www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Common Rail črpalka
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.42
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 15, 2024 8:17 pm    Naslov sporočila:  Common Rail črpalka Odgovori s citatom

Verjetno ni najbolj primerno področje, pa vseeno. Zanima me, ali ima kdo kaj izkušenj z omenjenimi črpalkami? Konkretno me zanima, kakšni bi bili specifični simptomi nepravilnega delovanja? Če vzamem za primer Delphijevo DFP3 (konkretno DFP 3.4), ki se uporablja v kar nekaj avtomobilih evropskega porekla. Vse kar najdem "uporabnega" od opisov je v ruskih grabljicah. Na prodaj so razni "repair kiti", ki pa glede na vsebino več ali manj rešujejo predvsem težave s tesnenjem - ali se motim?

Kak komentar ali link do literature bi bil dobrodošel.
Nazaj na vrh
Prisoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
1dva3
Član
Član



Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19
Prispevkov: 542
Aktiv.: 50.18

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 15, 2024 9:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zelo dolgo verglanje, da zraste pritisk v railu na 200 bar in pa prenizek tlak pod polno obremenitvijo na ac. Priklopit moraš na tester, da vidiš kaj je narobe.
Poleg tega so lahko tudi injektorji fuč in gre ves tlak mimo.
Stvar ni nič drugega kakor batna črpalka, če je iztrošena je iztrošena in jo nobeden repair kit ne bo usposobil.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 16.00

PrispevekObjavljeno: Ned Sep 15, 2024 9:44 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ni sicer common rail za dizla, imam pa izkušnje z bencinsko za direktni vbrizg. Princip je enak, tlak je bil 130 bar.
Črpalka je bila sestavljena iz bata in puše. Oboje zamenljivo. Če je v repair kitu oboje in tesnila, je enostavno obnovit. Tudi ni kaj slabše od nove

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2219
Aktiv.: 10.69
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 16, 2024 7:40 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na hitro sem pogledal so v kitu samo tesnila.
Zdaj morda bi bilo pametno, da kontaktiraš kakšno firmo ki to obnavlja.
Na primer:
https://rcdiesel.si/
https://injektorji.si/obnova-crpalk-in-injektorjev/

Druge imaš celo relativno blizu.
Bom danes vprašal kolega kam daje to obnavljati (sicer za traktorje).

Naj bi pa takole izgledala notri.
Kot vidim ni bat/puša sistem ampak je rotacijska.



Zestaw-naprawczy-do-pomp-Delphi-CR-DFP3-7135-553-Numer-katalogowy-czesci-7135-553.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  88.33 KB
 Pogledana:  19 krat

Zestaw-naprawczy-do-pomp-Delphi-CR-DFP3-7135-553-Numer-katalogowy-czesci-7135-553.jpg



delphi-common-rail-manual.pdf
 Opis:
Dokumentacija o delovanju.

Download
 Ime datoteke:  delphi-common-rail-manual.pdf
 Velikost datoteke:  2.16 MB
 Downloadano:  4 krat


_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
robert
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48
Prispevkov: 1905
Aktiv.: 8.04
Kraj: Tolmin

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 16, 2024 10:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sicer ne vem točno, kaj je problem ampak jaz že dober teden dišim kot šejk Rolling Eyes
Sicer je motor PSA RHR 2.0HDI, ki je v trenutku (20sec.) izgubil vso moč in od takrat ni več "prdnil" - menjana črpalka(rabljena delujoč avto), danes očiščeni injektorji, vmes ...
Za starejše letnike se nabava novih delov ne izplača. Po vseh zgoraj napisanih menjavah sem šele prišel na ceno novega visokotlačnega ventila, ki je bil prva diagnoza "servisa" . Rolling Eyes

_________________
LP Robert
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
robert
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48
Prispevkov: 1905
Aktiv.: 8.04
Kraj: Tolmin

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 16, 2024 10:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Drive.ru ima kar precej dokumentacije za nekatere znamke.
Tudi ne nekaterih Ukrajinskih straneh dobiš celotno dokumentacijo vbrizgalnega sistema - v mojemu primeru SID803

_________________
LP Robert
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1670
Aktiv.: 7.88
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 17, 2024 7:43 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Imam sicer starejši model CommonRail, z 1,9 dCi motorjem in črpalko iz družine CP3 - ampak princip je načeloma enak - izhod iz črpalke gre za Common Rail zalogovnik (debelejša cev iz katere gredo visokotlačne cevi na šobe), na njemu pa je nekje visokotlačni senzor tlaka. In s priklopom na tester lahko vidiš kakšen tlak ti prikazuje. v prostem teku bo okoli 150 barov, pri polni obremenitvi pa tudi do 1600 in 2000 bar. Če dosežeš tako visok tlak, potem je črpalka še načeloma dobra.
Ima pa črpalka na sebi še regulator tlaka, izgleda kot en ventil, ki je privijačen nanjo. Če ga odviješ ven, poglej v kakem stanji so tesnila. Tega lahko tudi ročno odpiraš in zapiraš z diagnostičnim testerjem.
Na povratni strani iz črpalke je včasih še senzor temperature nafte, ampak mislim da tisti ne vpliva kaj dosti na moč.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2219
Aktiv.: 10.69
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 17, 2024 8:02 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ravno včeraj sem debatiral z enim mehanikom in je rekel da je lahko probelm eno testnilo čisto na koncu raila.

