www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Ventilator motorja Peugeot 206
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 13, 2015 2:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

primoz30 je napisal/a:
Ker pri tem avtu je senzor v glavi motorja.

Senzor za prikaz temp. motorja je pri vseh avtih na glavi, stikalo za vklop ventilatorja pa je pri vseh avtih na hladilniku.

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.78
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 13, 2015 3:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Natanko tako. Namreč, ni nobene logike, zakaj bi termostat na MOTORJU vklapljal ventilator HLADILNIKA, če je le-ta mrzel. Še enkrat: ventilator se mora vklopit, ko je HLADILNIK vroč, ne motor. Zagotovo ima termostat ventilatorja na hladilniku, ne na motorju. No, če ga ima, bi bil prvi avto na svetu...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Profesor Einstein
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13
Prispevkov: 1437
Aktiv.: 6.30
Kraj: Rogaška Sl.

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 13, 2015 4:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ponavadi je termo-stikalo za ventilator privito na blok motorja.

Verjetno je to na lokaciji kjer teče hladilna tekočina mimo.

Lp.

_________________
--
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Peugeot206
Član
Član



Pridružen-a: Čet 06 Avg 2015 16:57
Prispevkov: 16
Aktiv.: 0.13

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 13, 2015 5:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

No sem danes preverila stanje z oljem...nikjer ni nobene sledi kakšne pene...tako da izgleda da tesnilo ni vzrok...

zadnjič sem zapisala da je bila vodna črpalka cela torej ni bila poškodovana, zato predvidevam, da tudi to ni vzrok...verjetno bi bila v nasprotnem primeru črpalka poškodovana?

tale termostatska loputa na motorju....o kakšnem znesku se govori? Če bi šlo za nov rezerven del?

Današnja vožnja 15 minut obnoznice 110-120km/h...je zlezel samo do 90 stopinj...tudi nazaj grede...z še nekaj meste vožnje...temperatura je zlezla do max 95 stopinj...

ventilator pri avtu začne delat že takoj ko ga prižgem...kljub temu da dejansko še ni nič za ohladit če je avto prej stal...je pa res da je bila temperatura pri kateri naj bi se ventilator prižgal prilagojena da se zažene prej...da bi s tem preprečil pregrevanje..pa tudi to ne pomaga...

Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 13, 2015 5:44 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pelji k dobremu mehaniku. V eni uri mora najti vzrok. V lj zal ne poznam katerega, je pa v vrhpolju pri kamniku pogacar brane, ki je res dober. Ni pa najcenejsi.
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 13, 2015 9:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Profesor Einstein je napisal/a:
Ponavadi je termo-stikalo za ventilator privito na blok motorja.

Ne bo držalo ker tam ne more zaznat, če je šla vroča hladilna tekočina že čez hladilnik in bi bilo dobro vklopit še ventilator ... Idea

Termo tipalo ali stikalo za krmiljenje ventilatorja je ponavadi na spodnji strani hladilnika ali na cevi kjer se vrača tekočina nazaj v motor.
Tipalo temp. motorja za kazalec v armaturi pa je ponavadi v glavi, redkeje pa na bloku motorja.

Ne vem kaj so do sedaj počeli majstri a jaz v takem primeru pustim, da se motor ohladi in ga zaženem, potem pa z IR termometrom spremljam kaj se dogaja s temp. na glavi motorja, na bloku, na cevi izhodne strani hlad. tekočine (takoj za termostatom), po rešetkah hladilnika in še na povratni cevi iz hladilnika v motor.
Tako se hitro odkrije točka okvare hladilnega sistema Cool

Pa še glede takojšnjega delovanja ventilatorja ... ventilator zažene takoj že tudi pri hladnem motorju, če je vklopljena tipka AC.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.02

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 13, 2015 10:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Po prebranem je edini smiselen korak ki sledi, še ena menjava.
In sicer menjava mehanika.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Peugeot206
Član
Član



Pridružen-a: Čet 06 Avg 2015 16:57
Prispevkov: 16
Aktiv.: 0.13

PrispevekObjavljeno: Čet Avg 13, 2015 10:51 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MadMax je napisal/a:
Po prebranem je edini smiselen korak ki sledi, še ena menjava.
In sicer menjava mehanika.


