www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Tesla Roadster
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
osmica
Član
Član



Pridružen-a: Sob 22 Maj 2004 21:16
Prispevkov: 377
Aktiv.: 1.59
Kraj: savinjska

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 15, 2006 4:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

mucek4 je napisal/a:
Koliko pa viličar prepotuje s tako baterijo?

Z novimi baterijami 5 delovnih ur po ravnem terenu.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Umnik
Član
Član



Pridružen-a: Čet 16 Sep 2004 17:52
Prispevkov: 958
Aktiv.: 4.03
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 30, 2008 11:58 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Evo vam novega branja
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
VolkD
Član
Član



Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58
Prispevkov: 14228
Aktiv.: 59.89
Kraj: Divača (Kačiče)

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 30, 2008 12:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

So baterije za kaj več kot eno praznjenje ?
Kolikor sem sledil je to kar hud problem.

_________________
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
NeoTO
Član
Član



Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19
Prispevkov: 2752
Aktiv.: 11.58
Kraj: Trzic

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 30, 2008 12:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Škoda, da bodo v prve Roadsterje vgrajevali menjalnik z eno prestavo (prenosnik moči). Bolj kot takšni review-i me pa zanimajo kakšni track testi (Top Gear npr.).
_________________
Lp,
Matevž
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Umnik
Član
Član



Pridružen-a: Čet 16 Sep 2004 17:52
Prispevkov: 958
Aktiv.: 4.03
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 30, 2008 1:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
In order to achieve this, the team developed a larger diameter motor with a liquid-cooled rotor.


Tole prej sploh nisem opazil, dokler nisem komentarjev spodaj prebral. Verjetno je mišljen vodno hlajen stator, kajne?

@NeoTO: Kar predstavljam si Jeremyja kako benti zaradi pomankanja hrupa motorja Laughing
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 15.96

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 30, 2008 3:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Umnik je napisal/a:
Citiram:
In order to achieve this, the team developed a larger diameter motor with a liquid-cooled rotor.
Tole prej sploh nisem opazil, dokler nisem komentarjev spodaj prebral. Verjetno je mišljen vodno hlajen stator, kajne?
Ni nujno.
Mene prav nič ne moti, če je notranjost motorja hlajena z destilirano vodo, transformatorskim oljem, ... ali kakšno podobno električno neprevodno in čim manj viskozno tekočino. Celo plin od klime bi bil lahko primeren.
Mora imeti tudi primerne toplotne lastnosti (prevodnost, specifična toplota,...).
LP,
Igor

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
NeoTO
Član
Član



Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19
Prispevkov: 2752
Aktiv.: 11.58
Kraj: Trzic

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 30, 2008 3:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

igo je napisal/a:
Umnik je napisal/a:
Citiram:
In order to achieve this, the team developed a larger diameter motor with a liquid-cooled rotor.
Tole prej sploh nisem opazil, dokler nisem komentarjev spodaj prebral. Verjetno je mišljen vodno hlajen stator, kajne?
Ni nujno.
Mene prav nič ne moti, če je notranjost motorja hlajena z destilirano vodo, transformatorskim oljem, ... ali kakšno podobno električno neprevodno in čim manj viskozno tekočino. Celo plin od klime bi bil lahko primeren.
Mora imeti tudi primerne toplotne lastnosti (prevodnost, specifična toplota,...).
LP,
Igor


Umnik je poudaril besedico rotor, tj. tisti del motorja, ki se vrti Laughing
Mogoče je napaka, ali pa ne. Baje gre namreč za asinhronski motor, torej je treba tudi rotor nekako hladit.

