 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Čet Avg 13, 2015 2:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
primoz30 je napisal/a: |
Ker pri tem avtu je senzor v glavi motorja. |
Senzor za prikaz temp. motorja je pri vseh avtih na glavi, stikalo za vklop ventilatorja pa je pri vseh avtih na hladilniku. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.78 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Avg 13, 2015 3:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Natanko tako. Namreč, ni nobene logike, zakaj bi termostat na MOTORJU vklapljal ventilator HLADILNIKA, če je le-ta mrzel. Še enkrat: ventilator se mora vklopit, ko je HLADILNIK vroč, ne motor. Zagotovo ima termostat ventilatorja na hladilniku, ne na motorju. No, če ga ima, bi bil prvi avto na svetu... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Profesor Einstein Član


Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13 Prispevkov: 1437 Aktiv.: 6.30 Kraj: Rogaška Sl.
|
Objavljeno: Čet Avg 13, 2015 4:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ponavadi je termo-stikalo za ventilator privito na blok motorja.
Verjetno je to na lokaciji kjer teče hladilna tekočina mimo.
Lp. _________________ --
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peugeot206 Član

Pridružen-a: Čet 06 Avg 2015 16:57 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Čet Avg 13, 2015 5:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
No sem danes preverila stanje z oljem...nikjer ni nobene sledi kakšne pene...tako da izgleda da tesnilo ni vzrok...
zadnjič sem zapisala da je bila vodna črpalka cela torej ni bila poškodovana, zato predvidevam, da tudi to ni vzrok...verjetno bi bila v nasprotnem primeru črpalka poškodovana?
tale termostatska loputa na motorju....o kakšnem znesku se govori? Če bi šlo za nov rezerven del?
Današnja vožnja 15 minut obnoznice 110-120km/h...je zlezel samo do 90 stopinj...tudi nazaj grede...z še nekaj meste vožnje...temperatura je zlezla do max 95 stopinj...
ventilator pri avtu začne delat že takoj ko ga prižgem...kljub temu da dejansko še ni nič za ohladit če je avto prej stal...je pa res da je bila temperatura pri kateri naj bi se ventilator prižgal prilagojena da se zažene prej...da bi s tem preprečil pregrevanje..pa tudi to ne pomaga...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Čet Avg 13, 2015 5:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pelji k dobremu mehaniku. V eni uri mora najti vzrok. V lj zal ne poznam katerega, je pa v vrhpolju pri kamniku pogacar brane, ki je res dober. Ni pa najcenejsi. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Čet Avg 13, 2015 9:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Profesor Einstein je napisal/a: |
Ponavadi je termo-stikalo za ventilator privito na blok motorja. |
Ne bo držalo ker tam ne more zaznat, če je šla vroča hladilna tekočina že čez hladilnik in bi bilo dobro vklopit še ventilator ...
Termo tipalo ali stikalo za krmiljenje ventilatorja je ponavadi na spodnji strani hladilnika ali na cevi kjer se vrača tekočina nazaj v motor.
Tipalo temp. motorja za kazalec v armaturi pa je ponavadi v glavi, redkeje pa na bloku motorja.
Ne vem kaj so do sedaj počeli majstri a jaz v takem primeru pustim, da se motor ohladi in ga zaženem, potem pa z IR termometrom spremljam kaj se dogaja s temp. na glavi motorja, na bloku, na cevi izhodne strani hlad. tekočine (takoj za termostatom), po rešetkah hladilnika in še na povratni cevi iz hladilnika v motor.
Tako se hitro odkrije točka okvare hladilnega sistema
Pa še glede takojšnjega delovanja ventilatorja ... ventilator zažene takoj že tudi pri hladnem motorju, če je vklopljena tipka AC. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.02
|
Objavljeno: Čet Avg 13, 2015 10:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Po prebranem je edini smiselen korak ki sledi, še ena menjava.
In sicer menjava mehanika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peugeot206 Član

