 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ignis Član


Pridružen-a: Pon 21 Feb 2011 10:38 Prispevkov: 485 Aktiv.: 2.78 Kraj: MB
|
Objavljeno: Pon Okt 12, 2015 6:39 pm Naslov sporočila: Meritev napetosti in toka akumulatorja |
|
|
Zdravo!
Imam električno kolo z akumulatorjem 48V 10Ah LiPOFe4 16S; želim kupiti - montirati merilec, ki bo:
- konstantno prikazoval napetost ter
- Tok , ki ga "vleče" motor(frekvenčni)
- ... ostalo kaj pač se da računati - prikazovati na aparaturi med vožnjo
Gledal sem to:
17,6€
ali to
http://www.banggood.com/50A-DC-Digital-Multifunction-Power-Meter-Energy-Monitor-Module-Voltmeter-Ammeter-With-Shunt-p-996110.html 10€
Komentarji in nasveti dobrodošli.
Podvprašanje, ti inštrumenti potrebujejo svoj vir napetosti za delovanje ali se kar napajajo z napetostjo akumulatorja?
Hvala!
Lp
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
14.04 KB |
Pogledana: |
3331 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
117.75 KB |
Pogledana: |
2 krat |

|
_________________ Znanje se množi, če ga delimo! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
pirpy Član


Pridružen-a: Ned 30 Maj 2004 21:57 Prispevkov: 774 Aktiv.: 3.26 Kraj: Topolšica
|
Objavljeno: Pon Okt 12, 2015 8:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi vzel onega ki ima shunt upor saj tam ni treba močnostne žice vlečt do števca in nazaj.Drugače sta pa oba precej netočna a za tvoj namen dobra.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek Član


 
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5530 Aktiv.: 24.04 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Tor Okt 13, 2015 8:20 am Naslov sporočila: |
|
|
Tretja in najboljša opcija, ki ti računa tudi SOC in je dejansko namenjena uporabi, kot jo imaš ti:
http://www.ebay.co.uk/itm/301563035668?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Fino je, ker je shunt dislociran (pri tisti HK zadevi mora "glaven kabel" iti čez napravo, tule je shunt ločen. Pazi pri naročilu, da naročiš verzijo za dovolj visoko napetost (ene gredo le do 40 V, druge tudi to 60 V). Napaja se seveda iz glavnega akumulatorja.
LP, g
_________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Hoden Član


Pridružen-a: Tor 04 Nov 2008 13:00 Prispevkov: 208 Aktiv.: 1.03 Kraj: Postojna/Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Okt 13, 2015 10:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če prav zastopim bi ta merilnik dobro deloval tudi pri mojem akumulatorju, katerega uporabljam pri vikendu -http://waveinverter.co.nz/FM100
Nazadnje urejal/a Hoden Tor Okt 13, 2015 10:35 pm; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ignis Član


Pridružen-a: Pon 21 Feb 2011 10:38 Prispevkov: 485 Aktiv.: 2.78 Kraj: MB
|
Objavljeno: Tor Okt 13, 2015 10:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
mucek je napisal/a: |
Pazi pri naročilu, da naročiš verzijo za dovolj visoko napetost (ene gredo le do 40 V, druge tudi to 60 V). Napaja se seveda iz glavnega akumulatorja. |
Hvala za link in nasvet, trenutno sem naročil tistega z banggooda, za "prvo silo" toliko za orientacijo, da vedno vidim napetost - volte, zanima me, koliko se napetost "seseda" pri obremenitvah.
Baterija je stara 3 leta in je začela malo "kašljat", pred tem sem imel 3 leta svinec in je bil vloženo/dobljeno super naložba (aku=30€/leto , prevoženih 3000km/leto, življenjska doba akujev=3 leta.
Sedaj sumim da me pri teh BMS "živcira".
Vprašanje; dejanska napetost je med 53,6(polni)-50,5(prazni) pri polnjenju max. 58,6V, je pa baterija definiran kot 48V.
Lahko uporabim tester kapacitet tistega s tvojega linka 8V-50V, ali moram izbrati rang višjega?
Lp,V
_________________ Znanje se množi, če ga delimo! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|