Da so ljudje že menjali injektorje pa nič bolje, v končni fazi pa je bil en majhen O-ring.

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1670
Aktiv.: 7.88
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 17, 2024 8:35 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na koncu Raila se spomnim da je v mojem primeru povezava tanke drenažne cevi - ta je povezana z vsemi injektorji in še z koncem Rail zalogovnika. O-ringi so pa majhni, mislim da 3x1,5 ali nekaj takega. Verjetno je tvoj mehanik mislil na tega, ali je še kaj drugega v samem Rail zalogovniku?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2219
Aktiv.: 10.69
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 17, 2024 8:55 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Možno.
Govorila sva sicer o FIAT 1.3 JTD motorju.
Tam me čakajo neke nevšečnosti z predgretjem.
Upam da je samo krmilna enota svečk in ne svečke, če so te no potem bo pa zabavno.

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.42
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Tor Sep 17, 2024 12:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Očitno nisem edini, ki se ukvarja s tem. Trenutno imam problem s kapljicami olja v območju črpalke, ki pa kot kaže nimajo zveze z delovanjem pumpe kot take. Zaenkrat imam naročeno/bom menjal tesnilo in verjetno semering na osi črpalke, ki je po slikah sodeč dostopen z zunanje strani. Podiranje črpalke ne pride v poštev. Če bo potrebno, potem bom menjal z nadomestno rabljeno, ker je praktično že servisni kit cenovno v rangu nadomestne.
Nazaj na vrh
Prisoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
robert
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48
Prispevkov: 1905
Aktiv.: 8.04
Kraj: Tolmin

PrispevekObjavljeno: Sre Sep 18, 2024 7:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

robert je napisal/a:
Sicer ne vem točno, kaj je problem ampak jaz že dober teden dišim kot šejk Rolling Eyes
Sicer je motor PSA RHR 2.0HDI, ki je v trenutku (20sec.) izgubil vso moč in od takrat ni več "prdnil" - menjana črpalka(rabljena delujoč avto), danes očiščeni injektorji, vmes ...
Za starejše letnike se nabava novih delov ne izplača. Po vseh zgoraj napisanih menjavah sem šele prišel na ceno novega visokotlačnega ventila, ki je bil prva diagnoza "servisa" . Rolling Eyes


No - včeraj še enkrat podrta črpalka dol in sem ugotovil, da je počila odmična gred takoj za zadnjim ležajem Twisted Evil
Človeka mine vsa volja Rolling Eyes

_________________
LP Robert
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.42
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 20, 2024 7:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nekaj razlage o delovanju sem našel. Mogoče bo zanimivo še komu ...

Think Očitno enak pdf, kot ga je pripel Airwolf, pa sem ga v njegovem sporočilu spregledal, ker sem očitno gledal samo prvo priponko.



delphi-common-rail-manual.pdf
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  delphi-common-rail-manual.pdf
 Velikost datoteke:  2.16 MB
 Downloadano:  4 krat

Nazaj na vrh
Prisoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.42
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Pet Sep 20, 2024 10:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še enkrat sem šel prebrat tole temo. Potencialnih troublemakerjev je na tej pumpi več. En od teh je zagotovo tudi prigrajena krilna transfer pumpa, ki je vsaj v mojem primeru poleg oljnega tesnila verjetno problematična.

Nadomestno sem naročil, pričakujem, da bo naslednji teden prišla. Bom videl, kako bo po menjavi. Think



Delphi_DFP_3_4_oznaka.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  227.44 KB
 Pogledana:  14 krat

Delphi_DFP_3_4_oznaka.jpg


Nazaj na vrh
Prisoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.42
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Pon Sep 23, 2024 8:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Da malo nadaljujem s temle. Črpalka je danes prišla. Z izjemo nekaj umazanije je videti OK - izgleda nedotaknjena. Cenovno je strošek v rangu kita tesnil, tako da podiranje obstoječe ne pride v poštev. Sledi čiščenje, nato pa poskusim menjat. Think


DFP1.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  231.28 KB
 Pogledana:  3 krat

DFP1.jpg



DFP2.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  231.19 KB
 Pogledana:  1 krat

DFP2.jpg


Nazaj na vrh
Prisoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 491 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group