www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Kontrolna lučka za pline
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
zoran
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Nov 2004 14:44
Prispevkov: 550
Aktiv.: 2.32
Kraj: SG

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 14, 2015 2:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Profesor Einstein je napisal/a:
Če imajo prazno denarnico najprej menjajo lambdo, da se založijo z € potem pa je čas za ugotavljanje kaj bi lahko bil vzrok. Smile


malo off
Če bi forum omogočal dodelitev plus ali minus na post, si je ta zaslužil velik plus....
Žal je takšno razmišljanje in delo kar veliko kje...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zvezdica26
Član
Član



Pridružen-a: Pon 03 Nov 2014 12:00
Prispevkov: 16
Aktiv.: 0.12

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 14, 2015 4:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Peljala še na drug računalnik.....in zdaj rekli - tuljave Mad
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 14, 2015 5:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če je kakšna tuljava v ovari, potem se to krepko sliši med prostim tekom in občuti med vožnjo- motor dela neenakomerno in med vožnjo nima prave moči.
Za to diagnozo ne rabiš računalnika, ampak se takoj locira.
lp

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 14, 2015 6:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

zvezdica26 je napisal/a:
Peljala še na drug računalnik.....in zdaj rekli - tuljave Mad

Ne vzemi niti te informacije za čisto zlato in ne kupuj že tuljav. Robi ima prav!

Tuljave crknejo dosti redkeje kot VN kabli do svečk. Zato najprej preverite kable, če ne prebijajo. Jaz to naredim tako, da v temnem prostoru med delovanjem motorja po VN kablih in njihovih koncih v obliki pršca nasprejam malo vode in hitro vidim, če začne motor tresti v nemirnem teku - lahko pa se pojavijo okrog kablov tudi modrikaste iskre.

Za to ne rabiš nikakršnih specialnih sprejev ker za tak test zadostuje tisto modro čistilo za stekla ...




P.S. med delovanjem motorja pod havbo ne segaj preveč okrog vrtečih delov, kablov, svečk in VN tuljav ... Wink

Če je avto star +6 let pa bi jaz že menjal kable brez testov ... Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
robert
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48
Prispevkov: 1905
Aktiv.: 8.04
Kraj: Tolmin

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 14, 2015 8:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz še pred "špricanjem" preverim svečke Wink

Pa če je 1,2/16V motor je res lahko tuljava - meni je pri Kangooju.

_________________
LP Robert
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 14, 2015 9:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok je napisal/a:


Tuljave crknejo dosti redkeje kot VN kabli do svečk.


Veliko avtov ima tuljave direkt nad svečkami in so izpostavljene visokim temperaturam, zato rade odpovejo.
Sem sodelavcu menjal na seatu 1,4 16v in ko sem naročil novo, mi je trgovec rekel, da je to zelo pogosta okvara na teh motorjih.

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 14, 2015 11:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ro-bi je napisal/a:
Veliko avtov ima tuljave direkt nad svečkami in so izpostavljene visokim temperaturam, zato rade odpovejo.

Tudi to drži, a za Cliota dvomim, da ima takšno izvedbo. Glede pregrevanja sem pred kratkim videl eno čudno konstruktorsko pogruntavščino, da so motorni računalnik pri starem Puntotu montirali kar na sesalni kolektor. Ko motor teče je tam kar lepo hladno, ko motor ustaviš pa vročina udari gor in ga za kakšnih 10 minut kar dobro segreje ... posledica so nepotrebni in nesmiselni veliki temp. nihaji kar utrudi material.
Na tem Puntotu je tester ravno tako kazal napako vžigalne tuljave 1. Ker sta dve enaki sem ju zamenjal med seboj in pričakoval napako na tuljavi št. 2. Pa je napaka ostala na prvi tuljavi.
Ker je to nakazovalo drug vzrok so preostale le še žice ali konektorji, ki pa so izgledali OK. Zato sem zamenjal motorni računalnik kar je težavo odpravilo.

Kolega, ki se s takimi stvarmi ukvarja vsakodnevno mi je kasneje povedal, da so to pogoste težave pri tem avtu zaradi stalnega segrevanja in ohlajanja DMEja, zaradi česar popustijo bondirane povezave iz vezja na konektor ...

Če bi slepo verjel testerju bi po nepotrebnem kupoval še novo tuljavo ...

Tudi na tem Cliotu takšna napaka ni izključena.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Profesor Einstein
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13
Prispevkov: 1437
Aktiv.: 6.30
Kraj: Rogaška Sl.

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 14, 2015 11:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

V priponki mazivo za mazanje vžigalnih kablov, da ne vpijajo zračne vlage.

Ampak sedaj je že preveč vlage v zraku... pred mazanjem je potrebno kable dobro presušiti v peči.

********

Dobavitelj: http://www.kago-permatex.si/


Lp.



Permatex - Dielectric Tune-UP Grease.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  36.77 KB
 Pogledana:  3 krat

Permatex - Dielectric Tune-UP Grease.jpg



_________________
--
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 494 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group