 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Peter123 Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1441 Aktiv.: 7.21 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Sob Maj 18, 2013 1:06 pm Naslov sporočila: Daewo chrisler Kalos in napaka P1403 |
|
|
Z pomočjo OBD2 vmesnika sem prebral napako P1403.
Sem že nakaj raziskoval po internetu in je to nek ventil, ki preusmerja topli izpušni plin nazaj pred injektorje v motor.
Predvsem me zanimajo izkušnje glede pucanja tega ventila. Cena novega je 260€. Za neoriginalne se še nisem pozanimal.
Je kdo že pucal tole zadevo "egr valve"?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
VolkD Član


 
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 60.05 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Sob Maj 18, 2013 5:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pobriši napako in pozabi. Ne rabiš tega ventila. Vsaj za ta denar ne.
_________________ Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Bizgec65 Član


Pridružen-a: Sre 10 Mar 2010 11:46 Prispevkov: 2099 Aktiv.: 11.29 Kraj: Trebnje
|
Objavljeno: Sob Maj 18, 2013 5:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na najinem Kalosu je bila tudi napaka, kode se sicer ne spomnim, vem le da je šlo za ABS. (Ne moreš verjeti, najin Kalos tega nima!)
Po brisanju napake pri lokalnem avtoelektrikarju - 30€ mislim da je bilo, se je napaka pojavila po prevoženih 25-30 km. Drugič, brisanje brezplačno, vendar, če se bo napaka ponovila: "...jah, bo treba na novo naložiti program, to bo nekje 60€."
OK, po 25-30 km se napaka ponovi, avtoelektrikarja avto ni več videl, lučka je svetila približno eno leto (in pol?), potem čudežno ugasnila...zgleda da mi je dokončno crknil ABS.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marsovcek Član

Pridružen-a: Pet 08 Jun 2012 11:27 Prispevkov: 160 Aktiv.: 1.01 Kraj: Okolica Celja
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 5:55 am Naslov sporočila: |
|
|
Zabit EGR lahko vrže ECU v varnostni način, odvisno od avtomobila. Čiščenje je smiselno in ni jedrska fizika, le previdno je treba odstraniti ventil, da se ne kaj polomi (ker je zelo verjetno močno zapečen v ležišče).
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.22 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 8:30 am Naslov sporočila: |
|
|
EGR ventil odvij, snami cevko dol in ga očisti v špiritu.
_________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peter123 Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1441 Aktiv.: 7.21 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 8:44 am Naslov sporočila: |
|
|
Na sliki je ventil, ki ga je treba spucat.
Upam da je pravi ;)
Cevk pa iz njega ni. Kjer je privijačen ima 2 luknji in to je to.
Po pisanjih na www ima tale zadeva če je pokvarjena precej nezaželene napake in sicer avto lahko iznenada crkne.
Glede na to da je avto od sestre bom šel v pucanje konec naslednjega tedna.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
142.59 KB |
Pogledana: |
16 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.22 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 9:47 am Naslov sporočila: |
|
|
Se opravičujem...cevka je na opelih, k majo to na vacuum narejeno... ta je krmiljen električno...
_________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.57 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 2:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
nja, na moji laguni ga je prejsnji lastnik ze menjal (160 eur ). In tudi ta, drugi se je zabil.
Zdaj sem ga plombiral fizicno (pol-colski cep od vodovoda zabil v plocevinasto cev) in programsko (mapo za krmiljenje EGR-a naredil "flah", da mi ECU ne javlja napake, pa se drzi ga zaprtega). Ga ni boga, da se se kdaj odpre.
Avto ne kadi vec zaradi pomanjkanja kisika. Zdaj kadi ker sem se "malo" igral z mapami vbrizga in turbo boost-a, ampak avto gre kot sneta sekira.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.71 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 9:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
EGR je klasični problem pri novodobnih dizlih (Euro 4 ali 5). Spucat, pa naprej.
_________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peter123 Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1441 Aktiv.: 7.21 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Sre Maj 29, 2013 4:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Evo po pucanju in brisanju napake se je le ta ponovila.
Ventil sem pucal sicer z pomočjo nitro razredčila in čopiča.
Ali je res ventila malo ??? ali pa heca nek kontakt nekje.
V servis lučke za air-bag se pa raje ne bom spuščal, zanimivo je to da lučka sicer gori vendar napake pa ne javi iz računalnika.
P.s.: motor je bencinski.
Še kak predlog preden začnem iskati kako ugodno ponudbo za tale ventil?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.57 Kraj: Ponikva
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peter123 Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34 Prispevkov: 1441 Aktiv.: 7.21 Kraj: Lj.
|
Objavljeno: Čet Maj 30, 2013 11:15 am Naslov sporočila: |
|
|
Hja super torej ... če želiš zadevo rešit ti ne gane servis za 270€.
Torej, pred servisom bi bilo dobro preveriti ali ventil dejansko deluje, za to bi potreboval PID naslove:
-nastavljena vrednost EGR ventila
-izmerjena vrednost EGR ventila. sumim da je naslov: 2x21, 0x3C
Ima kdo ta dva naslova mogoče. Na netu jih je za tale avto zelo težko dobiti, no vsaj jaz jih nisem našel.
Bom pa v vsakem primeru preveril zadeve tudi z multimetrom sedaj ko imam shemo priključitve.
Na telefonu uporabljam tale program: https://play.google.com/store/apps/details?id=org.prowl.torque&hl=sl
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.57 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Čet Maj 30, 2013 8:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
zok je napisal/a: |
(mapo za krmiljenje EGR-a naredil "flah", da mi ECU ne javlja napake, pa se drzi ga zaprtega) |
...danes pa sem se EGR switch bit postavil na 0, tako ni napake niti ce odklopis konektor... Pri takih defektih ga ni cez dizla z Bosch EDC15 ECU-jem.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 494 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|