www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Regulator prenapolnjenosti akumulatorja od sončnih celic
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Napajalniki, polnilci in baterije
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
smatjaz
Član
Član



Pridružen-a: Pon 10 Nov 2003 16:33
Prispevkov: 846
Aktiv.: 3.57

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 10, 2013 11:50 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mogoče boš tukaj našel kakšen odgovor.



Lp M.

_________________
Električni aparati delujejo na dim ... ko dim iz njih uide ... ne delujejo več!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stbe
Član
Član



Pridružen-a: Sob 10 Sep 2005 12:25
Prispevkov: 155
Aktiv.: 0.65
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 12, 2013 11:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Glede na prebrano je se ustavitev polnjenja akumulatorja zgodi pri 14,5V. Ali ni to previsoka napetost za navadne svinčeve akumulatorje?
lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 13, 2013 7:18 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ponavadi je narejeno tako, da ga napolni na 14,5V, potem pa spusti napetost polnjenja na 13,8V in tam drži.
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stbe
Član
Član



Pridružen-a: Sob 10 Sep 2005 12:25
Prispevkov: 155
Aktiv.: 0.65
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 18, 2013 10:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala za odgovore. Bom priklopu in čakal, kaj sebo zgodilo z akumulatorjem. Prejšnji se nam je izsušil, ker ga je verjetno preveč polnilo. Lahko je bil vzrok tudi v pokvarjenem regulatorju. Strela naredi svoje. Je pa problem ,ker poredko obiskujemo postojanko in se v tem času lahko dogaja karkoli. Bomo pa priklopili nekaj ledic na stolp in s tem hkrati imeli na daleč vidno stanje akumulatorja ponoči, pa še letala bomo s tem opozarjal. Hrib je visok preko 1000m.
LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.00
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 19, 2013 12:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Grmada?
_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stbe
Član
Član



Pridružen-a: Sob 10 Sep 2005 12:25
Prispevkov: 155
Aktiv.: 0.65
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 19, 2013 9:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

s55m je napisal/a:
Grmada?

Je
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.00
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 19, 2013 10:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Glede na moje izkušnje z avtomobilskimi akumulatorji, raje pozabite na tako rešitev in kupite enega pravega . Zloraba zagonskih akumulatorjev v ta namen je eno samo metanje denarja v smeti.
Ravno pred par tedni sem videl norost 15tih avtomobilskih (75Ah) vezanih v serijo na enem UPS. Prvega v vrsti je dobesedno razneslo!!!! Če bo čas, prilepim slike.
Čisto vsi so bili brez vode, stari pa komaj kako leto in pol. Po meritvah so čisto vsi zanič!!! In to ni prvič!


73
OB345

_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.78
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 19, 2013 10:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

No, ja...če jih dobiš zastonj, potem je lahko čisto OK. Seveda pod pogojem da jih redno kontroliraš. Jaz imam na UPS-u dva avtomobilska 80Ah v serijo, ki sta bila odstranjena iz avta, a sta še dobra. Trenutno sta gor dve leti, brezhibna. Centralna peč deluje nanju 2-3 ure zagotovo, več še ni bilo potrebe. Jih pa redno preverjam, predvsem elektrolit (nista "maintenance free") ter napetost skupno in posamezno na vsakem posebej.
Zdaj - če računam dva taka z linka je to slabih 500 evrov. Pa raje dvakrat letno menjam accuje, dokler jih dobim zastonj.
Seveda je explozija druga stvar. pa drugi prevzame preveč napetosti nase, takrat res lahko sledi eksplozija. V ta namen imam že nekaj časa plan narediti neko kontrolno vezje, ki bi odklopilo sistem v takem slučaju.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.00
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 19, 2013 10:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Grmada je 30+ km od kopra brez stalne posadke...."malo morgen" redno kontroliranje...
_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stbe
Član
Član



Pridružen-a: Sob 10 Sep 2005 12:25
Prispevkov: 155
Aktiv.: 0.65
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 19, 2013 10:44 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz sem imel odslužen avtomobilski akumulator še pet let na takem sistemu in smo ga stalno uporabljali za luči brez problema. Kar me skrbi je to, da novi regulatorji niso namenjeni za te akumulatorje in jih prenapolnijo. Če napetost ne bi šla čez 13,8V bi bilo po moje OK. Ker pa tej novi regulatorji gredo z napetostjo višje, je pa to problem.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.00
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 19, 2013 10:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ko enkrat vidiš pogorelo lokacijo zaradi takšne ali podobne stvari, gledaš na podarjene ali zastonj stvari drugače Sad
_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stbe
Član
Član



Pridružen-a: Sob 10 Sep 2005 12:25
Prispevkov: 155
Aktiv.: 0.65
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 19, 2013 11:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

s55m je napisal/a:
Ko enkrat vidiš pogorelo lokacijo zaradi takšne ali podobne stvari, gledaš na podarjene ali zastonj stvari drugače Sad

Če imaš akumulator izven objekta v ločenem prostoru ni potrebno skrbeti za večjo škodo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.00
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 19, 2013 11:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To bo pa držalo. Še posebej, če je iz AB50 Smile
Znano reklo: "Samo, da je poceni, pa naj stane kolikor hoče!" Smile

_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 20, 2013 3:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tudi avtomobilskemu akumulatorju ne škodi 14,4V. Ne vem, odkod vam ideja, da se polni z manj.
Je pa, če je napetost ves čas 14,4V, treba večkrat kontrolirati elektrolit in pa zračiti prostor, da ne pride do eksplozije vodika.

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
shmandi
Član
Član



Pridružen-a: Čet 09 Maj 2013 9:20
Prispevkov: 637
Aktiv.: 4.32
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Maj 20, 2013 3:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne bi rad pametoval, ker sem bolj nov tukaj... Se mi pa zdi,da rešitev z zenerco sploh ni tako slaba, če ni potrebe po večji natančnosti in temperaturni neodvisnosti. za večje tokove se pa lahko uporabi "ojačana zenerca" z enim ali več tranzistorji kot na linku: http://www3.telus.net/chemelec/Projects/Solar-Charger/Solar-Charger.htm
Dobra stran je tudi, ker lahko vzdržuje napetost celic na cca. MPP.
Bi pa vsekakor svetoval uporabo deep cycle akumulatorja in ne avtomobilskega.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Napajalniki, polnilci in baterije Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 3 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group