www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Kako nastaviti predvžig na Tomos Avtomatiku
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.94

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 13, 2015 7:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nekaj si narobe izmeril.
Ali si z kljunastim merilom meril razdaljo med črticama na magnetu ali pot bata?

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jozkoc
Član
Član



Pridružen-a: Sre 16 Jun 2010 13:32
Prispevkov: 603
Aktiv.: 3.29
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 15, 2015 10:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Izmeril sem pot bata, razdalja med črticama na magnetu je v centimetrih ampak ne vem koliko ker nisem meril.
_________________
Nikoli ni tako dobro da ne bi moglo biti še boljše.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frodo
Član
Član



Pridružen-a: Tor 19 Maj 2015 14:01
Prispevkov: 40
Aktiv.: 0.32
Kraj: mb

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 15, 2015 11:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Črtice na magnetu so stopinje. Namenjene so, da se s stroboskopom vidi kot predvžiga.
Kako deluje?
- okrog VN kabla daš objemko (sprožilec za strobo)
- ugasneš luč(v bistvu ne rabiš, vendar je bolje)
- kadar tresne iskra, zasveti strobo luč
- vidiš predvžig
- korigiraš s platinami po potrebi

Če uporabiš CDI lahko z obrati spremljaš naraščanje predvžiga. Pri prostem teku je blizu mrtve točke, z večanjem obratov se predvžig veča.

_________________
Lep pozdrav
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sniper007
Član
Član



Pridružen-a: Pon 07 Apr 2008 17:00
Prispevkov: 93
Aktiv.: 0.44
Kraj: w8, what?

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 11, 2016 12:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sicer stara tema pa vseeno

Ali pri APN6 velja isto kot pri A3 za nastavitev predvžiga ?

_________________
There are two major products that came out of Berkeley: LSD and BSD. We don't believe this to be a coincidence. —Jeremy S. Anderson
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.94

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 11, 2016 2:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

frodo je napisal/a:


Če uporabiš CDI lahko z obrati spremljaš naraščanje predvžiga. Pri prostem teku je blizu mrtve točke, z večanjem obratov se predvžig veča.


Z večanjem obratov pri 2T motorju se predvžig manjša, ker se veča srednji efektivni tlak in bi klenkalo, če bi predvžig večal.

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
McBobo
Član
Član



Pridružen-a: Ned 03 Feb 2008 13:08
Prispevkov: 37
Aktiv.: 0.17
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 13, 2016 10:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

jozkoc je napisal/a:
MadMax je napisal/a:
lahko je rahlo zamaknjen magnet na gredi, sploh pri "novejših" mopedih, ki imajo za zagozdo navaden štift premera 3mm


Danes sem še enkrat vse pregledal, našel sem tudi snemalnik za magnet ki že leta sameva v omari med ostalim železjem, snel sem magnet in preveril utor na magnetu kjer pride zagozda in je vse v redu, utor je nepoškodovan ravno tako tudi zagozda.
Še enkrat sem naredil meritev predvžiga. Na novo označil s flumastrom točko ZMT na zunanji strani magneta in na bloku motorja, nastavil predvžig na minimum ga pomeril z digitalnim om metrom na platinah in ravno tako označil s flumastrom na zunanji strani magneta, nato s kljunastim merilom pomeril razliko med ZMT in točko predvžiga in ugotovil isto kot zadnjič, predvžig je 3,8 mm.
Ker mi je že počasi dosti te "šraufarije" sem predvžig nastavil kar se da točno na 4 mm kakor priporočajo nekateri, vse skupaj sestavil in šel na testno vožnjo. Pritisnem "kurbl" in vžge v prvo, v prostem teku lepo prede, počakam da se motor segreje nato zajaham moped pritisnem plin in dobro potegne, se vozim po vasi ter zavijem na cesto ki gre v hrib in tudi dobro vleče, potem gre na testno vožnjo še oče in pride nazaj zadovoljen, tako da povsem skupaj sodeč moped deluje dobro.

