 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.94
|
Objavljeno: Sob Jun 13, 2015 7:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nekaj si narobe izmeril.
Ali si z kljunastim merilom meril razdaljo med črticama na magnetu ali pot bata? _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jozkoc Član


Pridružen-a: Sre 16 Jun 2010 13:32 Prispevkov: 603 Aktiv.: 3.29 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pon Jun 15, 2015 10:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Izmeril sem pot bata, razdalja med črticama na magnetu je v centimetrih ampak ne vem koliko ker nisem meril. _________________ Nikoli ni tako dobro da ne bi moglo biti še boljše. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frodo Član

Pridružen-a: Tor 19 Maj 2015 14:01 Prispevkov: 40 Aktiv.: 0.32 Kraj: mb
|
Objavljeno: Pon Jun 15, 2015 11:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Črtice na magnetu so stopinje. Namenjene so, da se s stroboskopom vidi kot predvžiga.
Kako deluje?
- okrog VN kabla daš objemko (sprožilec za strobo)
- ugasneš luč(v bistvu ne rabiš, vendar je bolje)
- kadar tresne iskra, zasveti strobo luč
- vidiš predvžig
- korigiraš s platinami po potrebi
Če uporabiš CDI lahko z obrati spremljaš naraščanje predvžiga. Pri prostem teku je blizu mrtve točke, z večanjem obratov se predvžig veča. _________________ Lep pozdrav |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sniper007 Član


Pridružen-a: Pon 07 Apr 2008 17:00 Prispevkov: 93 Aktiv.: 0.44 Kraj: w8, what?
|
Objavljeno: Pon Apr 11, 2016 12:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sicer stara tema pa vseeno
Ali pri APN6 velja isto kot pri A3 za nastavitev predvžiga ? _________________ There are two major products that came out of Berkeley: LSD and BSD. We don't believe this to be a coincidence. —Jeremy S. Anderson |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.94
|
Objavljeno: Pon Apr 11, 2016 2:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
frodo je napisal/a: |
Če uporabiš CDI lahko z obrati spremljaš naraščanje predvžiga. Pri prostem teku je blizu mrtve točke, z večanjem obratov se predvžig veča. |
Z večanjem obratov pri 2T motorju se predvžig manjša, ker se veča srednji efektivni tlak in bi klenkalo, če bi predvžig večal. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
McBobo Član

