Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Lizard64 Član


Pridružen-a: Pet 12 Feb 2010 9:31 Prispevkov: 558 Aktiv.: 2.99 Kraj: Severna Primorska
|
Objavljeno: Sre Sep 24, 2014 7:44 am Naslov sporočila: Vezava nule |
|
|
Ali se vam zdi tale vezava uredu? Imam občutek da nekaj z nulo ni vredu, in jo ne vem kako priklopit.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
294.78 KB |
Pogledana: |
87 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
258.17 KB |
Pogledana: |
53 krat |

|
_________________ Prejudice is ignorance... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.41
|
Objavljeno: Sre Sep 24, 2014 7:53 am Naslov sporočila: |
|
|
Nule tu sploh ne rabiš. Za krmilno napetost imaš ločilni trafo.
_________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Lizard64 Član


Pridružen-a: Pet 12 Feb 2010 9:31 Prispevkov: 558 Aktiv.: 2.99 Kraj: Severna Primorska
|
Objavljeno: Sre Sep 24, 2014 8:13 am Naslov sporočila: |
|
|
gumby je napisal/a: |
Nule tu sploh ne rabiš. Za krmilno napetost imaš ločilni trafo. |
Ampak ko izključim POWER SW mi recimo na končnemu stikalu še vedno kaže neko napetost (190V). Ali je to inducirana, ali kako bi to odpravil? Ali ni to priključeno na medfazno?
_________________ Prejudice is ignorance... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Nace Član

Pridružen-a: Pon 12 Maj 2003 0:12 Prispevkov: 828 Aktiv.: 3.49 Kraj: Zagorje ob Savi
|
Objavljeno: Sre Sep 24, 2014 8:30 am Naslov sporočila: |
|
|
Izklopi LS stikalo pa bo vredu. Izgleda, da je ta tvoj ločilni trafo - avtotrafo. Meril si pa verjetno proti nuli ali pa zemlji?
_________________ LP Nace |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
BojanR Član

Pridružen-a: Tor 08 Apr 2008 9:52 Prispevkov: 693 Aktiv.: 3.31 Kraj: Vnanje Gorice
|
Objavljeno: Sre Sep 24, 2014 8:31 am Naslov sporočila: |
|
|
Kolikor jaz vidim, je tisto verjetno res trafo, ni pa ločilni trafo, ker ima en del primarja in sekundarja skupaj. In tam kjer piše 0V je dejansko fazna napetost (T).
Tako da, če izklopiš omenjeno stikalo, je zadeva še kako pod napetostjo.
To so neke China-spar-variante. Tudi motorji imajo termično varovane samo dve fazi.
Jaz bi vrgel ven tisti trafo in vgradil pravi ločilni transformator.
PS: pa še to: trafo ti da ven res približno 190V, ker imaš 50Hz, delan pa je za 60 Hz (na načrtu piše 60Hz)
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Lizard64 Član


Pridružen-a: Pet 12 Feb 2010 9:31 Prispevkov: 558 Aktiv.: 2.99 Kraj: Severna Primorska
|
Objavljeno: Sre Sep 24, 2014 8:58 am Naslov sporočila: |
|
|
Nace je napisal/a: |
Izklopi LS stikalo pa bo vredu. Izgleda, da je ta tvoj ločilni trafo - avtotrafo. Meril si pa verjetno proti nuli ali pa zemlji? |
Ja seveda če izklopim LS stikalo potem je vredu. Ampak ali bi se dalo naredit tako da ko bi sklopil POWER SW da potem nimam štroma na stikalih itd? Ali bi to bilo vredu če bi dal pravi ločilni trafo?In ja to so neki MADE IN TAIWAN.
_________________ Prejudice is ignorance... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.41
|
Objavljeno: Sre Sep 24, 2014 9:14 am Naslov sporočila: |
|
|
BojanR je napisal/a: |
Tudi motorji imajo termično varovane samo dve fazi. |
Šparat je treba, pa naj stane koliko hoče!
Sicer pa T linija, ki je kao ničla (v resnici pa lepih 230V proti zemlji), sploh nima nobene varovalke.
_________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Lizard64 Član


