 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
sebastjan.kamensek Član


Pridružen-a: Sob 26 Jul 2008 11:04 Prispevkov: 1029 Aktiv.: 4.99 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: Pon Dec 08, 2014 2:32 pm Naslov sporočila: Avtomatski odklopnik - gasilska vozila |
|
|
Pozdravljeni,
Srečal sem se z problemom avtomatskega odklopnika za intervencjska vozila.
Na tovornjaku imamo trenutno montiran tale sistem avtomatskega odklopnika, vendar za kombi ni ustrezen . Omenjeni sistem omogoča odklop tako napajlika kot tudi komprimiranega zraka. Za potrebe kombija pa se potrebuje odklop samo napajalnik (vzdrževalnik akomulatorjev).
Enkrat sem že nekje videl magnetni konektor, ki si ga samo položil na ležišče, magnet pa je poskrbel, da je konektor tam ostal. Ocenjujem da skozi konektor ne botekel tok večji od 5 A.
Konektor mora biti izveden tako, da se avtomatsko odklopi od voila, ko leto spelje. Do sedaj je bilo to rešeno preko "veriga" sistema vendar so problemi, ker velikokrat ta trikač povozijo, ko se vračajo v garažo. Zamisel je, da se zmontira konektor nekam na bok vozila in se povezava izvede iz stropa.
Imate kake predloge?
l.p.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
krko Član

Pridružen-a: Sob 15 Sep 2012 22:19 Prispevkov: 451 Aktiv.: 2.89 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: Pon Dec 08, 2014 7:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja, na našem gasilskem avtu je to rešeno tako, kot ste omenili, s konektorjem ki rabi majhno silo za odklop.
Mislim da je ta polnilec s konektorjem prišel skupaj z novim avtom, ko smo ga pred tremi leti kupili.
Narejeno je tako, kot nekakšen krogec, ki ima notri dva kontakta, na vozilu pa je je vtičnica. Konektor skupaj drži magnet, niti ne močan. Nadgradnja je bila narejena v podjetju EuroGV v Ilirski Bistrici. Mogoče bi se splačalo napisati mail in jih povprašati.
Je pa pri priključevanju potrebno paziti, da se konektor pravilno sklene in da polnilec preklopi v stanje polnjenja, saj se zelo rado zgodi, da konektor ne skoči v stopnjo in posledično se akumulator ne polni.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gorazdkop Član

Pridružen-a: Ned 28 Dec 2008 12:19 Prispevkov: 145 Aktiv.: 0.72 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: Tor Dec 09, 2014 7:45 am Naslov sporočila: |
|
|
Naši imajo na obeh kamionih oba priklopa (zrak in elektrika) na zadnji strani na sredini. CEE vtikač+vtičnica in hidravlična spojka (tista za kmetijsko mehanizacijo).
Ko pride kombi, pa bo isto zadaj, seveda samo za elektriko.
Vsa napeljava pa je na tanki verigi. V več kot 5 letih še ni bilo problema, da se ne bi odklopilo vse skupaj.
Ker je na sredini, je ne moreš povozit.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebastjan.kamensek Član


Pridružen-a: Sob 26 Jul 2008 11:04 Prispevkov: 1029 Aktiv.: 4.99 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: Tor Dec 09, 2014 10:14 am Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo,
Ja mogoče bi bila rešitev prestavitev priklopa na sredino vozila. Bom povprašal še v EuroGV če lahko pridemo do tega.
l.p.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kranjc Član

Pridružen-a: Pon 29 Mar 2004 20:13 Prispevkov: 233 Aktiv.: 0.98 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: Sre Dec 10, 2014 8:51 am Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo.
Pri nas je vozilo pravkar v nadgradnji, včeraj smo dobili rettbox:
http://www.rettbox.de/
Imajo to tudi reševalna vozila.
V SLO smo ga dobili samo v Elteh.
Pri magnetu smo že imeli težave z majhno kontaktno površino.
Ne vem sicer kakšne vzdrževalce akumulatorjev imate, pri nas naj bi bil max trajni tok 700mA. V vozilo bomo napeljali 230V za polnenje luči, postaj ipd, na to bo priklopljen tudi vzdrževalec.
LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebastjan.kamensek Član


Pridružen-a: Sob 26 Jul 2008 11:04 Prispevkov: 1029 Aktiv.: 4.99 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: Sre Dec 10, 2014 9:17 am Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo,
Kranjc hvala za informacijo. Če ni skrivnost mi lahko izdaš okvirno ceno?
Ja vi imate že novejšo izvedbo polnenja akomulatorjev, kjer je dejanski dovod na vozilo izveden z 230 V AC. Vzdrževalec akomulatorjev se v tem primeru nahaja v vozilu. Pri nas je zadeva malo stajreša (letnik 2006) in so polnilci montirani še izven vozila, tako da dovod na vozilo je 24 V DC.
Trajni tok je sicer tu deklariran kot 1 A ampak sigurno se pri zagonu pojavijo špice ki po mojel lahko dosegajo rang 5 A. Bo potrebno ta teden pomerit kaj se sploh dogaja, da bomo izbrali ustrezen priklop.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kranjc Član

Pridružen-a: Pon 29 Mar 2004 20:13 Prispevkov: 233 Aktiv.: 0.98 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: Sre Dec 10, 2014 11:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo
lahko ti rečem ceno na palec... cca 500€ (je kar drago). Lahko pa tudi več ali pa manj, glede na izvedbo. Mi smo vzeli dozo, ki bo v vozilu s kablom.
Pozanimaj se pri proizvajalcu vzdrževalcev kolikšen tok ima. Pri nas predvidevamo, da bo novo vozilo (z rettboxom) 27.12. v garaži, pa lahko pridete tudi pogledat kako izgleda ta stvar ali pa magnetni odklopnik.
LP Kranjc
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s56vha Član