Pridružen-a: Ned 03 Feb 2008 13:08 Prispevkov: 37 Aktiv.: 0.17 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Ned Nov 13, 2016 10:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
jozkoc je napisal/a: |
MadMax je napisal/a: |
lahko je rahlo zamaknjen magnet na gredi, sploh pri "novejših" mopedih, ki imajo za zagozdo navaden štift premera 3mm |
Danes sem še enkrat vse pregledal, našel sem tudi snemalnik za magnet ki že leta sameva v omari med ostalim železjem, snel sem magnet in preveril utor na magnetu kjer pride zagozda in je vse v redu, utor je nepoškodovan ravno tako tudi zagozda.
Še enkrat sem naredil meritev predvžiga. Na novo označil s flumastrom točko ZMT na zunanji strani magneta in na bloku motorja, nastavil predvžig na minimum ga pomeril z digitalnim om metrom na platinah in ravno tako označil s flumastrom na zunanji strani magneta, nato s kljunastim merilom pomeril razliko med ZMT in točko predvžiga in ugotovil isto kot zadnjič, predvžig je 3,8 mm.
Ker mi je že počasi dosti te "šraufarije" sem predvžig nastavil kar se da točno na 4 mm kakor priporočajo nekateri, vse skupaj sestavil in šel na testno vožnjo. Pritisnem "kurbl" in vžge v prvo, v prostem teku lepo prede, počakam da se motor segreje nato zajaham moped pritisnem plin in dobro potegne, se vozim po vasi ter zavijem na cesto ki gre v hrib in tudi dobro vleče, potem gre na testno vožnjo še oče in pride nazaj zadovoljen, tako da povsem skupaj sodeč moped deluje dobro.
Če me bo kdorkoli kdaj vprašal koliko je predvžig na Tomos Avtomatiku A3 mu bom odgovoril 4 mm pa če prav nekateri trdite da je 1,5 mm in da v original navodilih piše 1,8 mm do 2 mm, so se pač zmotili, kaj naj rečem drugega.  |
Pred 2 tednoma sem se lotil obnoviti mojega avtomatika, ki je stal v garaži 10 let brez zagona, sicer pa je tudi letnik 87, sem nabavil kar nekaj robe in jo zamenjal, predvsem gumijaste dele-tudi semeringe. Oprati je bilo treba tank in fergazer, ker je bil notri še 86 oktanski bencin, oz. kar je od njega ostalo. Smredlo je kot stara posušena barva.
Vse je šlo bolj ali manj lepo narazen in nato tudi skupaj. Prvi poizkus totalno neuspešen. Prislonim svečko na ohišje, niti i od iskre, nič, mrtvo. Odprem mašino, gledam platine, še prej po forumih iščem informacije, da je nekdo z nitrotom očistil platine. Naredim enako, platine posušim, magnet nazaj in motor vžge v prvo. Vžiga v prvo, vendar moči nobene, ga duši-MOOOO. Itak sem predvžig-ploščo nastavil na prej označene pozicije. Potem sem se resno lotim nastavitev predvžiga. Berem po forumih, da je idealno tam 1,5mm pred GMT. Meni kaže (plošča skrajno desno) 5mm pred GMT. Grem v drugo skrajnost, 2,9 pred GMT. Dejnsko podobno stanje, kot uporabnik #jozkoc. Ni šans, da gre nižje, razen če začnem brusit utore za 3 vijake, vendar spet ne bo šlo, ker so zraven že tuljave.
Brez piva v takih situacijah ne gre, sedim na stolčku, gledam mašino, kaj se da sploh še narediti, gledam cilinder in glavo. Vmes je tesnilo. Si mislim, če odstranim tesnilo, pridobim še nekaj prostora-kompresije. Vzamem glavo in tesnilo dol, premerim tesnilo-1,3mm. Se spomnim, da ko sem vse skupaj razdiral, da tesnila prej sploh ni bilo med glavo in cilindrom. Sestavim, merim in izmerim tistih famozni 1,5-1,6 mm. Magnet gor in vžig motorja. Vžge v prvo, počakam da se malo segreje in moč se mu je povečala. Prejšnji večer sem ostal po 500m sredi klanca in motor brez pomoči nog ni šel več naprej. Sedaj ta klanec premaguje brez večjih težav.
Tako da po ravnem pomoje ni problem imeti večji predvžig, problem se pokaže, ko je treba nekaj časa peljati v klanec.
Sem pa potem tudi na nekem forumu bral, da je nekdo napisal, da stari avtomatiki niso imeli tesnil med cilindrom in glavo.
Tako, upam da sem še komu dal idejo, ko ne gre več, kaj še narediti. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lojzek Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00 Prispevkov: 3388 Aktiv.: 15.95
|
Objavljeno: Pon Nov 14, 2016 7:31 am Naslov sporočila: |
|
|
V spominu imam, da sem videl tesnilo v obliki alu ploščice, debele kake pol milimetra ali še manj. Tisto klasično tesnilo iz tesnita in bakrenega obročka je veliko debelejše. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 19.96
|
Objavljeno: Pon Nov 14, 2016 7:38 am Naslov sporočila: |
|
|
Tiste tanke aluminijaste (večslojne) so imeli PUCH E50 motorčki (ROG Pony Express).
Pri Tomosih se jih ne spomnim... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
McBobo Član

Pridružen-a: Ned 03 Feb 2008 13:08 Prispevkov: 37 Aktiv.: 0.17 Kraj: Gorenjska
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kastaneda Član


Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 11:18 Prispevkov: 459 Aktiv.: 2.40
|
Objavljeno: Pon Nov 14, 2016 3:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
McBobo je napisal/a: |
Mene malo matra, da kovina na kovino, če res ni zbrušena v nulo, da ne bo tesnila maksimalno. |
Tomos T03 ("tribrzinc"), tudi ni imel tesnila. Glavo se je namazalo s Hermetikom. _________________ LP
Srečko |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 10 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|