www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Avtomatski odklopnik - gasilska vozila
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Zabavna elektronika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
sebastjan.kamensek
Član
Član



Pridružen-a: Sob 26 Jul 2008 11:04
Prispevkov: 1029
Aktiv.: 4.99
Kraj: Škofja Loka

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 08, 2014 2:32 pm    Naslov sporočila:  Avtomatski odklopnik - gasilska vozila Odgovori s citatom

Pozdravljeni,

Srečal sem se z problemom avtomatskega odklopnika za intervencjska vozila.

Na tovornjaku imamo trenutno montiran tale sistem avtomatskega odklopnika, vendar za kombi ni ustrezen . Omenjeni sistem omogoča odklop tako napajlika kot tudi komprimiranega zraka. Za potrebe kombija pa se potrebuje odklop samo napajalnik (vzdrževalnik akomulatorjev).

Enkrat sem že nekje videl magnetni konektor, ki si ga samo položil na ležišče, magnet pa je poskrbel, da je konektor tam ostal. Ocenjujem da skozi konektor ne botekel tok večji od 5 A.

Konektor mora biti izveden tako, da se avtomatsko odklopi od voila, ko leto spelje. Do sedaj je bilo to rešeno preko "veriga" sistema vendar so problemi, ker velikokrat ta trikač povozijo, ko se vračajo v garažo. Zamisel je, da se zmontira konektor nekam na bok vozila in se povezava izvede iz stropa.

Imate kake predloge?

l.p.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
krko
Član
Član



Pridružen-a: Sob 15 Sep 2012 22:19
Prispevkov: 451
Aktiv.: 2.89
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 08, 2014 7:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja, na našem gasilskem avtu je to rešeno tako, kot ste omenili, s konektorjem ki rabi majhno silo za odklop.

Mislim da je ta polnilec s konektorjem prišel skupaj z novim avtom, ko smo ga pred tremi leti kupili.

Narejeno je tako, kot nekakšen krogec, ki ima notri dva kontakta, na vozilu pa je je vtičnica. Konektor skupaj drži magnet, niti ne močan. Nadgradnja je bila narejena v podjetju EuroGV v Ilirski Bistrici. Mogoče bi se splačalo napisati mail in jih povprašati.
Je pa pri priključevanju potrebno paziti, da se konektor pravilno sklene in da polnilec preklopi v stanje polnjenja, saj se zelo rado zgodi, da konektor ne skoči v stopnjo in posledično se akumulator ne polni.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gorazdkop
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Dec 2008 12:19
Prispevkov: 145
Aktiv.: 0.72
Kraj: Grosuplje

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 09, 2014 7:45 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Naši imajo na obeh kamionih oba priklopa (zrak in elektrika) na zadnji strani na sredini. CEE vtikač+vtičnica in hidravlična spojka (tista za kmetijsko mehanizacijo).
Ko pride kombi, pa bo isto zadaj, seveda samo za elektriko.

Vsa napeljava pa je na tanki verigi. V več kot 5 letih še ni bilo problema, da se ne bi odklopilo vse skupaj.

Ker je na sredini, je ne moreš povozit.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebastjan.kamensek
Član
Član



Pridružen-a: Sob 26 Jul 2008 11:04
Prispevkov: 1029
Aktiv.: 4.99
Kraj: Škofja Loka

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 09, 2014 10:14 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zdravo,

Ja mogoče bi bila rešitev prestavitev priklopa na sredino vozila. Bom povprašal še v EuroGV če lahko pridemo do tega.

l.p.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
kranjc
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Mar 2004 20:13
Prispevkov: 233
Aktiv.: 0.98
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 10, 2014 8:51 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zdravo.
Pri nas je vozilo pravkar v nadgradnji, včeraj smo dobili rettbox:
http://www.rettbox.de/
Imajo to tudi reševalna vozila.
V SLO smo ga dobili samo v Elteh.
Pri magnetu smo že imeli težave z majhno kontaktno površino.
Ne vem sicer kakšne vzdrževalce akumulatorjev imate, pri nas naj bi bil max trajni tok 700mA. V vozilo bomo napeljali 230V za polnenje luči, postaj ipd, na to bo priklopljen tudi vzdrževalec.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
sebastjan.kamensek
Član
Član



Pridružen-a: Sob 26 Jul 2008 11:04
Prispevkov: 1029
Aktiv.: 4.99
Kraj: Škofja Loka

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 10, 2014 9:17 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zdravo,

Kranjc hvala za informacijo. Če ni skrivnost mi lahko izdaš okvirno ceno?

Ja vi imate že novejšo izvedbo polnenja akomulatorjev, kjer je dejanski dovod na vozilo izveden z 230 V AC. Vzdrževalec akomulatorjev se v tem primeru nahaja v vozilu. Pri nas je zadeva malo stajreša (letnik 2006) in so polnilci montirani še izven vozila, tako da dovod na vozilo je 24 V DC.

Trajni tok je sicer tu deklariran kot 1 A ampak sigurno se pri zagonu pojavijo špice ki po mojel lahko dosegajo rang 5 A. Bo potrebno ta teden pomerit kaj se sploh dogaja, da bomo izbrali ustrezen priklop.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
kranjc
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Mar 2004 20:13
Prispevkov: 233
Aktiv.: 0.98
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 10, 2014 11:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zdravo
lahko ti rečem ceno na palec... cca 500€ (je kar drago). Lahko pa tudi več ali pa manj, glede na izvedbo. Mi smo vzeli dozo, ki bo v vozilu s kablom.
Pozanimaj se pri proizvajalcu vzdrževalcev kolikšen tok ima. Pri nas predvidevamo, da bo novo vozilo (z rettboxom) 27.12. v garaži, pa lahko pridete tudi pogledat kako izgleda ta stvar ali pa magnetni odklopnik.