Pridružen-a: Pet 24 Mar 2006 14:33 Prispevkov: 184 Aktiv.: 0.78 Kraj: Kamnik, Preserje pri Radomljah
|
Objavljeno: Čet Dec 11, 2014 7:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Najceneje je 1f industrijska vtičnica, nameščena pri voznikovih vratih, zraven pa še zrak - klasika. Voznik pa ja ne bo pozabil odklopit - vsaj pri nas to deluje - 10 vozil, 100 intervencij letno.
lp
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
16.38 KB |
Pogledana: |
7509 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebastjan.kamensek Član


Pridružen-a: Sob 26 Jul 2008 11:04 Prispevkov: 1029 Aktiv.: 4.99 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: Pon Dec 15, 2014 8:26 am Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo,
Ja saj tako imamo rešeno sedaj na "ketna" sistem in 1F utičnica. Mogoče bi bila res rešitev prestavitev te vtičnice na bok vozila namesto da je zadaj. Če bo kabel dovolj kratek se verjetno nite ne bo vleklo po tleh, kar bi rešilo problem, da to vtičnico povozijo ob vračanju v garažo.
l.p.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
6dan8 Član

Pridružen-a: Tor 18 Jan 2011 10:53 Prispevkov: 1053 Aktiv.: 5.98 Kraj: Goriška
|
Objavljeno: Pon Dec 15, 2014 11:38 am Naslov sporočila: |
|
|
sebastjan, je glavni problem to, da vtikač povozijo? Ste morda poskusili "nadgradnjo" ketna sistema z elastiko? Recimo takšno za pritrjevanje tovora? En konec elastike pritrjen na zid, drug konec pa na ketno, recimo v bližino konektorja. In ko kamion starta, (tj. aktivira se ketna sistem) elastika poskrbi, da konektor ostane v zraku. Resda ne vem, kako imate zadevo izvedeno, a morda bi se splačalo vsaj poskusiti...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lojzek Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00 Prispevkov: 3388 Aktiv.: 15.95
|
Objavljeno: Pon Dec 15, 2014 2:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri nas imamo na kombiju dva magnetna konektorja, ki sta eden "severni", drugi pa "južni", tako da jih ne moreš medsebojno zamenjat. Sta namenjena za polnenje/vzdrževanje kamionskega ter akuja motorke, ter drugi za polnenje nadgradnje (baterije, postaje).
Sicer je prišel z nadgradnjo (mislim da Euro GV) tako da ne vem, kje dobit.
Je pa zanimivo... mislom da sta na obeh delih konektorja stikali, ki se vklopita takrat, ko je konektor pravilno nastavljen. Ne moreš stika naredit. Pa sila za odklop je mala, tudi če bi pozabil odklopit ne moreš škode naredit.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
1.55 MB |
Pogledana: |
5 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebastjan.kamensek Član


Pridružen-a: Sob 26 Jul 2008 11:04 Prispevkov: 1029 Aktiv.: 4.99 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: Pon Dec 15, 2014 3:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
No točno to sem iskal. Praviš Euro GV. Bom povprašal.
Hvala lepa.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s56vha Član


Pridružen-a: Pet 24 Mar 2006 14:33 Prispevkov: 184 Aktiv.: 0.78 Kraj: Kamnik, Preserje pri Radomljah
|
Objavljeno: Pon Dec 15, 2014 5:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri nas se še ni zgodilo, da bi kdo povozil vtikač, saj se pri vračanju iz intervencije nikoli tako ne mudi, da ne bi pogledal v garažo, preden zapeljš avto na svoje mesto.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebastjan.kamensek Član


Pridružen-a: Sob 26 Jul 2008 11:04 Prispevkov: 1029 Aktiv.: 4.99 Kraj: Škofja Loka
|
Objavljeno: Pon Dec 15, 2014 5:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
s56vha je napisal/a: |
Pri nas se še ni zgodilo, da bi kdo povozil vtikač, saj se pri vračanju iz intervencije nikoli tako ne mudi, da ne bi pogledal v garažo, preden zapeljš avto na svoje mesto. |
Hehe,
problem je delno v tem, da so vrata na daljinca. V garaži se glavne luči ne prižgejo če odpreš vrata z daljuncem. Nato po liniji najmanjšega odpora lepo rikverc v garažo in problem je tu
L.p.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
krko Član

Pridružen-a: Sob 15 Sep 2012 22:19 Prispevkov: 451 Aktiv.: 2.89 Kraj: Cerknica
|
Objavljeno: Pon Dec 15, 2014 6:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
lojzek je napisal/a: |
Pri nas imamo na kombiju dva magnetna konektorja, ki sta eden "severni", drugi pa "južni", tako da jih ne moreš medsebojno zamenjat. Sta namenjena za polnenje/vzdrževanje kamionskega ter akuja motorke, ter drugi za polnenje nadgradnje (baterije, postaje).
Sicer je prišel z nadgradnjo (mislim da Euro GV) tako da ne vem, kje dobit.
Je pa zanimivo... mislom da sta na obeh delih konektorja stikali, ki se vklopita takrat, ko je konektor pravilno nastavljen. Ne moreš stika naredit. Pa sila za odklop je mala, tudi če bi pozabil odklopit ne moreš škode naredit. |
Ravno o takem priključku sem tudi jaz govoril
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 8 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|