www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Motorne sanke skidoo elektrika.

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
infernal
Član
Član



Pridružen-a: Pet 29 Jun 2007 0:46
Prispevkov: 239
Aktiv.: 1.09
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 12, 2014 10:22 pm    Naslov sporočila:  Motorne sanke skidoo elektrika. Odgovori s citatom

Pozdravljeni, popravljam motorne sani skidoo 500. Motorne sani nimajo iskre. Imam nekaj nejasnosti pri vžigalni tuljavi. Vezava je takšna kot je na tej sliki. Sani imajo dva bata katera sta zamaknjena za 180°, na magnetu sta tudi dve plošči za senzor pulza zamaknjeni za 180°. Po taki vezavi sklepam, da je iskra zmeraj istočasno na obeh svečkah. Sklepam pravilno ali to ni mogoče ? Drugače je pa na saneh bilo zanič navitje, katero generira napetost za vžigalno tuljavo. Zdaj je ta napetost okoli 12 V vendar iskre še vedno ni.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
hudamravljica
Član
Član



Pridružen-a: Tor 30 Nov 2010 23:22
Prispevkov: 872
Aktiv.: 4.92
Kraj: LUCIJA

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 12, 2014 10:44 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To rešitev se več krat uporabi tudi pri izvenkrmnih motorjih. Nekaj prišparajo na materjalu.

http://en.wikipedia.org/wiki/Wasted_spark

L.p.

P.s.
Slučajno vem za eno meritev na vžigalni tuljavi pri izvenkrmnem motorju Suzuki DF70. Če priklopiš visikonapetostna kabla na Ohm meter je predpisana upornost med njima od 15-28kilo Ohm-ov.
Verjetno obstaja podatek tudi za tvojo vžigalno tuljavo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 12, 2014 11:18 pm    Naslov sporočila:  Re: Motorne sanke skidoo elektrika. Odgovori s citatom

infernal je napisal/a:
... Drugače je pa na saneh bilo zanič navitje, katero generira napetost za vžigalno tuljavo.
...

Kakšno pa je to navitje, ker je na tvoji sliki videt samo vžigalno tuljavo?

Tak način izvedbe ima tudi marsikakšen avto. Npr. za 4 cilindre ima samo dve vžigalni tuljavi (cinšpuli po domače). Isker je zato še enkrat več kot je potrebno. Ena vžge zmes, druga odvečna pa udari ravno na prehodu iz izpušnega v sesalni takt in zato ne naredi nič.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
infernal
Član
Član



Pridružen-a: Pet 29 Jun 2007 0:46
Prispevkov: 239
Aktiv.: 1.09
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 12, 2014 11:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nekih podatkov na spletu nisem našel. Vendar vžigalna tuljava testirana na 12 V da ven čez 1 kV in je verjetno ok. Sumljiv mi je pulzer, pri katerem izmerim napetost 0,150 V AC, upornost ima 230 Omega. Naredil sem pa napako, da sem CDI šel dobivat iz zalivne mase, pri tem sem vezije segreval na 150°C(je to škodljivo za polprevodnike). Pomeril sem večina polprevodnikov vsi ok. Edino en element v to-92 ohišju mi je neznan ima oznako 2005. Sem ga testiral na območju diode kot tranzistor vendar multimeter ne pokaže nič.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
infernal
Član
Član



Pridružen-a: Pet 29 Jun 2007 0:46
Prispevkov: 239
Aktiv.: 1.09
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 12, 2014 11:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok slika je simbolična. Drugače je pa nekaj takega, samo da ima 3 navitja za vžigalno tuljavo, 10 pa za polnjenje akumulatorja. Je tale wasted spark značilen tudi za 2 taktne motorje ? Na wiki omenjajo samo 4 taktne.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 12.00
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 13, 2014 12:05 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tukaj na dnu piše, kako naj bi bilo.
_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 13, 2014 12:14 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če bi svojo zadevo slikal namesto dajal neke približke bi bilo že v začetku marsikaj jasno. Npr. to, da govorimo o dvotaktnem motorju ...


Tista odvečna iskra tudi na dvotaktnih motorjih ni nič posebnega. Pač preskoči tudi takrat, ko je bat v spodnji točki in se prav tako tisti trenutek vrši prehod iz izpušnega v sesalni takt.

Izmeri, če imaš med poizkusi zagona napetostne impulze na primarju vžigalne tuljave. Če so je napaka v njej, drugače pa v trigerju, ki je kot sem razumel elektronski in si ga najbrž pregrel.
Zadnja možnost pa je senzor kota, ki je bil pri starejših sistemih navadno stikalo - platine.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 496 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group