Če me bo kdorkoli kdaj vprašal koliko je predvžig na Tomos Avtomatiku A3 mu bom odgovoril 4 mm pa če prav nekateri trdite da je 1,5 mm in da v original navodilih piše 1,8 mm do 2 mm, so se pač zmotili, kaj naj rečem drugega. Rolling Eyes


Pred 2 tednoma sem se lotil obnoviti mojega avtomatika, ki je stal v garaži 10 let brez zagona, sicer pa je tudi letnik 87, sem nabavil kar nekaj robe in jo zamenjal, predvsem gumijaste dele-tudi semeringe. Oprati je bilo treba tank in fergazer, ker je bil notri še 86 oktanski bencin, oz. kar je od njega ostalo. Smredlo je kot stara posušena barva.
Vse je šlo bolj ali manj lepo narazen in nato tudi skupaj. Prvi poizkus totalno neuspešen. Prislonim svečko na ohišje, niti i od iskre, nič, mrtvo. Odprem mašino, gledam platine, še prej po forumih iščem informacije, da je nekdo z nitrotom očistil platine. Naredim enako, platine posušim, magnet nazaj in motor vžge v prvo. Vžiga v prvo, vendar moči nobene, ga duši-MOOOO. Itak sem predvžig-ploščo nastavil na prej označene pozicije. Potem sem se resno lotim nastavitev predvžiga. Berem po forumih, da je idealno tam 1,5mm pred GMT. Meni kaže (plošča skrajno desno) 5mm pred GMT. Grem v drugo skrajnost, 2,9 pred GMT. Dejnsko podobno stanje, kot uporabnik #jozkoc. Ni šans, da gre nižje, razen če začnem brusit utore za 3 vijake, vendar spet ne bo šlo, ker so zraven že tuljave.
Brez piva v takih situacijah ne gre, sedim na stolčku, gledam mašino, kaj se da sploh še narediti, gledam cilinder in glavo. Vmes je tesnilo. Si mislim, če odstranim tesnilo, pridobim še nekaj prostora-kompresije. Vzamem glavo in tesnilo dol, premerim tesnilo-1,3mm. Se spomnim, da ko sem vse skupaj razdiral, da tesnila prej sploh ni bilo med glavo in cilindrom. Sestavim, merim in izmerim tistih famozni 1,5-1,6 mm. Magnet gor in vžig motorja. Vžge v prvo, počakam da se malo segreje in moč se mu je povečala. Prejšnji večer sem ostal po 500m sredi klanca in motor brez pomoči nog ni šel več naprej. Sedaj ta klanec premaguje brez večjih težav.
Tako da po ravnem pomoje ni problem imeti večji predvžig, problem se pokaže, ko je treba nekaj časa peljati v klanec.
Sem pa potem tudi na nekem forumu bral, da je nekdo napisal, da stari avtomatiki niso imeli tesnil med cilindrom in glavo.
Tako, upam da sem še komu dal idejo, ko ne gre več, kaj še narediti.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lojzek
Član
Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00
Prispevkov: 3388
Aktiv.: 15.95

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 14, 2016 7:31 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V spominu imam, da sem videl tesnilo v obliki alu ploščice, debele kake pol milimetra ali še manj. Tisto klasično tesnilo iz tesnita in bakrenega obročka je veliko debelejše.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 19.96

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 14, 2016 7:38 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tiste tanke aluminijaste (večslojne) so imeli PUCH E50 motorčki (ROG Pony Express).
Pri Tomosih se jih ne spomnim...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
McBobo
Član
Član



Pridružen-a: Ned 03 Feb 2008 13:08
Prispevkov: 37
Aktiv.: 0.17
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 14, 2016 12:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mene malo matra, da kovina na kovino, če res ni zbrušena v nulo, da ne bo tesnila maksimalno. Mogoče, da bi zasilikoniral s kakšnim visokotemperaturnio tesnilno maso: http://www.frcomoto.si/si/tesnila-in-bati/6963-silikonsko-tesnilo-ma-pro-grey-hi-temp-85g-54-399-c.html
ali http://www.frcomoto.si/si/tesnila-bati/4686-tesnilni-papir-univerzal-020-mm-300-x-450-mm.html
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kastaneda
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 11:18
Prispevkov: 459
Aktiv.: 2.40

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 14, 2016 3:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

McBobo je napisal/a:
Mene malo matra, da kovina na kovino, če res ni zbrušena v nulo, da ne bo tesnila maksimalno.


Tomos T03 ("tribrzinc"), tudi ni imel tesnila. Glavo se je namazalo s Hermetikom.

_________________
LP
Srečko
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5
Stran 5 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 11 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group