 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
smatjaz Član


Pridružen-a: Pon 10 Nov 2003 16:33 Prispevkov: 846 Aktiv.: 3.57
|
Objavljeno: Pet Maj 10, 2013 11:50 am Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče boš tukaj našel kakšen odgovor.
Lp M. _________________ Električni aparati delujejo na dim ... ko dim iz njih uide ... ne delujejo več! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
stbe Član

Pridružen-a: Sob 10 Sep 2005 12:25 Prispevkov: 155 Aktiv.: 0.65 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Ned Maj 12, 2013 11:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glede na prebrano je se ustavitev polnjenja akumulatorja zgodi pri 14,5V. Ali ni to previsoka napetost za navadne svinčeve akumulatorje?
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Pon Maj 13, 2013 7:18 am Naslov sporočila: |
|
|
Ponavadi je narejeno tako, da ga napolni na 14,5V, potem pa spusti napetost polnjenja na 13,8V in tam drži. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
stbe Član

Pridružen-a: Sob 10 Sep 2005 12:25 Prispevkov: 155 Aktiv.: 0.65 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Sob Maj 18, 2013 10:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za odgovore. Bom priklopu in čakal, kaj sebo zgodilo z akumulatorjem. Prejšnji se nam je izsušil, ker ga je verjetno preveč polnilo. Lahko je bil vzrok tudi v pokvarjenem regulatorju. Strela naredi svoje. Je pa problem ,ker poredko obiskujemo postojanko in se v tem času lahko dogaja karkoli. Bomo pa priklopili nekaj ledic na stolp in s tem hkrati imeli na daleč vidno stanje akumulatorja ponoči, pa še letala bomo s tem opozarjal. Hrib je visok preko 1000m.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55m Član


Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2696 Aktiv.: 12.00 Kraj: Plovdiv-Bolgarija
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 12:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Grmada? _________________ Physics sucks! It always works against "great" ideas!  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
stbe Član

Pridružen-a: Sob 10 Sep 2005 12:25 Prispevkov: 155 Aktiv.: 0.65 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 9:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
s55m je napisal/a: |
Grmada? |
Je |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55m Član


Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2696 Aktiv.: 12.00 Kraj: Plovdiv-Bolgarija
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 10:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glede na moje izkušnje z avtomobilskimi akumulatorji, raje pozabite na tako rešitev in kupite enega pravega . Zloraba zagonskih akumulatorjev v ta namen je eno samo metanje denarja v smeti.
Ravno pred par tedni sem videl norost 15tih avtomobilskih (75Ah) vezanih v serijo na enem UPS. Prvega v vrsti je dobesedno razneslo!!!! Če bo čas, prilepim slike.
Čisto vsi so bili brez vode, stari pa komaj kako leto in pol. Po meritvah so čisto vsi zanič!!! In to ni prvič!
73
OB345 _________________ Physics sucks! It always works against "great" ideas!  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.78 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 10:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
No, ja...če jih dobiš zastonj, potem je lahko čisto OK. Seveda pod pogojem da jih redno kontroliraš. Jaz imam na UPS-u dva avtomobilska 80Ah v serijo, ki sta bila odstranjena iz avta, a sta še dobra. Trenutno sta gor dve leti, brezhibna. Centralna peč deluje nanju 2-3 ure zagotovo, več še ni bilo potrebe. Jih pa redno preverjam, predvsem elektrolit (nista "maintenance free") ter napetost skupno in posamezno na vsakem posebej.
Zdaj - če računam dva taka z linka je to slabih 500 evrov. Pa raje dvakrat letno menjam accuje, dokler jih dobim zastonj.
Seveda je explozija druga stvar. pa drugi prevzame preveč napetosti nase, takrat res lahko sledi eksplozija. V ta namen imam že nekaj časa plan narediti neko kontrolno vezje, ki bi odklopilo sistem v takem slučaju. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55m Član


Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2696 Aktiv.: 12.00 Kraj: Plovdiv-Bolgarija
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 10:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Grmada je 30+ km od kopra brez stalne posadke...."malo morgen" redno kontroliranje... _________________ Physics sucks! It always works against "great" ideas!  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
stbe Član

Pridružen-a: Sob 10 Sep 2005 12:25 Prispevkov: 155 Aktiv.: 0.65 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 10:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem imel odslužen avtomobilski akumulator še pet let na takem sistemu in smo ga stalno uporabljali za luči brez problema. Kar me skrbi je to, da novi regulatorji niso namenjeni za te akumulatorje in jih prenapolnijo. Če napetost ne bi šla čez 13,8V bi bilo po moje OK. Ker pa tej novi regulatorji gredo z napetostjo višje, je pa to problem. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55m Član


Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2696 Aktiv.: 12.00 Kraj: Plovdiv-Bolgarija
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 10:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ko enkrat vidiš pogorelo lokacijo zaradi takšne ali podobne stvari, gledaš na podarjene ali zastonj stvari drugače  _________________ Physics sucks! It always works against "great" ideas!  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
stbe Član

Pridružen-a: Sob 10 Sep 2005 12:25 Prispevkov: 155 Aktiv.: 0.65 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 11:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
s55m je napisal/a: |
Ko enkrat vidiš pogorelo lokacijo zaradi takšne ali podobne stvari, gledaš na podarjene ali zastonj stvari drugače  |
Če imaš akumulator izven objekta v ločenem prostoru ni potrebno skrbeti za večjo škodo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55m Član


Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2696 Aktiv.: 12.00 Kraj: Plovdiv-Bolgarija
|
Objavljeno: Ned Maj 19, 2013 11:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
To bo pa držalo. Še posebej, če je iz AB50
Znano reklo: "Samo, da je poceni, pa naj stane kolikor hoče!"  _________________ Physics sucks! It always works against "great" ideas!  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Pon Maj 20, 2013 3:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi avtomobilskemu akumulatorju ne škodi 14,4V. Ne vem, odkod vam ideja, da se polni z manj.
Je pa, če je napetost ves čas 14,4V, treba večkrat kontrolirati elektrolit in pa zračiti prostor, da ne pride do eksplozije vodika. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
shmandi Član

Pridružen-a: Čet 09 Maj 2013 9:20 Prispevkov: 637 Aktiv.: 4.32 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Maj 20, 2013 3:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne bi rad pametoval, ker sem bolj nov tukaj... Se mi pa zdi,da rešitev z zenerco sploh ni tako slaba, če ni potrebe po večji natančnosti in temperaturni neodvisnosti. za večje tokove se pa lahko uporabi "ojačana zenerca" z enim ali več tranzistorji kot na linku: http://www3.telus.net/chemelec/Projects/Solar-Charger/Solar-Charger.htm
Dobra stran je tudi, ker lahko vzdržuje napetost celic na cca. MPP.
Bi pa vsekakor svetoval uporabo deep cycle akumulatorja in ne avtomobilskega. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 494 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|