 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
zoran Član

Pridružen-a: Ned 28 Nov 2004 14:44 Prispevkov: 550 Aktiv.: 2.32 Kraj: SG
|
Objavljeno: Sre Okt 14, 2015 2:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Profesor Einstein je napisal/a: |
Če imajo prazno denarnico najprej menjajo lambdo, da se založijo z € potem pa je čas za ugotavljanje kaj bi lahko bil vzrok.  |
malo off
Če bi forum omogočal dodelitev plus ali minus na post, si je ta zaslužil velik plus....
Žal je takšno razmišljanje in delo kar veliko kje...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zvezdica26 Član

Pridružen-a: Pon 03 Nov 2014 12:00 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.12
|
Objavljeno: Sre Okt 14, 2015 4:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Peljala še na drug računalnik.....in zdaj rekli - tuljave
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Sre Okt 14, 2015 5:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če je kakšna tuljava v ovari, potem se to krepko sliši med prostim tekom in občuti med vožnjo- motor dela neenakomerno in med vožnjo nima prave moči.
Za to diagnozo ne rabiš računalnika, ampak se takoj locira.
lp
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sre Okt 14, 2015 6:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
zvezdica26 je napisal/a: |
Peljala še na drug računalnik.....in zdaj rekli - tuljave  |
Ne vzemi niti te informacije za čisto zlato in ne kupuj že tuljav. Robi ima prav!
Tuljave crknejo dosti redkeje kot VN kabli do svečk. Zato najprej preverite kable, če ne prebijajo. Jaz to naredim tako, da v temnem prostoru med delovanjem motorja po VN kablih in njihovih koncih v obliki pršca nasprejam malo vode in hitro vidim, če začne motor tresti v nemirnem teku - lahko pa se pojavijo okrog kablov tudi modrikaste iskre.
Za to ne rabiš nikakršnih specialnih sprejev ker za tak test zadostuje tisto modro čistilo za stekla ...
P.S. med delovanjem motorja pod havbo ne segaj preveč okrog vrtečih delov, kablov, svečk in VN tuljav ...
Če je avto star +6 let pa bi jaz že menjal kable brez testov ...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1905 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sre Okt 14, 2015 8:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz še pred "špricanjem" preverim svečke
Pa če je 1,2/16V motor je res lahko tuljava - meni je pri Kangooju.
_________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Sre Okt 14, 2015 9:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Iztok je napisal/a: |
Tuljave crknejo dosti redkeje kot VN kabli do svečk. |
Veliko avtov ima tuljave direkt nad svečkami in so izpostavljene visokim temperaturam, zato rade odpovejo.
Sem sodelavcu menjal na seatu 1,4 16v in ko sem naročil novo, mi je trgovec rekel, da je to zelo pogosta okvara na teh motorjih.
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sre Okt 14, 2015 11:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
ro-bi je napisal/a: |
Veliko avtov ima tuljave direkt nad svečkami in so izpostavljene visokim temperaturam, zato rade odpovejo. |
Tudi to drži, a za Cliota dvomim, da ima takšno izvedbo. Glede pregrevanja sem pred kratkim videl eno čudno konstruktorsko pogruntavščino, da so motorni računalnik pri starem Puntotu montirali kar na sesalni kolektor. Ko motor teče je tam kar lepo hladno, ko motor ustaviš pa vročina udari gor in ga za kakšnih 10 minut kar dobro segreje ... posledica so nepotrebni in nesmiselni veliki temp. nihaji kar utrudi material.
Na tem Puntotu je tester ravno tako kazal napako vžigalne tuljave 1. Ker sta dve enaki sem ju zamenjal med seboj in pričakoval napako na tuljavi št. 2. Pa je napaka ostala na prvi tuljavi.
Ker je to nakazovalo drug vzrok so preostale le še žice ali konektorji, ki pa so izgledali OK. Zato sem zamenjal motorni računalnik kar je težavo odpravilo.
Kolega, ki se s takimi stvarmi ukvarja vsakodnevno mi je kasneje povedal, da so to pogoste težave pri tem avtu zaradi stalnega segrevanja in ohlajanja DMEja, zaradi česar popustijo bondirane povezave iz vezja na konektor ...
Če bi slepo verjel testerju bi po nepotrebnem kupoval še novo tuljavo ...
Tudi na tem Cliotu takšna napaka ni izključena.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Profesor Einstein Član


Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13 Prispevkov: 1437 Aktiv.: 6.30 Kraj: Rogaška Sl.
|
Objavljeno: Sre Okt 14, 2015 11:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
V priponki mazivo za mazanje vžigalnih kablov, da ne vpijajo zračne vlage.
Ampak sedaj je že preveč vlage v zraku... pred mazanjem je potrebno kable dobro presušiti v peči.
********
Dobavitelj: http://www.kago-permatex.si/
Lp.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
36.77 KB |
Pogledana: |
3 krat |

|
_________________ --
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 494 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|