www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Avtomatski vklop kratkih luči
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1671
Aktiv.: 7.88
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 11, 2015 10:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

O katerem avtu pa sploh govorimo? Znamka, letnik, model?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Branez
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21
Prispevkov: 7831
Aktiv.: 33.05
Kraj: Koprivnica HR

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 11, 2015 10:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Se mi zdi, da gre za več avtomobilov...
drotar je napisal/a:
...
Akumulator sponke so mi najlažje dosegljive, stikalo pritiska olja pa je pri vsakem avtu drugje in bolj ali težje dostopno..

_________________
The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!

Albert Einstein
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Jaka57
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 12 Dec 2004 21:47
Prispevkov: 5820
Aktiv.: 24.56
Kraj: Grosuplje

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 11, 2015 10:18 pm    Naslov sporočila:  Re: Avtomatski vklop kratkih luči Odgovori s citatom

drotar je napisal/a:
Pozdravljeni,
Potreboval bi shemo ali nasvet, za avtomatski vklop kratkih luči na avtomobilu ko motor deluje......
To se pravi, da imaš malo starejši avto, ki ima alternator vezan na podoben način kot spodaj na sliki:


Iz običajnega alternatorja gresta običajno dve žici, ena (B+) z velikim presekom direktno na akumulator in služi za polnjenje akumulatorja, druga, tanjša (D+), služi pa za kontrolo delovanja alternatorja in je vezana na žarnico v armaturni plošči.
Ko daš kontakt v ključavnici vozila, se prižge kontrolna žarnica, ki dobi + preko ključavnice - pa preko regulatorja oz. vzbujevalnega navitja alternatorja.
In tukaj imaš možnost vezave releja, katerega kontakte lahko vežeš vzporedno stikalu za kratke luči.
Ko boš avto zagnal in bo začel alternator delovati bo na D+ polvalna izmenična napetost, zato vežeš tuljavo releja na D+ preko diode, vzporedno tuljave daš elektrolitski kondenzator par 100uF, drugi konec tuljave pa na maso (-).
In ni potrebna nikakršna huda elektronika.

Tako je bilo tudi narejeno polnjenje dodatnega akumulatorja v policijskih vozilih, v katerih je bil inštaliran radar.

_________________
Lp, Jaka
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.57
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 11, 2015 10:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

protoncek je napisal/a:
Zaenkrat mi še niso težili na tehničnem...
...ker imajo nekateri (recimo moj mondeo, pa prejsnja fiesta, mamin fusion itd) to ze v originalu. Wink

Ne kompliciraj po nepotrebnem z elektroniko, rabis samo en rele ki ga priklopis na tlacno stikalo olja.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
drotar
Član
Član



Pridružen-a: Čet 02 Dec 2010 21:56
Prispevkov: 12
Aktiv.: 0.07
Kraj: Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 11, 2015 10:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaka je car.👍👏👏👏 Odgovor na moje vprašanje je enostaven in ni zakompliciran za izvest saj je alternator dobro dostopen. Hvala Jaka.
_________________
zaupanje je dobro,kontrola je boljša!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Merlin
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Dec 2007 0:47
Prispevkov: 289
Aktiv.: 1.36

PrispevekObjavljeno: Sob Sep 12, 2015 8:13 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kako je pa ponoči, ko prižgeš dolge?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
drotar
Član
Član



Pridružen-a: Čet 02 Dec 2010 21:56
Prispevkov: 12
Aktiv.: 0.07
Kraj: Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: Sob Sep 12, 2015 9:02 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ob vklopu pozicijskih luči se vklopi rele , ki prekine rele avtomatskega vklopa in je delovanje luči običajno preko stikala luči. V notranjosti avta pa namestit " skrito " stikalo ,ki to avto prižiganje luči popolnoma onemogoči. Simpl ! Idea . In tako te modri možje zaradi neprižganih zasenčenih luči ne ustavijo, funkcija stikala luči je ohranjena in možnost izklopa tudi . Dancing
_________________
zaupanje je dobro,kontrola je boljša!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Dejko123
Član
Član



Pridružen-a: Tor 23 Feb 2010 17:50
Prispevkov: 170
Aktiv.: 0.91
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Sob Sep 12, 2015 12:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

kaj pa Lučko nebi prišel v poštev?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
drotar
Član
Član



Pridružen-a: Čet 02 Dec 2010 21:56
Prispevkov: 12
Aktiv.: 0.07
Kraj: Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 13, 2015 6:24 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lučko je vredu zadeva po opisu, v praksi je ne poznam , ni pa poceni.( 50 € ) ? Material za izvedbo kot nameravam nardit pa imam doma , vrednost pa ne presega 10€ . Instalirat pa je potrebno oboje. Če gre pri mojem avtomatu kaj rakom žvižgat , bi znal popravit ali zamenjat , lučko pa je mistery box -verjetno zalit , tak da pomoje tam nimaš kaj gledat in popravljat. ( moje mnenje ).
_________________
zaupanje je dobro,kontrola je boljša!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
v.j.
Član
Član



Pridružen-a: Pet 13 Feb 2015 9:47
Prispevkov: 1661
Aktiv.: 13.19
Kraj: Veldes

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 13, 2015 8:41 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najbolj enostavno je tipat napetost za vzbujanje alternatorja. Dokler alternator ne polni, je napetost zelo nizka, skoraj 0V, običajno točno 0V. Ko začne polnit, je na tem vhodu napetost višja od 12V, ta vhod hkrati postane izhod za nekaj malega toka, na ta način se ugasne tudi kontrolna lučka. Lahko tipač tudi linijo ACC ali kontakt, dodaš neko zakasnitev vklopa in vezje je narejeno, brez kompliciranja in odkrivanja tople vode. Če ne bi bil iz drugega konca Slovenije biti rekel da se oglasi pri meni, no, še vseeno to lahko storiš kljub razdalji ampak prav gotovo je nekje nekdo bližje, ki bi bil pripravljen pomagati.
Lučko ni nič drugega, kot prisilno prižiganje luči, signale jemlje na kablih, dodani so novi kabli za luči, za 4 smernike pri vzvratni vožnji je lasten prisilen utripalnik, spet kar vzporedno. Vezje in naprava sicer deluje ampak je skrpucalo skrpucal, povzroča neželjene efekte in seveda ni primerno za vsa vozila, čeprav naj bi bila zadeva univerzalna in prav ta univerzalnost je velik minus in moja ocena je negativna.

_________________
Kontakt na e-mail, za več informacij klikni gumb 'www', na ZS ne odgovarjam!
Ne mi pisat zasebnih sporočil na forumu! NIKOLI ne boste dobili odgovora na ZS !
Če vam moji odgovori niso všeč, nihče vas ne sili, da jih berete! uporabite gumb 'ignore'
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.78
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 13, 2015 9:54 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

zok je napisal/a:
protoncek je napisal/a:
Zaenkrat mi še niso težili na tehničnem...
...ker imajo nekateri (recimo moj mondeo, pa prejsnja fiesta, mamin fusion itd) to ze v originalu. :wink.

To je res, ja. Ni pa za podcenjevati fantov na tehničnem - niso neumni, niti neznalci. Dobro vedo, v katerem avto je to serijsko in kje ne. Predvsem ne rabis biti pameten, da veš, da v 15 let starem meganu tega ni bilo serijsko
Ne komplicirajo pač zato, ker ni potrebe. Itak to kvečjemu pozitivno prispeva k varnosti. Iz istega razloga niso težili, ko smo začeli samo montirati tretjo zavorno luč.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group