 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
iggy Član


Pridružen-a: Pon 15 Avg 2005 13:38 Prispevkov: 247 Aktiv.: 1.04 Kraj: LJ/ng
|
Objavljeno: Ned Sep 24, 2006 3:02 pm Naslov sporočila: Motor se težko pobere |
|
|
Upam, da sem zadel oddelek. V roke sem dobil en 1.6i injection motor, ki dela sicer ok, se mu pa žal dogaja, da ga na nizkih obratih zamori, če mu prehitro dodaš ali odvzameš plin. Recimo: če je na 1000vrt/min ga pritisneš in spustiš, pa pade na 500vrt/min in se čez 2sek nazaj pobere. Kaj bi lahko bilo krivo? Lahko je okvara tudi mehanska. _________________ LP
Iggy |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
oversc0re Član

Pridružen-a: Tor 13 Sep 2005 15:20 Prispevkov: 460 Aktiv.: 1.94 Kraj: Radomlje
|
Objavljeno: Ned Sep 24, 2006 3:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri meni je bila za tako obnašanje kriva zanič cin špula. To se je dogajala samo tam nekje do 1500 obratov (višje je bilo ok). _________________ The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not 'Eureka!' but 'That's funny ...'
Isaac Asimov (1920 - 1992) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
iggy Član


Pridružen-a: Pon 15 Avg 2005 13:38 Prispevkov: 247 Aktiv.: 1.04 Kraj: LJ/ng
|
Objavljeno: Ned Sep 24, 2006 3:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Cin špula je vžigalna tuljava? Zanimivo. Sem prebral že toliko različnih vzrokov... Razmišljam, če bi med "potencialne krivce" dodal še servo za volan in posodico za vitrex, pa bi sestavil že nov motor...
Še to sem pozabil napisat: Ko ročno dodajam gas (torej res hitro), motor precej zamori in takrat je slišat kot da "zamuka" oz. kot bi vlekel ogromne količine zraka. Jaz osebno sumim, da je v tem trenutku mešanica v motor preveč revna in da zato motor komaj samega sebe poganja oz. se vrti samo zaradi inercije. _________________ LP
Iggy |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
oversc0re Član

Pridružen-a: Tor 13 Sep 2005 15:20 Prispevkov: 460 Aktiv.: 1.94 Kraj: Radomlje
|
Objavljeno: Ned Sep 24, 2006 3:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja, pardon. Vžigalna tuljava Imam sicer občutek, da ta luknja pri meni ni bila tako očitna kot pri tebi, vendar mislim, da lahko tuljavo mirno dodaš na seznam  _________________ The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not 'Eureka!' but 'That's funny ...'
Isaac Asimov (1920 - 1992) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
iggy Član


Pridružen-a: Pon 15 Avg 2005 13:38 Prispevkov: 247 Aktiv.: 1.04 Kraj: LJ/ng
|
Objavljeno: Ned Sep 24, 2006 4:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Aja, še to bi te vprašal: sicer pa tvoj motor ni kazal izgube moči? Moj deluje za 1.6 precej zdravo. _________________ LP
Iggy |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
oversc0re Član

Pridružen-a: Tor 13 Sep 2005 15:20 Prispevkov: 460 Aktiv.: 1.94 Kraj: Radomlje
|
Objavljeno: Ned Sep 24, 2006 4:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne, sploh ne. Nad 1500 obrati se je vrtel kot ponavadi. Po zamenjavi tuljave (in kablov- lahko je problem samo v teh!) že kakšno leto deluje bp. Je pa stvar dokaj neodvisna od števila kilometrov... Meni se je to zgodilo pri 200000, mehanik pa je rekel, da je pri nekaj Renault-ih stvar menjal že pri 30000. _________________ The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not 'Eureka!' but 'That's funny ...'
Isaac Asimov (1920 - 1992) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gasilko Član


Pridružen-a: Tor 15 Nov 2005 17:52 Prispevkov: 267 Aktiv.: 1.13 Kraj: maribor
|
Objavljeno: Ned Sep 24, 2006 7:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Preveri kable ali nastavke (kapice) za svečke pri meni je namreč bil zanič nastavek ki pride na svečko , bilo je podobno kot pri tebi.Ko je mehanik preverjal kable se mu je nastavek ob tem ko ga je potegnil iz svečke razpadel,po menjavi je avto potegnil na nizkih obratih kot pred okvaro. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Ned Sep 24, 2006 9:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če bi napisal letnik, tip avta od kjer je vzeta zadeva in oznako motorja bi bilo precej lažje ...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
iggy Član


Pridružen-a: Pon 15 Avg 2005 13:38 Prispevkov: 247 Aktiv.: 1.04 Kraj: LJ/ng
|
Objavljeno: Pon Sep 25, 2006 12:19 am Naslov sporočila: |
|
|
Iztok je napisal/a: |
Če bi napisal letnik, tip avta od kjer je vzeta zadeva in oznako motorja bi bilo precej lažje ...  |
1993, Volvo, B16F. _________________ LP
Iggy |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 21.00 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pon Sep 25, 2006 12:55 am Naslov sporočila: |
|
|
Če se ne motim je bil ta motor v dveh izvedbah ... 83 ali 94KM. Obe verziji imata na loputi za zrak pred sesalnim kolektorjem potenciometer za pozicijo gasa, ki je dokaj šibka točka.
Poleg že prej omenjenih VN kablov, vžigalne tuljave in razdelilne kape (frtajlerja) bi preveril še tesnenje sesalnih cevi in brezhibnost vakumskega ventila plinov iz karterja-bloka v sesalno cev (iberlauf), ki je večkrat vzrok za simptome kakršne opisuješ. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
iggy Član


Pridružen-a: Pon 15 Avg 2005 13:38 Prispevkov: 247 Aktiv.: 1.04 Kraj: LJ/ng
|
Objavljeno: Pon Sep 25, 2006 1:08 am Naslov sporočila: |
|
|
Iztok je napisal/a: |
Če se ne motim je bil ta motor v dveh izvedbah ... 83 ali 94KM. Obe verziji imata na loputi za zrak pred sesalnim kolektorjem potenciometer za pozicijo gasa, ki je dokaj šibka točka.
Poleg že prej omenjenih VN kablov, vžigalne tuljave in razdelilne kape (frtajlerja) bi preveril še tesnenje sesalnih cevi in brezhibnost vakumskega ventila plinov iz karterja-bloka v sesalno cev (iberlauf), ki je večkrat vzrok za simptome kakršne opisuješ. |
83KM. Motor je injection, btw. Zajla za gas v prostem teku ni napeta. Sesalne cevi? Niti sanja se mi ne kako naj jih preverim, kar pa me zanima: kako prepoznati vakumski ventil. Sem tudi sam zasledil podobne odgovore. Iskal sem idiot-manual za ta motor in nisem našel nič. _________________ LP
Iggy |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
iggy Član


Pridružen-a: Pon 15 Avg 2005 13:38 Prispevkov: 247 Aktiv.: 1.04 Kraj: LJ/ng
|
Objavljeno: Pon Sep 25, 2006 3:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sem ga peljal enemu majstru, ves v skrbeh koliko bo to stalo. Pa je vzel šraufciger v roko in mu "poštelal" bypass, sedaj dela kot nov. Naslednjič bo treba še očistiti vhod v sesalni kolektor (tam kjer je loputa...). Potem mi je pregledal še cel avto in mi povedal kaj je še za poštimat pa koliko to stane. Kar hud možiček. Vse skupaj pa je naredil zastonj, še stisniti sem mu moral malo denarja, da gre vsaj na eno pivo. _________________ LP
Iggy |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 492 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|