 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Ned Sep 29, 2024 9:17 am Naslov sporočila: |
|
|
Črpalko sem včeraj menjal. Menjava je enostavna, še največ dela sem imel z odzračevanjem, kjer je bilo treba malo improvizirat brez primerne pretočne pumpice.
Puščanja olja ni več, imam pa občutek, da je nekaj mučilo staro črpalko. Ne znam razložit, ampak razliko v delovanju motorja opazim. Bom videl v naslednjih dneh, kako se bo obnašal.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
1dva3 Član

Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19 Prispevkov: 542 Aktiv.: 50.17
|
Objavljeno: Ned Sep 29, 2024 4:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Obrabljena je in pušča interno sama vase, regulator tlaka sicer kompenzira izgube ampak rezultat je, da deluje "na polno" in se obrablja še hitreje zaradi tega, poleg tega pa se še bolj greje, kar uničuje tudi vse ostalo na gorivnem sistemu. Vsekakor je menjava boljša, kakor, da ti na AC crkne.
Motor tudi lepše teče, saj ni več tako obremenjen s mešanjem goriva (pumpa žre 2-20kW)
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Ned Sep 29, 2024 7:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Neka logika v zvezi z interno lekažo bi lahko bila. Glede na to, da je deklarirana iztisnina na visokem tlaku 0.5-0.7ccm pa malo dvomim, da bi (tudi ob najbolj neugodnih pogojih) lahko požirala 20kW.
Nekaj problema imam, ker mi ne uspe nedvomno definirati vzroka za sporadične simptome, ki se pojavljajo. En takih je trenutno povečanje porabe tudi za 2l ob tem, da gre za avtocestno vožnjo pri vključenem tempomatu. Po par kilometrih poraba spet pade na običajno pričakovano. Če v tem intervalu zapeljem iz avtoceste in ustavim, bo na mestu poraba namesto običajnih 0.8-0.9l le-ta 2.4-2.5l/h in nemiren tek motorja. Po določenem času simptomi izginejo brez, da bi naredil karkoli. Hudič je, ker se lahko en mesec vozim brez tega, potem se pa lahko ponovi dvakrat v enem tednu.
ECU sicer ne zabeleži nobenih napak, tako da priklop na tester na pokaže nič uporabnega. Varianta bi bila eventuelno snemanje nekaterih parametrov med vožnjo, potem pa na podlagi tega ugotavljat eventuelna odstopanja. Bom videl v naslednjih dneh/tednih, kako se bo obnašalo po menjavi. Če se bo po menjavi črpalke spet pojavilo, bom poskusil spravit skupaj logiranje.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
1dva3 Član

Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19 Prispevkov: 542 Aktiv.: 50.17
|
Objavljeno: Ned Sep 29, 2024 8:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če ti dela DPF regeneracije ti bo dvignilo porabo.
Na testerju spremljaj količino vbrizga. Na podlagi tega se tudi računa poraba.
Ker ti jo dejansko prikaže, ecu da tak ukaz.
Tempomat sam po sebi dodaja gas v primeru klanca, vetra ipd. in ni tako zanesljiv kakor, da držiš gas, nogo pa nasloniš ob tapeto.
Če motor teče nemirno, je lahko vse od temperaturnih senzorjev naprej, to, da se EGR zatakne v odprtem položaju ipd.
Fuč injektorji ti bodo tudi pacali motor in egr in bodo efekti še večji.
V mojem primeru se je vroč egr zatikal, kar je bilo najbolj sitno na semaforjih, kjer si pričakoval odziv, avto pa ni šel nikamor.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Ned Sep 29, 2024 8:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Večino napisanega sem dal skozi. Hudič je, ker je tako obnašanje tako redko in naključno, da enostavno ne najdem neke logike. Spomladi sem se tri tedne vozil s priključenim OBD logerjem, pa do take situacije niti enkrat ni prišlo.
Regeneracija DPF-ja ni razlog, ker se ta odrazi drugače. EGR sem menjal lansko leto, ker sem ga tudi jaz jemal kot najbolj možnega kandidata - ampak ni bilo spremembe. Večino senzorike (zrak, izpuh, temperature, ...) sem vključil v logiranje, pa nikjer ni bilo vidnih nepravilnosti.
Ravno iz tega razloga mi vsaj po mojem sklepanju ostane samo še gorivo. Črpalko sem moral urejat v prvi vrsti zaradi puščanja olja, je pa z menjavo lahko še ena izključena komponenta pri iskanju omenjenega problema. Zaenkrat bom spremljal obnašanje, če se bo pa ponovilo, se bom lotil še injektorjev.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Profesor Einstein Član


Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13 Prispevkov: 1437 Aktiv.: 6.30 Kraj: Rogaška Sl.
|
Objavljeno: Tor Okt 01, 2024 10:24 am Naslov sporočila: |
|
|
Ce je naključno so lahko nekje skriti konektorji in oksidirani kontakti.
_________________ --
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain) |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1905 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaveh Član


Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1670 Aktiv.: 7.88 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Sre Okt 02, 2024 7:00 am Naslov sporočila: |
|
|
Zaradi počene gredi ni poškodovalo nič ostalega? Ker ta del z visokotlačnimi bati je obdelan do mikrona natančno in že vsak ris na površini ti lahko naredi totalko.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
1dva3 Član

Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19 Prispevkov: 542 Aktiv.: 50.17
|
Objavljeno: Sre Okt 02, 2024 5:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sam bi menjal celo pumpo. Gredi lomi ob preobremenitvi. Ali je to zaradi fuč ležajev v pumpi ali pa zaradi pritiska, ki ni imel kam za iti, se nebi hecal.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Pet Okt 04, 2024 7:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
robert je napisal/a: |
robert je napisal/a: |
No - včeraj še enkrat podrta črpalka dol in sem ugotovil, da je počila odmična gred takoj za zadnjim ležajem
Človeka mine vsa volja  |
Nova odmična je prišla in počasi sestavljam motor, ker sem razdiral kar v avtu
Važen je edino pravi pristop, če imaš "three inches of space"  |
Tole je zanimiva težava. Če gledam, kako je sklop črpalke in gredi izveden v mojem primeru (gibljiv vmesni člen - kos 403 na sliki na prvi strani) je kar majhna verjetnost, da bi bila vzrok za lom odmične lahko črpalka.
No, upam, da ti je uspelo rešit zadevo.
V mojem primeru ugotavljam, da je bila menjava črpalke pravilna poteza. Po menjavi imam med vožnjo občutek, kot bi dodatno vpregel par deset konjev.
Še vedno pa ostaja vprašanje, v kakšnem stanju so injektorji? Tule mi pa zmanjka idej. Izgradnja vseh in pošiljanje na testiranje zaenkrat ni opcija. Zanima me, ali obstaja kakršen koli način, kako ugotoviti, ali se kakšen med njimi obnaša drugače, kot ostali? En od predlaganih postopkov naj bi bil preko ugotavljanja razlike v količini povratnega goriva. Je kakšna diagnostika sposobna ugotavljat odstopanja od optimalnega delovanja posameznega injektorja?
Pozna kdo bolje tole problematiko?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
snoopy Član


Pridružen-a: Ned 11 Maj 2003 1:17 Prispevkov: 230 Aktiv.: 0.97 Kraj: Radovljica
|
Objavljeno: Pet Okt 04, 2024 8:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Injektorje sem menjal na Meganu DCI. Pred tem mi je večkrat računalnik javil napako med vožnjo. Malce je pocukalo in prižgalo lučko in moč avta je bila omejena.
Napako sem resetiral in vozil naprej. Eden injektor se je po cca 2 letih in 10 resetih poslovil.
Po menjavi injektorjev sedaj ni več napak. Sem pa dal obnovljene in je bilo 1ke.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Pet Okt 04, 2024 8:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
snoopy je napisal/a: |
Sem pa dal obnovljene in je bilo 1k€. |
Cene kosov so na tem področju hudo relativna reč. Če vzamem za primer črpalko, o kateri je bilo govora v tej temi (na fotki na prvi strani) sem dobavljivost/ceno preverjal na več koncih - razen pri pooblaščencih ne. Pri spletnih trgovcih z avtodeli gre po varianti "austausch" 550€+. Naši avtoodpadarji/prodajalci rabljenih kosov jo ponujajo za 180-200€. Tista na fotografiji me je vključno s poštnino iz Latvije prišla 52€. Za zamenjavo pa sem porabil slabi dve uri s pripravo in pospravljanjem vred.
Pri injektorjih je na prvi pogled zgodba podobna. Pri nas "obnovljene" bi dobil za cca 220€ po kosu - "austausch" seveda. To so načeloma cifre, ki jih nisem pripravljen plačat. Moram še razmislit, na kakšen način sem bom zadeve lotil, če se izkaže, da imam problem s tem.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
1dva3 Član

Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19 Prispevkov: 542 Aktiv.: 50.17
|
Objavljeno: Ned Okt 06, 2024 2:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pritegni cevi in senzor.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6732 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Tor Okt 08, 2024 6:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
1dva3 je napisal/a: |
Pritegni cevi in senzor. |
Mislim, da so dovolj pritegnjene. Imam občutek, da bo nekaj okrog bakrenega tesnila injektorja.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 491 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|