www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

polnilec za AGM akumulator
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Napajalniki, polnilci in baterije
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.02

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 23, 2013 4:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Motor polni z do 0.8A, avtomobilski pa do 3.8A, kar je logično glede na kapaciteto.
Tokovi in napetosti ter priporočila glede na Ah so specificirani v navodilih, dosegljivih tudi prek spleta.
Sicer pa še vedno menim, da na trebuhu polnilca nekaj piše, kar se nekaterim ne zdi vredno/pomembno prebrat in upoštevat.

Če polnilec deluje podobno kot Hoferjev (z displejčkom) potem je upornost priključnih žic skoraj brezpredmetna, ker vsake toliko polnilec pomeri napetost brez polnilnega toka.


Nazadnje urejal/a MadMax Pon Sep 23, 2013 4:36 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.78
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 23, 2013 4:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Glede na kapaciteto se strinjam, ja. Ampak moral bi razlikovati tudi vrsto accuja...
Je pa pri teh kitajskih zadevah ena stvar tisto, kar piše, druga pa tisto, kar dela. Saj lahko da je točen, ampak ni nujno.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.02

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 23, 2013 4:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Za dotični lidlov polnilc med drugim piše:
Citiram:
This appliance has been designed for charging a
variety of SlA batteries (sealed lead acid batteries),
as mainly used in cars, motorbikes and several other
vehicles. They may be of types e.g. WeT (with liquid
electrolyte), Gel(with mit gel-type electolyte) or AGM
(absorbed glass mat) batteries.

Eh, saj je tudi za polpismene, v slovenščini:
Citiram:
Ta naprava je zasnovana za veliko različnih SlA
akumulatorjev (zapečatenih svinčevih akumulatorjev
s kislino), ki se večinoma uporabljajo v avtomobilih,
motorjih in nekaterih drugih vozilih. Ti akumulatorji
so lahko npr. WeT (s tekočim elektrolitom), Gel
(z elektrolitom v obliki gela ) ali AGM (elektrolit absorbiran na stekleni tkanini).

Multipraktik, temu (in ceni) primerni rezultati.


Po specifikacijah je tok +/- 10%, napetost pa +/- 0.25V, ampak kot praviš, koliko je temu verjet.... Za mojega hoferjevega z displejčkom lahko potrdim, da dela znotraj specifikacij, ni pa nujno, da so vsi primerki taki.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.78
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 23, 2013 6:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

kot prvo zagotovo ni tako pameten, da bi vedel ali je priključen accu navaden ali AGM. Posledično AGM accu pač ne napolni do konca. Problem je samo da če bi gor dali stikalo AGM/NORMAL potem tričetrt ljudi ne bi imelo pojma, kaj je to in bi dali kar na nekaj...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
int47
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10
Prispevkov: 2104
Aktiv.: 8.88
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 23, 2013 7:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

protoncek je napisal/a:
Problem je samo da če bi gor dali stikalo AGM/NORMAL potem tričetrt ljudi ne bi imelo pojma, kaj je to in bi dali kar na nekaj...

Za polnenje AGM in navadnih pri nižjih temperaturah naj bi izbral "snežinko".
V praksi moj primerek v tem režimu najmanj napolni akumulator.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 23, 2013 7:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če si na tem forumu, najverjetneje imaš nek napajalnik, ki mu lahko reguliraš tok in napetost.
Nastavi na 2A max in 15V. Ja, 15V! In potem pusti gor aku toliko časa, da bo tok minimalen, napetost pa 15V. In tako napolnjenega potem sprobaj.
Če ga boš polnil na 14V, ne bo dosegel nazivne kapacitete- te sicer z 3A praznjenja za tako majhen aku ne boš dosegel v nobenem primeru, ampak če boš napolnil samo do 14V, bo še mnogo manj notri.

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svicar
Član
Član



Pridružen-a: Tor 17 Nov 2009 12:22
Prispevkov: 70
Aktiv.: 0.37
Kraj: Okolica Sežane

PrispevekObjavljeno: Sob Nov 30, 2013 11:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdrav vsem...polnjenje sem rešil z enim polnilcem iz kitajske ki polni na 15v...to je sedej OK.

Imam nov problem. Med akumulator in xenonko sem montiral solarni regulator, ki skrbi, da ko napetost akumulatorja pade pod 10,5V, odklopi xenonko. Problem se zgodi pri vklopu, in sicer ko je bolj mrzlo. Ob vklopu pade napetost za trenutek pod 10,5 V in regulator odklopi.
Kako bi rešil ta problem? Kakšen kondenzator? Debelejši kabli?

Hvala za pomoč
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.78
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 01, 2013 12:50 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hja, lahko poskusiš z elektrolitom, če bo šlo. Poskusi vezati 10.000 mikro na stran žarnice, torej ZA regulatorjem, da bo špico žarnica pobrala iz elektrolita in ne preko regulatorja iz accuja. Mogoče bo treba več kot enega 10.000 mikro.
Včasih so se uporaljali tudi avtoelektroliti, ki so imeli po pol farada, namenjeni so bili pa razbijanju basov pri močnješih ojačevalcih. Če imaš dostop do takega, bi bilo tudi za poskusit.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
mucek
Član
Član



Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47
Prispevkov: 5530
Aktiv.: 24.06
Kraj: Domzale

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 01, 2013 6:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hmm, tole pa ne vem, če bo pilo vodo. Če prav zastopim, je problem pri vklopu: kondenzator na izhodu bo ta problem še povečal, saj bo treba tudi njega napolniti ...

LP, g

_________________
...lahko pa se tudi motim ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.78
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 01, 2013 8:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja,imaš prav, če je problem padec napetosti bo bolje paralelno s accujem. Hvala za opozorilo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
svicar
Član
Član



Pridružen-a: Tor 17 Nov 2009 12:22
Prispevkov: 70
Aktiv.: 0.37
Kraj: Okolica Sežane

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 02, 2013 10:39 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

se pravi kondenzator paralelno na akumulator... kaj je lahko cel čas priklopljen al mora bit čez kakšno stikalo?
Kako se bo obnašal kondenzator ko bo polnilec polnil?

kakšno vrednost torej?

hvala za pomoč
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
laura
Član
Član



Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48
Prispevkov: 1954
Aktiv.: 10.80
Kraj: Sobota

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 02, 2013 11:16 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ta vezava elektrolita z akumulatorjem je brez veze ker ima akumulator dosti večjo kapacitivnost od kondenzatorja.
_________________
Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.78
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 02, 2013 12:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ni nujno. Če je bolj prazen, hladen...
Sicer pa ni pomembna samo kapaciteta, ampak predvsem notranja upornost. Nič ti ne pomaga miljon faradov pri upornosti 1kohm...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 02, 2013 5:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

treba je dat primeren akumulator, ki bo to prenesel. Izgleda, da je trenutno v uporabi, pokvarjen.
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svicar
Član
Član



Pridružen-a: Tor 17 Nov 2009 12:22
Prispevkov: 70
Aktiv.: 0.37
Kraj: Okolica Sežane

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 04, 2013 9:02 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

akumulator je popolnoma nov
tak kot pride v UPS sistmih 12v 9Ah
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Napajalniki, polnilci in baterije Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group