če bi vedela kam it, da mi bodo znali povedat kaj je narobe..pa da ne bodo zlatarji...se čisto strinjam...samo teh informacij kam it pa nimam...

tale predlog za Vrhpolje sem videla...me pa malo skrbi če bi v tem stanju do tja sploh prišla...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
robert
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48
Prispevkov: 1905
Aktiv.: 8.04
Kraj: Tolmin

PrispevekObjavljeno: Pet Avg 14, 2015 8:20 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ni važno kateremu samo da je drug.
Ta se je očitno zaciklal in ne vidi izhoda.

Par dni sem bil v tujini in gledam, kaj vse ste že menjali in testirali d'oh!

Očitno ni še nihče preveril pretoka vode (ki je tukaj glavni razlog) ali opral hladilnega sistema.
Če bi odstranili cevi hladilnika in črpalko (zaradi suma, da so nekje v motorju stare lopatice) ter izdatno z vrtno cevjo pognali vodo v obratno smer ne bi nič škodilo Wink
Glede na to, da ventilator sedaj stalno dela na polno ga je mehanik prevezal (prebrikal) kar samo potrjuje moj prvi stavek.

_________________
LP Robert
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Peugeot206
Član
Član



Pridružen-a: Čet 06 Avg 2015 16:57
Prispevkov: 16
Aktiv.: 0.13

PrispevekObjavljeno: Pet Avg 14, 2015 8:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ga peljem v ponedeljek na servis pa da vidimo...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Peugeot206
Član
Član



Pridružen-a: Čet 06 Avg 2015 16:57
Prispevkov: 16
Aktiv.: 0.13

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 18, 2015 7:00 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Takole...tezava ostaja nerazresena...vceraj je bil avto na drugem servisu..kjer niso ugotovili nic...so naredili krog po obvoznici...majstr je rekel da so se res trudili da bi se segrel...pa je bil hladen kot spricer Smile morda tudi zato ker je bilo vceraj bolj hladno...tudi popoldanska voznja obvoznica in mestna voznja...je kazalec spravila le do malo pod 90...upam da se z vrocinskim valom poslavlja tudi vrocina v avtu Smile pa da bo vsaj do poletja mir...

Edina napaka ki jo je tester javil je bila na drugi stopnji ventilatorja...je pa ventilator normalno delal...je pobrisal napako..in to je to...se racunali mi niso nic..

Tako da hvala za vso pomoc...ce/ko bo avto zakuhal...bom pa peljala takrat nazaj na servis pa bomo videli ce bo potem kaj uspeha...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.57
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Ned Avg 23, 2015 2:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Peugeot206 je napisal/a:
...ki pa se je itak ne da ugotoviti s priklopom na tester..ker ne javlja nobene napake...
Menjaj mehanika, in sicer za taksnega, ki zna uporabljati tudi branje trenutnih vrednosti parametrov. Napake zna vsak brisati.

protoncek je napisal/a:
Tester lahko pokaže čisto drugo stvar, kot je v resnici. Pri meni je bil zanič senzor mrtve točke, pa je kazal napako na sistmu za branje kode ključa...
Ker si ga verglal, verglal, verglal, motor ni vzgal, napetost pa je divje nihala in zanihala tudi v kriticno vrednost. V teh okoliscinah pa se zacno pojavljati hudo nelogicne napake (ABS, immo, airbag komunikacija ipd).

primoz30 je napisal/a:
...jezus Kristus...kolega ima dva...Texo in pa Delphi-ja....enkrat eden javi napako, enkrat drugi Brick wall
To je slaba stran univerzalnosti - noben ni popolnoma univerzalen. Smile

protoncek je napisal/a:
Zagotovo ima termostat ventilatorja na hladilniku, ne na motorju. No, če ga ima, bi bil prvi avto na svetu...
Zadnje case avtomobili nimajo vec termostikal na hladilniku. Do zdaj sem imel 5 avtov (letniki med '98 in '07, dizli in bencinarji), in nobeden izmed njih ni imel termostikala ali termotipala na hladilniku. Tudi P206 KFW ga po autodati nima.

Jaz bi se osredotocil na pretok hladilne tekocine. Verjetno tezave povzrocajo odpadle lopatice s prejsnje vodne crpalke, ki blokirajo kaksen hladilni kanal.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
Stran 4 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group