Pridružen-a: Pet 12 Feb 2010 9:31 Prispevkov: 558 Aktiv.: 2.99 Kraj: Severna Primorska
|
Objavljeno: Sre Sep 24, 2014 10:59 am Naslov sporočila: |
|
|
gumby je napisal/a: |
BojanR je napisal/a: |
Tudi motorji imajo termično varovane samo dve fazi. |
Šparat je treba, pa naj stane koliko hoče!
Sicer pa T linija, ki je kao ničla (v resnici pa lepih 230V proti zemlji), sploh nima nobene varovalke. |
Ja res je. Zgleda da je res avtotrafo. Mogoče bi pa res rešil to z ločilnim trafotom. Samo potem kako ga vežem, enako kot je na sliki samo da imam tam kjer je nula res NULO.
_________________ Prejudice is ignorance... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Nace Član

Pridružen-a: Pon 12 Maj 2003 0:12 Prispevkov: 828 Aktiv.: 3.49 Kraj: Zagorje ob Savi
|
Objavljeno: Sre Sep 24, 2014 11:06 am Naslov sporočila: |
|
|
Zamenjaj POVER stikalo s takšnim, da bo imelo dva kontakta, da boš prekinjal še fazoT.
_________________ LP Nace |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Nace Član

Pridružen-a: Pon 12 Maj 2003 0:12 Prispevkov: 828 Aktiv.: 3.49 Kraj: Zagorje ob Savi
|
Objavljeno: Sre Sep 24, 2014 11:13 am Naslov sporočila: |
|
|
Ja res je. Zgleda da je res avtotrafo. Mogoče bi pa res rešil to z ločilnim trafotom. Samo potem kako ga vežem, enako kot je na sliki samo da imam tam kjer je nula res NULO.[/quote]
Na primar ločilnega trafa daš fazo R in T, iz sekundadarja pa naprej na tvoje krmilno vezje - stikalo LS.
_________________ LP Nace |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Lizard64 Član


Pridružen-a: Pet 12 Feb 2010 9:31 Prispevkov: 558 Aktiv.: 2.99 Kraj: Severna Primorska
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lojzek Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00 Prispevkov: 3387 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Sre Sep 24, 2014 11:23 am Naslov sporočila: |
|
|
V tvojem primeru bi morebiti razmišljal o tem, da bi trafo celo eliminiral. Samo še N vodnik moraš pripeljat in primerne varovalke za krmilje dodat. Bo varneje, kot pa je sedaj.
Edinole pravni vidik spremembe stroja je mogoče za vzeti v obzir. Še posebej, če gre za stroj v kaki firmi, ne samo za osebno rabo.
EDIT: definitivno gre za avtotrafo- po priključkih. Sicer nebi imel pripomb, če nebi naprej vseeno pošiljal "dveh faz". Trafo se namreč kar večkrat uporablja pri krmilni napetosti.
Nazadnje urejal/a lojzek Sre Sep 24, 2014 11:27 am; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
laura Član

Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48 Prispevkov: 1954 Aktiv.: 10.80 Kraj: Sobota
|
Objavljeno: Sre Sep 24, 2014 11:26 am Naslov sporočila: |
|
|
Kje pa imajo 380V/60Hz?
Pa ti znaki (žarnica, tuljava kontaktorja, nekaj kar je kot upor z krogom) so internacionalni ali samo tajvanski/kitajski?
Čudo neko
_________________ Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4223 Aktiv.: 17.82 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Sre Sep 24, 2014 11:31 am Naslov sporočila: |
|
|
verjetno mehika
_________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Lizard64 Član


Pridružen-a: Pet 12 Feb 2010 9:31 Prispevkov: 558 Aktiv.: 2.99 Kraj: Severna Primorska
|
Objavljeno: Sre Sep 24, 2014 12:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
lojzek je napisal/a: |
V tvojem primeru bi morebiti razmišljal o tem, da bi trafo celo eliminiral. Samo še N vodnik moraš pripeljat in primerne varovalke za krmilje dodat. Bo varneje, kot pa je sedaj.
Edinole pravni vidik spremembe stroja je mogoče za vzeti v obzir. Še posebej, če gre za stroj v kaki firmi, ne samo za osebno rabo.
EDIT: definitivno gre za avtotrafo- po priključkih. Sicer nebi imel pripomb, če nebi naprej vseeno pošiljal "dveh faz". Trafo se namreč kar večkrat uporablja pri krmilni napetosti. |
Praviš da bi bilo bolje brez trafota in da dodam nulo, ter varovalke?
_________________ Prejudice is ignorance... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|