact there is a new valve/ECU program fix from the manufacturer, it looks like a design fault.

(vir)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Peter123
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34
Prispevkov: 1441
Aktiv.: 7.21
Kraj: Lj.

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 30, 2013 11:15 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hja super torej ... če želiš zadevo rešit ti ne gane servis za 270€.

Torej, pred servisom bi bilo dobro preveriti ali ventil dejansko deluje, za to bi potreboval PID naslove:
-nastavljena vrednost EGR ventila
-izmerjena vrednost EGR ventila. sumim da je naslov: 2x21, 0x3C

Ima kdo ta dva naslova mogoče. Na netu jih je za tale avto zelo težko dobiti, no vsaj jaz jih nisem našel.

Bom pa v vsakem primeru preveril zadeve tudi z multimetrom sedaj ko imam shemo priključitve.

Na telefonu uporabljam tale program: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque&hl=sl
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.57
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 30, 2013 8:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

zok je napisal/a:
(mapo za krmiljenje EGR-a naredil "flah", da mi ECU ne javlja napake, pa se drzi ga zaprtega)
...danes pa sem se EGR switch bit postavil na 0, tako ni napake niti ce odklopis konektor... Pri takih defektih ga ni cez dizla z Bosch EDC15 ECU-jem. Mr. Green
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group