www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Popravilo pretvornika 24/230V

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Napajalniki, polnilci in baterije
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
japek
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Feb 2004 22:50
Prispevkov: 781
Aktiv.: 3.30
Kraj: Radenci

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 02, 2007 5:35 pm    Naslov sporočila:  Popravilo pretvornika 24/230V Odgovori s citatom

Prijatelj me je prosil za popravilo pretvornika 24/230V 50Hz, ker mu baje ni dobro delal v tovornjaku in je menda celo uničil napajalnik prenosnega računalnika.
Samo vprašanje, kako je z prenosnikom v tovornjaku. Tovornjak ima itak 24V instalacijo, za napajalnik mi je pozneje povedal, da na njem piše 20V 6A. Ne vem, jaz bi to rešil celo z linearnim stabilizatorjem napetosti, ki se niti nebi pretirano segreval. Je slučajno potreba po galvanski ločitvi oziroma bi moral biti pozoren na kaj drugega?

LP, Janko

_________________
73 de S55WT, Janko
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Peter
Član
Član



Pridružen-a: Sre 30 Jun 2004 12:55
Prispevkov: 375
Aktiv.: 1.58
Kraj: Pod krvavcem nekje

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 02, 2007 7:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja za tako aplikacijo bi vzel en step down pretvornik iz 24V na 20V in sicer bi uporabil za ta namen čipe npr:MC34063(MC33063 NCV33063) obstaja pa cela paleta drugih čipov ko so namenjeni za step down aplikacije.
_________________
Vse se da pokvarit, le če se dovol časa ukvarjaš z njo!!!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Highlag
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42
Prispevkov: 4034
Aktiv.: 17.03
Kraj: Črnuče

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 02, 2007 8:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kakšni filtri za motnje bi bili dobrodošli. Naprave, ki se priključijo na avtomobilsko inštalacijo morajo zdržati en kup različnih napetostnih sunkov in upadov, ki vhodno napetost precej deformirajo (Vžig motorja, vžigalne tuljave vklop in izklopi porabnikov ...). Če tvoj regulator ne bo vsega mogočega zdržal bo PC hitro trpel.
_________________
If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
japek
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Feb 2004 22:50
Prispevkov: 781
Aktiv.: 3.30
Kraj: Radenci

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 02, 2007 9:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Napetostne špice nebi bile problem, to se da dokaj enostavno rešiti, padci napetosti, to pa je že drug problem.
Je kdo že delal kaj takega, sigurno je, vedno več tovornjakarjev ima v kabini PC z raznimi dodatki soft in hardverskimi. Kake izkušnje?

LP, Janko

_________________
73 de S55WT, Janko
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 16.01

PrispevekObjavljeno: Pon Apr 02, 2007 10:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najcenejši avtomobilski "UPS" za odpravo kratkotrajnega Sesedanja napetosti je Schotky dioda in še en akumulatorček.
Iz njega se naprej napaja preostalo vezje.
LP,
Igor

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
bostjang
Član
Član



Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29
Prispevkov: 3469
Aktiv.: 14.65
Kraj: Postojna

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 03, 2007 8:57 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Galvanska ločitev po mojem ni potrebna, razen v primeru, da je prenosnik priključen še na kaj drugega (line-out na avtoradio ipd.). Meni se zdi neumno pretvarjati na 230 V in spet nazaj na DC, zaradi izgub in nevarne napetosti. Se pa strinjam s tabo, linearni regulator bi bil že boljša rešitev. Jaz bi sicer uporabil stikalni regulator, sa je napetost med tekom motorja večja, okoli 29 V.
DC/DC pretvornike za namen prenosnika v avtu pa se da tudi kupiti že narejene. Za 24 V je ponudba verjetno manjša...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jur
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45
Prispevkov: 5142
Aktiv.: 21.71
Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 03, 2007 9:21 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Z 24 V na 20 V bi bila najbolj enostavna regulacija z enim tranzistorjem. Če drugega ne, z 2N3055 ( Very Happy ). Padec napetosti je toliko majhen, da ne bo preveč gretja.

Potrebno pa je dobro filtriranje. Dušilke, elkoti. Zaganjač in podobno povzroča grozne špice. Vprašanje, če ni sedanja naprava crknila od njih.

Jur
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20
Prispevkov: 2279
Aktiv.: 9.62
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Tor Apr 03, 2007 2:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Napajalnik za notesnik v tovornjaku je dober kar linearni, saj je razlika napetosti le nekaj voltov, vsekakor pa manj kot 10V, tok pa je običajno nekje do 3A. Te zadeve jaz rešujem z LM338K ... na izhod dodam še primerne zener diode, za vsak slučaj, če bi napajalnik popadle kakšne neumnosti zvišanja napetosti. Poceni, zanesljivo in trpežno, je pa res, da se malce greje, pa dimenzijsko ni zelo majhen, pa vseeno, saj je v tovornjaku dovolj prostora.
_________________
Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
S51KM
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Mar 2007 22:31
Prispevkov: 100
Aktiv.: 0.45
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 07, 2007 7:25 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lahko uporabiš tudi standardni UPS. Paziti moraš na to, da kupiš takega, ki ima 24V napajanje. Zadeva je običajno zaneslivejša kot DC/AC pretvornik, pa še precej zaščit ima. Uporabnik pa bo 230V lahko uporabil tudi za kaj drugega (npr. brivnik ...)

Mirko
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Highlag
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42
Prispevkov: 4034
Aktiv.: 17.03
Kraj: Črnuče

PrispevekObjavljeno: Sob Apr 07, 2007 10:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če slučajno koga zanima sem nekoč nekje našel zahteve in teste, ki jih morajo prestati elekrične in elektronske naprave vgrajene v avtomobile, ki jih izdelujejo pri francoskem PSA. (Peugeot in Citroen)

Prilagam PDF (cca 1M), v angleščini.



preizkušanje auto elektronike.pdf
 Opis:
Splošne tehnične specifikacije za pogoje delovanja električnih in elektronskih naprav v avtomobilih

Download
 Ime datoteke:  preizkušanje auto elektronike.pdf
 Velikost datoteke:  1.01 MB
 Downloadano:  28 krat


_________________
If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Napajalniki, polnilci in baterije Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 493 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group