LP Kranjc
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
s56vha
Član
Član



Pridružen-a: Pet 24 Mar 2006 14:33
Prispevkov: 184
Aktiv.: 0.78
Kraj: Kamnik, Preserje pri Radomljah

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 11, 2014 7:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najceneje je 1f industrijska vtičnica, nameščena pri voznikovih vratih, zraven pa še zrak - klasika. Voznik pa ja ne bo pozabil odklopit - vsaj pri nas to deluje - 10 vozil, 100 intervencij letno.

lp



tics-313_ok2.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  16.38 KB
 Pogledana:  7517 krat

tics-313_ok2.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebastjan.kamensek
Član
Član



Pridružen-a: Sob 26 Jul 2008 11:04
Prispevkov: 1029
Aktiv.: 4.99
Kraj: Škofja Loka

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 15, 2014 8:26 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zdravo,

Ja saj tako imamo rešeno sedaj na "ketna" sistem in 1F utičnica. Mogoče bi bila res rešitev prestavitev te vtičnice na bok vozila namesto da je zadaj. Če bo kabel dovolj kratek se verjetno nite ne bo vleklo po tleh, kar bi rešilo problem, da to vtičnico povozijo ob vračanju v garažo.

l.p.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
6dan8
Član
Član



Pridružen-a: Tor 18 Jan 2011 10:53
Prispevkov: 1053
Aktiv.: 5.98
Kraj: Goriška

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 15, 2014 11:38 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sebastjan, je glavni problem to, da vtikač povozijo? Ste morda poskusili "nadgradnjo" ketna sistema z elastiko? Recimo takšno za pritrjevanje tovora? En konec elastike pritrjen na zid, drug konec pa na ketno, recimo v bližino konektorja. In ko kamion starta, (tj. aktivira se ketna sistem) elastika poskrbi, da konektor ostane v zraku. Resda ne vem, kako imate zadevo izvedeno, a morda bi se splačalo vsaj poskusiti...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lojzek
Član
Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00
Prispevkov: 3388
Aktiv.: 15.95

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 15, 2014 2:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri nas imamo na kombiju dva magnetna konektorja, ki sta eden "severni", drugi pa "južni", tako da jih ne moreš medsebojno zamenjat. Sta namenjena za polnenje/vzdrževanje kamionskega ter akuja motorke, ter drugi za polnenje nadgradnje (baterije, postaje).

Sicer je prišel z nadgradnjo (mislim da Euro GV) tako da ne vem, kje dobit.

Je pa zanimivo... mislom da sta na obeh delih konektorja stikali, ki se vklopita takrat, ko je konektor pravilno nastavljen. Ne moreš stika naredit. Pa sila za odklop je mala, tudi če bi pozabil odklopit ne moreš škode naredit.



Photo0229.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  1.55 MB
 Pogledana:  5 krat

Photo0229.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebastjan.kamensek
Član
Član



Pridružen-a: Sob 26 Jul 2008 11:04
Prispevkov: 1029
Aktiv.: 4.99
Kraj: Škofja Loka

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 15, 2014 3:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

No točno to sem iskal. Praviš Euro GV. Bom povprašal.

Hvala lepa.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
s56vha
Član
Član



Pridružen-a: Pet 24 Mar 2006 14:33
Prispevkov: 184
Aktiv.: 0.78
Kraj: Kamnik, Preserje pri Radomljah

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 15, 2014 5:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri nas se še ni zgodilo, da bi kdo povozil vtikač, saj se pri vračanju iz intervencije nikoli tako ne mudi, da ne bi pogledal v garažo, preden zapeljš avto na svoje mesto.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebastjan.kamensek
Član
Član



Pridružen-a: Sob 26 Jul 2008 11:04
Prispevkov: 1029
Aktiv.: 4.99
Kraj: Škofja Loka

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 15, 2014 5:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

s56vha je napisal/a:
Pri nas se še ni zgodilo, da bi kdo povozil vtikač, saj se pri vračanju iz intervencije nikoli tako ne mudi, da ne bi pogledal v garažo, preden zapeljš avto na svoje mesto.


Hehe,
problem je delno v tem, da so vrata na daljinca. V garaži se glavne luči ne prižgejo če odpreš vrata z daljuncem. Nato po liniji najmanjšega odpora lepo rikverc v garažo in problem je tu Smile

L.p.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
krko
Član
Član



Pridružen-a: Sob 15 Sep 2012 22:19
Prispevkov: 451
Aktiv.: 2.89
Kraj: Cerknica

PrispevekObjavljeno: Pon Dec 15, 2014 6:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

lojzek je napisal/a:
Pri nas imamo na kombiju dva magnetna konektorja, ki sta eden "severni", drugi pa "južni", tako da jih ne moreš medsebojno zamenjat. Sta namenjena za polnenje/vzdrževanje kamionskega ter akuja motorke, ter drugi za polnenje nadgradnje (baterije, postaje).

Sicer je prišel z nadgradnjo (mislim da Euro GV) tako da ne vem, kje dobit.

Je pa zanimivo... mislom da sta na obeh delih konektorja stikali, ki se vklopita takrat, ko je konektor pravilno nastavljen. Ne moreš stika naredit. Pa sila za odklop je mala, tudi če bi pozabil odklopit ne moreš škode naredit.


Ravno o takem priključku sem tudi jaz govoril
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Zabavna elektronika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 8 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group