 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Bizgec65 Član


Pridružen-a: Sre 10 Mar 2010 11:46 Prispevkov: 2099 Aktiv.: 11.25 Kraj: Trebnje
|
Objavljeno: Ned Jun 05, 2016 7:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz se na te zadeve ne spoznam preveč - torej nimam pojma.
Imam pa (o ti zlodej, od kod si se vzel) takole vetrnico, če ti kaj prav pride.
( o...so kar trije taki zlod'ji) _________________ Če bi nekateri padli z višine svojega ega na višino svoje inteligence, bi se ubili. (Je pa res, da se meni ne smilijo!)  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.95
|
Objavljeno: Ned Jun 05, 2016 7:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
ecobra je napisal/a: |
Me prav zanima kakšen max. tlak lahko dosežejo "puhalniki" omenjeni v temi zgoraj? |
80mBar, piha pa okrog 150km/h
Tja do hitrosti 600km/h so ventilatorji enakotlačni, ker je tlak zanemarljiv. Pri zvočni hitrosti pa je tlaka že 0,7bar _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.96
|
Objavljeno: Ned Jun 05, 2016 9:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dajte si malo pogledati karakteristike ventilatorjev. Zlasti je pomemben graf tlak/pretok (pressure/volumetric flow), ki prikazuje razliko med izhodnim in vhodnim tlakom v odvisnosti od pretoka.
Presečišče krivulje z y osjo (tlak) ji t.i. statični tlak pri povsem blokiranem pretoku. To je tudi največja vrednost tlaka na krivulji.
Glede na splošno zasnovo, razne izvedbe in oblike lopatic ter morebitnih statorskih lopatic, oblike ohišij , ... krivulja tlaka bolj ali včasih manj linearno upada s povečevanjem pretoka, dokler pri maksimalnem možnem pretoku ne seka osi x, ko je razlika tlakov enaka 0.
Kar je levo od osi y ali pod osjo x, so od zunaj vsiljene razmere pretoka in so na zelo redkih grafih za ventilatorje, ki so namenjeni delovanju v "eksotičnih" razmerah.
Motor ventilatorja je najbolj obremenjen in izkoristek ventilatorja je največji, ko je produkt pretoka in tlaka največji. Na kateri del krivulje proizvajalci končnih izdelkov postavijo delovno točko pa je odvisno od njihove spretnosti pri uglaševanju in usklajevanju ventilatorja v sklop delovanja celotne naprave ali sistema. Enim "rata" drugim pač ne. _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
eddie Član

Pridružen-a: Sre 10 Dec 2003 21:02 Prispevkov: 723 Aktiv.: 3.04 Kraj: Severna primorska
|
Objavljeno: Ned Jun 05, 2016 10:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bizgec65, izgleda zelo podoben mojemu. Ce bom rabil se spomnim nate - hvala za ponudbo.
Zaenkrat pa je takole, motor razstavljen, obrnjen stator in motor se vrti v nasprotni smer!
Ventilator cisto solidno opravlja svojo funkcijo tudi tako ko zrak vlece skozi izmenjevalec, na oko ne opazim razlike. Dodan je se del cevi in zrak lahko skozi izmenjevalec spustim iz prostora ali pa od zunaj. Nevem kako je z ostalimi ampak pri nas rabimo toplo vodo tudi poleti. In mislim da razlika bo, sedaj toplotna prostor kar hitro shladi na 15 stopinj, od zunaj pa je danes, ko ni bilo prav vroce vleklo zrak s temperaturo 24 stopinj. Glede na stroske, ki sem jih imel pa tudi ce nebo nobenega dobicka nebom na izgubi...
Hvala za informacije. Sporocim kako se obnese ko bo zadeva delovala nekaj casa. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.95
|
Objavljeno: Pon Jun 06, 2016 7:53 am Naslov sporočila: |
|
|
igo je napisal/a: |
Glede na splošno zasnovo, razne izvedbe in oblike lopatic ter morebitnih statorskih lopatic, oblike ohišij , ... krivulja tlaka bolj ali včasih manj linearno upada s povečevanjem pretoka, dokler pri maksimalnem možnem pretoku ne seka osi x, ko je razlika tlakov enaka 0. |
Jaz ves čas govorim o prostem pretoku, brez ovir. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
rafaellsi Član


Pridružen-a: Ned 11 Sep 2011 18:54 Prispevkov: 479 Aktiv.: 2.85 Kraj: Radovljica
|
Objavljeno: Pon Jun 06, 2016 2:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
ro-bi je napisal/a: |
igo je napisal/a: |
Glede na splošno zasnovo, razne izvedbe in oblike lopatic ter morebitnih statorskih lopatic, oblike ohišij , ... krivulja tlaka bolj ali včasih manj linearno upada s povečevanjem pretoka, dokler pri maksimalnem možnem pretoku ne seka osi x, ko je razlika tlakov enaka 0. |
Jaz ves čas govorim o prostem pretoku, brez ovir. |
In zato ker razlika tlakov pade na nič, ne moreš povečevati pretoka preko 100% .... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 8 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|