 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
sars Član


Pridružen-a: Tor 05 Jan 2010 20:40 Prispevkov: 671 Aktiv.: 3.56 Kraj: Vransko
|
Objavljeno: Sob Dec 06, 2014 6:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Včeraj, ko je bilo najmanj potrebno, mi je na AC šel avto v zasilni program, izgubil moč, omejitev obratov na 3000 (avto MB A170L cdi)... Peljem avto k mehaniku, da mi pogleda napake in se dogovoriva, da greva danes s priklopljenim računalnikom na vožnjo. Kot zakleto mu je ravno danes potekla licenca za program (včeraj sva še gledala napake). Z nekim drugim sva našla samo napako pritiska turbine. Avto po določenem času, če je ugasnjen dela bp, dokler ga malo ne tiščim na visokih obratih in gre spet v zasilni program. Zdaj pa čakam, da mehanik obnovi licenco in greva še enkrat na vožnjo, da bo lahko spremljal podatke.
edit: Zgleda, da bom moral podpis spremenit.  _________________ Ko misliš, da nimaš sreče v življenju, pomisli na voznike Renaultov.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
glavič Član


Pridružen-a: Pon 17 Maj 2004 23:12 Prispevkov: 321 Aktiv.: 1.35 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: Sob Dec 06, 2014 11:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
sars je napisal/a: |
Včeraj, ko je bilo najmanj potrebno, mi je na AC šel avto v zasilni program, izgubil moč, omejitev obratov na 3000 (avto MB A170L cdi)... Peljem avto k mehaniku, da mi pogleda napake in se dogovoriva, da greva danes s priklopljenim računalnikom na vožnjo. Kot zakleto mu je ravno danes potekla licenca za program (včeraj sva še gledala napake). Z nekim drugim sva našla samo napako pritiska turbine. Avto po določenem času, če je ugasnjen dela bp, dokler ga malo ne tiščim na visokih obratih in gre spet v zasilni program. Zdaj pa čakam, da mehanik obnovi licenco in greva še enkrat na vožnjo, da bo lahko spremljal podatke.
edit: Zgleda, da bom moral podpis spremenit.  |
Preden te kdorkoli preprica da je sla turbina, prej preveri da ni katalizator zamasen. Sem imel isti problem na E270. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sars Član


Pridružen-a: Tor 05 Jan 2010 20:40 Prispevkov: 671 Aktiv.: 3.56 Kraj: Vransko
|
Objavljeno: Ned Dec 07, 2014 12:12 am Naslov sporočila: |
|
|
Meni je rekel, da je verjetno variabilni del turbine zamaščen in ga bo potrebno očistit. Je rekel tudi, da če bo vse posreči ne bo treba razdirat in bo lahko očistil z nekim čistilom. Kot drugo možnost je še omenil nek ventil pri turbini. Bolj točno bo vedel, ko bo priklopil drug računalnik z original bosch programom. Bom pa omenil tudi možnost katalizatorja. _________________ Ko misliš, da nimaš sreče v življenju, pomisli na voznike Renaultov.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
glavič Član


Pridružen-a: Pon 17 Maj 2004 23:12 Prispevkov: 321 Aktiv.: 1.35 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: Ned Dec 07, 2014 10:17 am Naslov sporočila: |
|
|
sars je napisal/a: |
Meni je rekel, da je verjetno variabilni del turbine zamaščen in ga bo potrebno očistit. Je rekel tudi, da če bo vse posreči ne bo treba razdirat in bo lahko očistil z nekim čistilom. Kot drugo možnost je še omenil nek ventil pri turbini. Bolj točno bo vedel, ko bo priklopil drug računalnik z original bosch programom. Bom pa omenil tudi možnost katalizatorja. |
Sej meni so tudi celo turbino zamenjal, pa je avto se vedno isto delal. Racunalnik tudi nic ne bo javil da je katalizator zamasen, tako da se bodo itaq majstri zapicl v menjavo turbine Preveri vse preden se turbine dotikas. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sars Član


Pridružen-a: Tor 05 Jan 2010 20:40 Prispevkov: 671 Aktiv.: 3.56 Kraj: Vransko
|
Objavljeno: Ned Dec 07, 2014 10:59 am Naslov sporočila: |
|
|
Bom. Pa je tebi tudi to naredilo takoj, ko si ga pohodil ali šele po nekaj kilometrih? Jaz ga moram nekaj časa priganjat, da pride do tega. Očetu na E270cdi ga je takoj vrglo v zasilni program in če ga je ugasnil in na novo zagnal je bilo v redu. Jaz pa moram nekaj časa imeti ugasnjenega.
Z namenom, da eliminirava brezvezne stroške in menjave nepotrebnih delov, bova tudi šla še na eno vožnjo, kjer bo lahko v realnem času odčitaval dejanske podatke. Med drugim tudi tlak turbine. Mehanik dela na tem, da bi imel čim manj stroškov, ker mi tudi popravi vse brezplačno. Jaz samo prinesem rezervne dele. _________________ Ko misliš, da nimaš sreče v življenju, pomisli na voznike Renaultov.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SimonS Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4770 Aktiv.: 20.08 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Ned Dec 07, 2014 1:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem imel enake težave pri Ibizi TDI
Problem je bi, ker je bila počena neka cevka priklopljena na turbino.
Ali po domače za eno napako, ki jo javi računalnik je možno veliko drugih vzrokov _________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sars Član


