www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Motor se težko pobere

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
iggy
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Avg 2005 13:38
Prispevkov: 247
Aktiv.: 1.04
Kraj: LJ/ng

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 24, 2006 3:02 pm    Naslov sporočila:  Motor se težko pobere Odgovori s citatom

Upam, da sem zadel oddelek. V roke sem dobil en 1.6i injection motor, ki dela sicer ok, se mu pa žal dogaja, da ga na nizkih obratih zamori, če mu prehitro dodaš ali odvzameš plin. Recimo: če je na 1000vrt/min ga pritisneš in spustiš, pa pade na 500vrt/min in se čez 2sek nazaj pobere. Kaj bi lahko bilo krivo? Lahko je okvara tudi mehanska.
_________________
LP

Iggy
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
oversc0re
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Sep 2005 15:20
Prispevkov: 460
Aktiv.: 1.94
Kraj: Radomlje

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 24, 2006 3:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri meni je bila za tako obnašanje kriva zanič cin špula. To se je dogajala samo tam nekje do 1500 obratov (višje je bilo ok).
_________________
The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not 'Eureka!' but 'That's funny ...'
Isaac Asimov (1920 - 1992)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
iggy
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Avg 2005 13:38
Prispevkov: 247
Aktiv.: 1.04
Kraj: LJ/ng

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 24, 2006 3:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Cin špula je vžigalna tuljava? Zanimivo. Sem prebral že toliko različnih vzrokov... Razmišljam, če bi med "potencialne krivce" dodal še servo za volan in posodico za vitrex, pa bi sestavil že nov motor...

Še to sem pozabil napisat: Ko ročno dodajam gas (torej res hitro), motor precej zamori in takrat je slišat kot da "zamuka" oz. kot bi vlekel ogromne količine zraka. Jaz osebno sumim, da je v tem trenutku mešanica v motor preveč revna in da zato motor komaj samega sebe poganja oz. se vrti samo zaradi inercije.

_________________
LP

Iggy
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
oversc0re
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Sep 2005 15:20
Prispevkov: 460
Aktiv.: 1.94
Kraj: Radomlje

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 24, 2006 3:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja, pardon. Vžigalna tuljava Smile Imam sicer občutek, da ta luknja pri meni ni bila tako očitna kot pri tebi, vendar mislim, da lahko tuljavo mirno dodaš na seznam Smile
_________________
The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not 'Eureka!' but 'That's funny ...'
Isaac Asimov (1920 - 1992)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
iggy
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Avg 2005 13:38
Prispevkov: 247
Aktiv.: 1.04
Kraj: LJ/ng

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 24, 2006 4:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Aja, še to bi te vprašal: sicer pa tvoj motor ni kazal izgube moči? Moj deluje za 1.6 precej zdravo.
_________________
LP

Iggy
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
oversc0re
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Sep 2005 15:20
Prispevkov: 460
Aktiv.: 1.94
Kraj: Radomlje

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 24, 2006 4:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne, sploh ne. Nad 1500 obrati se je vrtel kot ponavadi. Po zamenjavi tuljave (in kablov- lahko je problem samo v teh!) že kakšno leto deluje bp. Je pa stvar dokaj neodvisna od števila kilometrov... Meni se je to zgodilo pri 200000, mehanik pa je rekel, da je pri nekaj Renault-ih stvar menjal že pri 30000.
_________________
The most exciting phrase to hear in science, the one that heralds new discoveries, is not 'Eureka!' but 'That's funny ...'
Isaac Asimov (1920 - 1992)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gasilko
Član
Član



Pridružen-a: Tor 15 Nov 2005 17:52
Prispevkov: 267
Aktiv.: 1.13
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 24, 2006 7:44 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Preveri kable ali nastavke (kapice) za svečke pri meni je namreč bil zanič nastavek ki pride na svečko , bilo je podobno kot pri tebi.Ko je mehanik preverjal kable se mu je nastavek ob tem ko ga je potegnil iz svečke razpadel,po menjavi je avto potegnil na nizkih obratih kot pred okvaro.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 24, 2006 9:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če bi napisal letnik, tip avta od kjer je vzeta zadeva in oznako motorja bi bilo precej lažje ... Wink
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
iggy
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Avg 2005 13:38
Prispevkov: 247
Aktiv.: 1.04
Kraj: LJ/ng

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 25, 2006 12:19 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok je napisal/a:
Če bi napisal letnik, tip avta od kjer je vzeta zadeva in oznako motorja bi bilo precej lažje ... Wink



1993, Volvo, B16F.

_________________
LP

Iggy
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 21.00
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 25, 2006 12:55 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če se ne motim je bil ta motor v dveh izvedbah ... 83 ali 94KM. Obe verziji imata na loputi za zrak pred sesalnim kolektorjem potenciometer za pozicijo gasa, ki je dokaj šibka točka.
Poleg že prej omenjenih VN kablov, vžigalne tuljave in razdelilne kape (frtajlerja) bi preveril še tesnenje sesalnih cevi in brezhibnost vakumskega ventila plinov iz karterja-bloka v sesalno cev (iberlauf), ki je večkrat vzrok za simptome kakršne opisuješ.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
iggy
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Avg 2005 13:38
Prispevkov: 247
Aktiv.: 1.04
Kraj: LJ/ng

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 25, 2006 1:08 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok je napisal/a:
Če se ne motim je bil ta motor v dveh izvedbah ... 83 ali 94KM. Obe verziji imata na loputi za zrak pred sesalnim kolektorjem potenciometer za pozicijo gasa, ki je dokaj šibka točka.
Poleg že prej omenjenih VN kablov, vžigalne tuljave in razdelilne kape (frtajlerja) bi preveril še tesnenje sesalnih cevi in brezhibnost vakumskega ventila plinov iz karterja-bloka v sesalno cev (iberlauf), ki je večkrat vzrok za simptome kakršne opisuješ.


83KM. Motor je injection, btw. Zajla za gas v prostem teku ni napeta. Sesalne cevi? Niti sanja se mi ne kako naj jih preverim, kar pa me zanima: kako prepoznati vakumski ventil. Sem tudi sam zasledil podobne odgovore. Iskal sem idiot-manual za ta motor in nisem našel nič.

_________________
LP

Iggy
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
iggy
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Avg 2005 13:38
Prispevkov: 247
Aktiv.: 1.04
Kraj: LJ/ng

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 25, 2006 3:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem ga peljal enemu majstru, ves v skrbeh koliko bo to stalo. Pa je vzel šraufciger v roko in mu "poštelal" bypass, sedaj dela kot nov. Naslednjič bo treba še očistiti vhod v sesalni kolektor (tam kjer je loputa...). Potem mi je pregledal še cel avto in mi povedal kaj je še za poštimat pa koliko to stane. Kar hud možiček. Vse skupaj pa je naredil zastonj, še stisniti sem mu moral malo denarja, da gre vsaj na eno pivo.
_________________
LP

Iggy
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 492 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group