 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
king25 Član

Pridružen-a: Ned 18 Jul 2004 1:06 Prispevkov: 579 Aktiv.: 2.44 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Sob Jul 15, 2017 7:59 pm Naslov sporočila: Elektromotor z zavoro |
|
|
Pozdravljeni,
Priklapljam elektromotor 3x400V na frekvenčnik, ki ima vgrajeno zavoro (motor).
Zanima me samo kakšno napetost lahko dam na zavoro, da bo delovala ok.
Na modulu zavore piše za priklop U=500V.
Mora biti 400V ali je lahko tudi 230V?
Na razpolago imam napajanje 230-400V.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
82.42 KB |
Pogledana: |
2 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
joli Član

Pridružen-a: Sob 25 Feb 2017 22:55 Prispevkov: 51 Aktiv.: 0.50 Kraj: Šoštanj
|
Objavljeno: Sob Jul 15, 2017 9:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljen.
To je usmernik za zavoro in to je max.napetost in tok katero zdrzi usmernik,koliko voltna je zavora pa mogoče piše na tablici motorja ,če je bila vgrajena tov. 230 v.ne more škoditi,kvečjenu ne bo delovala,če je slučajno 400v,kar pa je redko.
L.P. JOLI
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ecobra Član


Pridružen-a: Pet 27 Jun 2014 14:16 Prispevkov: 318 Aktiv.: 2.37 Kraj: Radeče
|
Objavljeno: Sob Jul 15, 2017 9:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Podatki o napetosti / momentu zavore so ponavadi napisani na tablici elektromotorja, če je bila dobavljena skupaj z motorjem. Glede na to, da je zraven usmernik se da sklepati, da je enosmerna zavora. (obstajajo tudi izmenične, ki so neverjetno hitre) V kolikor je bila kasneje prigrajena bo malo težje ugotoviti. To kar piše na usmerniku je pa max. napetost usmernika.
l.p.
_________________ Luna sije, pa ne greje.
Piška pije, pa ne šči...
Uzdaj se use i svoje kljuse. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
king25 Član

Pridružen-a: Ned 18 Jul 2004 1:06 Prispevkov: 579 Aktiv.: 2.44 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Sob Jul 15, 2017 10:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zavora je bila dobavljena z motorjem in je bila že zvezana na sponke kot na sliki spodaj. Prilagam tudi tablico.
Zavoro bom napajal ločeno ker bom motor krmilil preko frekvenčnika in dvomim da je lahko zvezana zavora na sponke motorja.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
146.2 KB |
Pogledana: |
6 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
127.48 KB |
Pogledana: |
3 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
joli Član

Pridružen-a: Sob 25 Feb 2017 22:55 Prispevkov: 51 Aktiv.: 0.50 Kraj: Šoštanj
|
Objavljeno: Sob Jul 15, 2017 10:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljen
Vse kaže,da je zavora 230v,saj je priklopljena preko zvezdišča motorja,tako kot tudi motor v Y obratuje na 400 v. Zavore ne moreš krmiliti iz sponk motorja če imaš regulator,dodaj ločeno napetost,imajo pa regulatorji po večini dodan relejni izhod katerega lahko uporabis za krmiljenje napetosti za zavoro.
L.P. JOLI
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
king25 Član

Pridružen-a: Ned 18 Jul 2004 1:06 Prispevkov: 579 Aktiv.: 2.44 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Sob Jul 15, 2017 10:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala ti za odgovor.
Sem dal gor direktno 230V in zavora popusti. Zmedlo me je tistih 500V.
Spodaj na tablici piše VB=230V mogoče je to napetost zavore...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Slowfly Član


Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07 Prispevkov: 4082 Aktiv.: 17.20 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Jul 15, 2017 10:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na strani 11 v PDF dokumentu, je narisana shema vezave zavore, zavora je 205 V DC/20W.
_________________ Še dobro, da bitje srca in dihanje nadzoruje vegetativno živčevje. V nasprotnem primeru nekateri ne bi preživeli niti 24 ur. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
king25 Član

Pridružen-a: Ned 18 Jul 2004 1:06 Prispevkov: 579 Aktiv.: 2.44 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Ned Jul 16, 2017 9:17 am Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za odgovore in pomoč.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.84 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Ned Jul 16, 2017 3:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Lahko priklopiš eno-fazno in med-fazno.
Tam, kjer je narisan kontakt na zavori pa lahko priklopiš brez-potencialni signal iz krmilnih kontaktorjev motorja za hitrejše delovanje zavore. Brez te vezave je zavora počasnejša zaradi RC člena v njej. Če je motor za kakšen dvig vitle, mora biti v hitri vezavi.
Poglej vezave na LIST9
_________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
king25 Član

Pridružen-a: Ned 18 Jul 2004 1:06 Prispevkov: 579 Aktiv.: 2.44 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Ned Jul 16, 2017 10:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za odgovor, to me je zanimalo. Uporabil sem D vezavo za hitrejše delovanje zavore.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
elpollo Član


Pridružen-a: Čet 03 Jul 2008 23:07 Prispevkov: 555 Aktiv.: 2.68 Kraj: Podravje
|
Objavljeno: Pon Jul 17, 2017 11:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
Se opravičujem za malo offtopic.
Ker ima večina takšnih motorjev nekje 1400 obratov, jaz pa bi potreboval nekje 3000, me zanima, ali lahko brez problema na frekvenčniku nastavim na 100hz?
Hvala!
_________________ Življenje je prekratko, da bi bili malenkostni. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 4 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|