Pridružen-a: Čet 06 Avg 2015 16:57 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Čet Avg 13, 2015 10:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
MadMax je napisal/a: |
Po prebranem je edini smiselen korak ki sledi, še ena menjava.
In sicer menjava mehanika. |
če bi vedela kam it, da mi bodo znali povedat kaj je narobe..pa da ne bodo zlatarji...se čisto strinjam...samo teh informacij kam it pa nimam...
tale predlog za Vrhpolje sem videla...me pa malo skrbi če bi v tem stanju do tja sploh prišla... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1905 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Pet Avg 14, 2015 8:20 am Naslov sporočila: |
|
|
Ni važno kateremu samo da je drug.
Ta se je očitno zaciklal in ne vidi izhoda.
Par dni sem bil v tujini in gledam, kaj vse ste že menjali in testirali
Očitno ni še nihče preveril pretoka vode (ki je tukaj glavni razlog) ali opral hladilnega sistema.
Če bi odstranili cevi hladilnika in črpalko (zaradi suma, da so nekje v motorju stare lopatice) ter izdatno z vrtno cevjo pognali vodo v obratno smer ne bi nič škodilo
Glede na to, da ventilator sedaj stalno dela na polno ga je mehanik prevezal (prebrikal) kar samo potrjuje moj prvi stavek. _________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peugeot206 Član

Pridružen-a: Čet 06 Avg 2015 16:57 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Pet Avg 14, 2015 8:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ga peljem v ponedeljek na servis pa da vidimo... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peugeot206 Član

Pridružen-a: Čet 06 Avg 2015 16:57 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.13
|
Objavljeno: Tor Avg 18, 2015 7:00 am Naslov sporočila: |
|
|
Takole...tezava ostaja nerazresena...vceraj je bil avto na drugem servisu..kjer niso ugotovili nic...so naredili krog po obvoznici...majstr je rekel da so se res trudili da bi se segrel...pa je bil hladen kot spricer morda tudi zato ker je bilo vceraj bolj hladno...tudi popoldanska voznja obvoznica in mestna voznja...je kazalec spravila le do malo pod 90...upam da se z vrocinskim valom poslavlja tudi vrocina v avtu pa da bo vsaj do poletja mir...
Edina napaka ki jo je tester javil je bila na drugi stopnji ventilatorja...je pa ventilator normalno delal...je pobrisal napako..in to je to...se racunali mi niso nic..
Tako da hvala za vso pomoc...ce/ko bo avto zakuhal...bom pa peljala takrat nazaj na servis pa bomo videli ce bo potem kaj uspeha... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.57 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Ned Avg 23, 2015 2:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Peugeot206 je napisal/a: |
...ki pa se je itak ne da ugotoviti s priklopom na tester..ker ne javlja nobene napake... |
Menjaj mehanika, in sicer za taksnega, ki zna uporabljati tudi branje trenutnih vrednosti parametrov. Napake zna vsak brisati.
protoncek je napisal/a: |
Tester lahko pokaže čisto drugo stvar, kot je v resnici. Pri meni je bil zanič senzor mrtve točke, pa je kazal napako na sistmu za branje kode ključa... |
Ker si ga verglal, verglal, verglal, motor ni vzgal, napetost pa je divje nihala in zanihala tudi v kriticno vrednost. V teh okoliscinah pa se zacno pojavljati hudo nelogicne napake (ABS, immo, airbag komunikacija ipd).
primoz30 je napisal/a: |
...jezus Kristus...kolega ima dva...Texo in pa Delphi-ja....enkrat eden javi napako, enkrat drugi  |
To je slaba stran univerzalnosti - noben ni popolnoma univerzalen.
protoncek je napisal/a: |
Zagotovo ima termostat ventilatorja na hladilniku, ne na motorju. No, če ga ima, bi bil prvi avto na svetu... |
Zadnje case avtomobili nimajo vec termostikal na hladilniku. Do zdaj sem imel 5 avtov (letniki med '98 in '07, dizli in bencinarji), in nobeden izmed njih ni imel termostikala ali termotipala na hladilniku. Tudi P206 KFW ga po autodati nima.
Jaz bi se osredotocil na pretok hladilne tekocine. Verjetno tezave povzrocajo odpadle lopatice s prejsnje vodne crpalke, ki blokirajo kaksen hladilni kanal. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 494 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|