Pridružen-a: Tor 05 Jan 2010 20:40 Prispevkov: 671 Aktiv.: 3.56 Kraj: Vransko
|
Objavljeno: Ned Dec 07, 2014 1:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
SimonS je napisal/a: |
Ali po domače za eno napako, ki jo javi računalnik je možno veliko drugih vzrokov |
Točno to mi je rekel, zato hoče gledati parametre med vožnjo. _________________ Ko misliš, da nimaš sreče v življenju, pomisli na voznike Renaultov.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Obelix Član

Pridružen-a: Pon 19 Maj 2008 13:59 Prispevkov: 1881 Aktiv.: 9.02 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Ned Dec 07, 2014 7:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ufjoj. Sem mislil, da z MB ni takšnih problemov. Pa ravno imam nagledanega enega CLK. Je sicer letnik 2002, zelo lep če odštejem 16 l po mestu.
Kak nasvet ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sars Član


Pridružen-a: Tor 05 Jan 2010 20:40 Prispevkov: 671 Aktiv.: 3.56 Kraj: Vransko
|
Objavljeno: Ned Dec 07, 2014 7:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
To je že moj tretji MB, oče jih je imel že nekaj več. Na splošno nisva nikoli imela nekih problemov. Je pa res, da imam ta avto manj kot pol leta in ga je prej imela ženska, ki se je vozila na kratke relacije, jaz ga pa tudi nisem preveč priganjal. Čeprav bi ga vsake toliko moral malo, da se motor prečisti. Aja tudi moj je letnik 2002, poraba 5,3 mešanega cikla, prostora več kot dovolj, sploh za sopotnike na zadnji klopi. _________________ Ko misliš, da nimaš sreče v življenju, pomisli na voznike Renaultov.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lucca brassi Član


Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46 Prispevkov: 4225 Aktiv.: 17.79 Kraj: KOČEVJE
|
Objavljeno: Ned Dec 07, 2014 10:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Ufjoj. Sem mislil, da z MB ni takšnih problemov. Pa ravno imam nagledanega enega CLK. Je sicer letnik 2002, zelo lep če odštejem 16 l po mestu.
Kak nasvet ? |
voznki renaultov nimamo takšnih problemov
no ja tudi MB je obupal in je začel not dajati renaultove motorje ...da je ironija večja _________________ Moments before detonation ,....... TT |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.55 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Pon Dec 08, 2014 8:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Najprej preglej cevi na relaciji turbo - intercooler - kolektor.
Za cas testiranja odklopi tudi EGR.
Pri zamascenem variabilnem delu bi verjetno javljalo napako pri konstantnem delnem plinu (npr. konstantnih 140 km/h), pri grobih komandah aktuator se vedno deluje, problem postanejo fini gibi.
Preglej tudi vakuum cevke, konkretno med vakuum ventilom in vakuumskim aktuatorjem na turbini.
Ja, lahko je tudi katalizator. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sars Član


Pridružen-a: Tor 05 Jan 2010 20:40 Prispevkov: 671 Aktiv.: 3.56 Kraj: Vransko
|
Objavljeno: Pon Dec 08, 2014 9:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za vse nasvete, v soboto bova delala naprej. Prej zaradi službe ne prideva skupaj. Pri normalni vožnji (vožnja v službo) avto ne gre v zasilni program. Je pa res, da je cesta bolj kot ne vijugasta in ga nimam stalno na obratih, avtoceste pa tudi ni na poti, da bi se vozil več kot 90. _________________ Ko misliš, da nimaš sreče v življenju, pomisli na voznike Renaultov.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.55 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Tor Dec 09, 2014 10:16 am Naslov sporočila: |
|
|
Ah, pri zabitem katalizatorju izgubis kar nekaj moci. Fiesta 1.4 TDCi mi kljub bombonckom pod haubo na eni relaciji (uvoz Dramlje - izvoz Zima, rahlo v hrib, start s 60 km/h) do odcepa ni prisla cez 120 km/h. Ko sem katalizator odstranil, je na isti relaciji spet slo 170 brez pretirane matre. Moc je padla pod polovico, pod 2k rpm pa sploh ni vec bilo nobenega navora - tezko verjamem, da tega ne bi opazil. Napake mi takrat ni zapisalo, sem imel mehansko krmiljeno turbino. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Spajky Član


Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05 Prispevkov: 1095 Aktiv.: 5.99 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Sob Dec 13, 2014 9:36 am Naslov sporočila: |
|
|
Obelix je napisal/a: |
..zelo lep če odštejem 16 l po mestu.
Kak nasvet ? |
počakaj, da jest stestiram zadnjo modifikacijo za manjšo mestno porabo na prvem O2 senzorju .., pa za pozimi napraviš masko spredaj da se motor bolje greje ... pa v gorivo zliješ čistilo sistema goriva - aditiv, ki ti spuca injektorje, ker zgleda ne zapirajo popolnoma, pa teče/curi gorivo malo stalno v prazno
zok je napisal/a: |
.. pri zabitem katalizatorju izgubis kar nekaj moci.. |
zliješ 2 -3 deci Izdelek : 1950_Diluente_Nitro_Antinebbia_Top (Multichimica srl) http://www.multichimica.it/index.php?option=com_k2&view=item&id=38:diluente-nitro-antinebbia-top-art-1950 v Merk*rju v gorivo-poln tank enkrat letno ... ga spuca ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.95
|
Objavljeno: Sob Dec 13, 2014 11:06 am Naslov sporočila: |
|
|
Obelix je napisal/a: |
Ufjoj. Sem mislil, da z MB ni takšnih problemov. Pa ravno imam nagledanega enega CLK. Je sicer letnik 2002, zelo lep če odštejem 16 l po mestu.
Kak nasvet ? |
Edino, kar se splača, je predelava na plin. Potem se voziš za pol stroškov. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 7 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|