_________________
Lp,
Matevž
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 15.96

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 30, 2008 5:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

NeoTO je napisal/a:
igo je napisal/a:
Umnik je napisal/a:
Citiram:
In order to achieve this, the team developed a larger diameter motor with a liquid-cooled rotor.
Tole prej sploh nisem opazil, dokler nisem komentarjev spodaj prebral. Verjetno je mišljen vodno hlajen stator, kajne?
Ni nujno.
Mene prav nič ne moti, če je notranjost motorja hlajena z destilirano vodo, transformatorskim oljem, ... ali kakšno podobno električno neprevodno in čim manj viskozno tekočino. Celo plin od klime bi bil lahko primeren.
Mora imeti tudi primerne toplotne lastnosti (prevodnost, specifična toplota,...).
Umnik je poudaril besedico rotor, tj. tisti del motorja, ki se vrti Laughing
Mogoče je napaka, ali pa ne. Baje gre namreč za asinhronski motor, torej je treba tudi rotor nekako hladit.
Ja, seveda. Bom pa še jaz poudaril del svojega citata.
Če ima rotor dovolj velik premer in ima motor dovolj veliko število polov, magnetnemu polju ni treba prodreti globoko v rotor. Zato ni treba, da je rotor polna gmota trafo pločevine, ampak je lahko v obliki zelodebelostenske cevi. Notri pa je posledično lahko povsem votel (razen nečesa za vpetje cevi na os).
Tako lahko v notranjost motorja natočimo vode, ki zapolni zračno režo in kanale za hlajenja rotorja.
Obstajajo pa tudi posebne hitre spojke za priključitev vodne napeljave na os vrtečega se predmeta (da je hlajen samo rotor, ne pa tudi "zračna" reža - če je bilo zaradi tega treba poudariti rotor).
Res ne vem, kaj bi lahko bilo narobe, če je v motorju polno vode, in je bilo to upoštevano pri konstruiranju motorja (pravi materiali, hidrodinamična oblika notranjosti, ...) Rolling Eyes . Zame je to povsem sprejemljivo in običajno hlajenje elektromotorja.

No, nekateri pa pač uporabljajo eno posebno zmes, ki za hlajenje nima ravno najprimernejših toplotnih lastnosti, je pa cenena in je je povsod dovolj. Pravijo ji zrak.
LP,
Igor

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
NeoTO
Član
Član



Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19
Prispevkov: 2752
Aktiv.: 11.58
Kraj: Trzic

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 30, 2008 5:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tale motor se zavrti do ali čez 13k obratov... Ne znam si predstavljat, kako bi vpetje cevi na os za takšen motor izgledalo...
_________________
Lp,
Matevž
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Umnik
Član
Član



Pridružen-a: Čet 16 Sep 2004 17:52
Prispevkov: 958
Aktiv.: 4.03
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 30, 2008 5:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kako pa potem naredijo, da je celoten motor stabilen? Tisti prostor s hladilno tekočino mora biti potem res povsem poln in brez raznih nesimetrij. S plinom bi šlo, za tekočino si pa nekako ne predstavljam.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
General5
Član
Član



Pridružen-a: Ned 22 Jan 2006 19:41
Prispevkov: 23
Aktiv.: 0.10

PrispevekObjavljeno: Sre Jan 30, 2008 11:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Motor cooling using a liquid cooled rotor

United States Patent 5223757

Abstract:
An dynamoelectric machine is provided having a hollow shaft adapted to receive fluid at one end and to discharge it at the other. The hollow shaft has a stack of laminations mounted thereon. A hollow disk is situated adjacent to and in contact with an axial end of the stack of laminations. The hollow disk includes a generally circular baffle for dividing the hollow disk into two interior sections and to cause the fluid to rotate at the same angular velocity as the hollow disk. The two interior sections are in flow communication with one another of the periphery at the generally circular baffle. The hollow shaft is in flow communication with one of the sections for providing fluid and in flow communication with the other section for removing fluid. A stator surrounds the laminations and is spaced away therefrom.
Very Happy
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Tihi
Član
Član



Pridružen-a: Čet 27 Nov 2003 14:15
Prispevkov: 281
Aktiv.: 1.18
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 01, 2008 9:17 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še malo branja iz uradnih virov, dobil danes po mail-u:
http://www.youtube.com/watch?v=09LlCKufLtc
http://www.teslamotors.com/blog3/?p=71
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 9 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group