www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Renault Master III
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Jani
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48
Prispevkov: 469
Aktiv.: 1.98
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 01, 2025 7:29 pm    Naslov sporočila:  Renault Master III Odgovori s citatom

Pozdravljeni,

Renault Master 2.3, letnik 2014, ne "vrti" in posledično ne vžge. S testerjem se lahko povežem na vse računalnike (ABS, SRS, IC, UCH,..) le na ECU se ne morem. Ali obstaja možnost, da se s testerjem povežem direktno na pine ECU (brez avta)? S tem bi zagotovo vedel, če je inštalacija vredu ali ne.
Na računalniku je narejen IMMO OFF.
Gre pa za računalnik Bosch EDC17C42 (0281030577).

Hvala za pomoč!
LP,
Jani
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
1dva3
Član
Član



Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19
Prispevkov: 542
Aktiv.: 50.12

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 01, 2025 7:53 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če imaš zagon na tipko preveri vse ostalo, tudi to, da je akku ok in poln.
Če imaš na ključ in ne obrne mašina preveri povezave od akkuja naprej, tudi ključavnico.
Drugače pa sitnari serviserju, tu ne boš na forumu nič rešil. Lahko preveriš, če pride signal za odprtje injektorjev, tu pa se zaključi.
ECU lahko rabi zagon ali kodo, da dopusti vklop. Lahko pa je šla njegova varovalka ali so drati segnili kakor pri kolegovem avtu, kjer so delali flesh preko kablov in niso nič zaščitili pred vlago.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jani
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48
Prispevkov: 469
Aktiv.: 1.98
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 01, 2025 9:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala za odgovor!
Varovalke so večkrat pregledane in naj bi bile OK.

Najbolj me zanima, če se lahko na ECU direktno (brez avta) povežem s testerjem???

Hvala in LP,
Jani
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
1dva3
Član
Član



Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19
Prispevkov: 542
Aktiv.: 50.12

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 01, 2025 11:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lahko ja, vendar ne priporočam
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jani
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48
Prispevkov: 469
Aktiv.: 1.98
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 01, 2025 11:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Super, rizik prevzemam.
Lahko prosim za konktretna navodila?

Hvala in LP,
Jani
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
1dva3
Član
Član



Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19
Prispevkov: 542
Aktiv.: 50.12

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 02, 2025 12:33 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Poglej kateri drati so za obd port in gredo iz ECU-ja in se priklopi gor s svojim adapterjem.
Rabiš Can+ Can- maso in pa OBD, ki zna brati dotični ECU.

Zakaj si se zapičil v ECU ne vem, saj je eden bolj zanesljivih zadev na avtu.
Ko ugasne lučka na armaturi je selfcheck naredil in je pripravljen za zagon.

Preveri, da imaš gorivo, pumpa v rezervoarju dela in dobiš tlak v rail in se obratomer dvigne ko verglaš.
Veliko je napak na motorju, ki preprečujejo zagon. Pelji raje mehaniku.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PPartner
Član
Član



Pridružen-a: Tor 20 Nov 2012 13:42
Prispevkov: 197
Aktiv.: 1.29
Kraj: okolica Cerkna

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 02, 2025 4:17 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če mu ne vergla, je verjetno nekaj na elektriki a.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
1dva3
Član
Član



Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19
Prispevkov: 542
Aktiv.: 50.12

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 02, 2025 4:20 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Novejši modeli s auto-stop-start sistemom imajo elektronsko krmiljenje zaganjača, kar pogojuje, da so vsi kontakti - sklopka, menjalnik ipd. v redu, avto ni v brzini ipd.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mosqito
Član
Član



Pridružen-a: Čet 07 Apr 2016 23:22
Prispevkov: 3531
Aktiv.: 31.57

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 02, 2025 11:53 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najprej ugotovi kje je KL15 (kontakt preko ključavnice) in KL30 (direktno 12). Če CAN ne bo deloval preveri še, ali je v ecu terminiran (z ohm metrom … 120 ohm). Če ni, daj upor 120 ohm pri konektorju.
_________________
Always going the extra mile.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2219
Aktiv.: 10.69
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 02, 2025 12:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja, ampak ker se ne more povezati z ECU-jem je verjetno nekaj na tem.
Tole je priklop ECU-ja.
Zdaj ce rabiš imam DFOX in ti lahko posodim da greš globje pobrskat.

Imam na mizi podobno situacijo, samo da gre v tem primeru za računalnik hidralike.



ecu_priklop_master_EDC17c42.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  64.04 KB
 Pogledana:  13 krat

ecu_priklop_master_EDC17c42.JPG



_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
airwolf
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17
Prispevkov: 2219
Aktiv.: 10.69
Kraj: Polhov Gradec

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 02, 2025 12:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najprej naredi kar ti je napisal Marko.
Je najmanj dela in precejšnje možnosti za uspeh.

Edit:
Q4 je KL30 (direktno 12)
D1 je KL15 (kontakt preko ključavnice)

_________________
LP Gašper
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6732
Aktiv.: 28.42
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 02, 2025 4:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Malo mimo se je ukvarjat s težavo okrog komunikacije, dokler ni preverjeno napajanje. To so ti že svetovali. Kar velika verjetnost, da je nekaj gnilega med ožičenjem ... na katrcah me to niti ne bi presenetilo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Jani
Član
Član



Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 22:48
Prispevkov: 469
Aktiv.: 1.98
Kraj: Bela krajina

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 02, 2025 9:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala vsem za pomoč in namige!
Z avtom se je ukvarjalo že več mojstrov Confused Zato posledično tudi več problemov. Da, v prvi vrsti sem našel pregnit vodnik za napajanje releja (938) za ECU. To z napajanjenem je seveda osnova in se tega tudi najprej lotim. Kako je to možno nevem, ampak ECU je napol crknil. Računalnik lahko pišem in berem s programatorjem, s testerjem pa se nanj ne morem povezat. Zanimivo je, da za komunikacijo z avtom uporablja druge pine kot za programiranje (oboje CAN-bus). Računalnik sem zamenjal z rabljenim in zdaj se mi zdi da stvar dela Rolling Eyes Ker je avto dolgo časa stal, je akumulator precej bogi, pa tudi štarter je po kakšni minuti odpovedal Evil or Very Mad
Skratka sedaj se z OBD testerjem seveda preko OBD-ja na ECU normalno povežem.

V naslednjih dneh pa naprej...
Very Happy
Še enkrat hvala!
LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok_S
Član
Član



Pridružen-a: Sre 13 Apr 2016 10:06
Prispevkov: 505
Aktiv.: 4.52
Kraj: Ljubljana, Trzin

PrispevekObjavljeno: Pon Feb 03, 2025 10:51 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jani je napisal/a:
...Računalnik lahko pišem in berem s programatorjem, s testerjem pa se nanj ne morem povezat...

Kaj točno misliš s tem? Si našel kakšen program, kajti omenjaš, da si se povezal preko CANa in bral ter vpisoval nekaj v ECU?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
1dva3
Član
Član



Pridružen-a: Pet 26 Jul 2024 11:19
Prispevkov: 542
Aktiv.: 50.12

PrispevekObjavljeno: Pon Feb 03, 2025 6:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ti programi lahko varajo saj berejo in pišejo brez prave vzpostavljene povezave
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 492 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group