 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70786.96
|
Objavljeno: Tor Maj 15, 2007 1:46 pm Naslov sporočila: Razlika v porabi odvisno kje tankaš? |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
TOTAL Član

Pridružen-a: Sre 25 Jan 2006 9:18 Prispevkov: 109 Aktiv.: 0.46
|
Objavljeno: Tor Maj 15, 2007 2:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sam sem prišel do ugotovitve, da za isto relacijo naredim cca 30km več če za isto vsoto tankam na MOL-u. Tako, da se zadnje čase izogibam raznim P-jem in O-jem. Tako pač je. Slišal sem da se Agip tudi zelo dobro odreže, še posebaj pri dizlih.
En kolega, ki dela na avtoservisu mi je razlagal, da so imeli probleme z ventili pri Fiat punto-tih in ker so bili avti še v garanciji so iz tovarne zahtevali vzorec goriva in ugotovili so, da 95ok nima niti 90ok in da ima full primesi. Zdaj ali jim gre verjet ali so s tem hoteli samo sebe zaščitit pa ne vem. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Proteus Član



Pridružen-a: Sre 15 Jun 2005 10:03 Prispevkov: 1943 Aktiv.: 8.20
|
Objavljeno: Tor Maj 15, 2007 2:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz tankam in peljem in se ne ukvarjam koliko mi avto požre. Žretje določim že z nakupom, ko se odločam o kubituri. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
TOTAL Član

Pridružen-a: Sre 25 Jan 2006 9:18 Prispevkov: 109 Aktiv.: 0.46
|
Objavljeno: Tor Maj 15, 2007 2:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Se strinjam s tabo proteus, sam tukaj govorimo o kvaliteti goriva in porabi neglede na kubaturo.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Hi-End Član


Pridružen-a: Sre 25 Feb 2004 11:51 Prispevkov: 284 Aktiv.: 1.20 Kraj: Višnja Gora
|
Objavljeno: Tor Maj 15, 2007 2:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi sam sem opazil, da je nekaj na tem. Od kar tankam na O namesto na P naredim z tankom caa. 50km več, pa sem tankal 95 oktanskega. Zdaj bom pa probal še 100 oktanskega, ki sta mi ga priporočila že dva kolega. Bomo videli ali je res kaj na tem. _________________ Music is a part of my life, DIY is my life ! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
reber Član


Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20 Prispevkov: 2279 Aktiv.: 9.62 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Tor Maj 15, 2007 2:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sem mislil, da samo na avtomobilizmu pišejo take traparije, pa vidim, da jih tudi na drugih forumih. No, sam razlike nisem opazil, opazim pa razliko v porabi glede na način vožnje  _________________ Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70786.96
|
Objavljeno: Tor Maj 15, 2007 2:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 16.00
|
Objavljeno: Tor Maj 15, 2007 2:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
V Sloveniji je več okvar črpalk goriva na Renaultovih dCi motorjih, kot na vsem preostalem svetu skupaj. 20% repičnega olja v nafti dela svoje. Nafta ni več tako mastna, kakor nekoč, in občutljive črpalke enostavno "zaribajo". Na 50litrov nafte je treba dodati pol plastenke Dvotaktola.
To velja za "P", a tudi na bolj zakotnih "O-jih" znajo malo "razredčiti" nafto.
Tudi kurilnega olja se porabi mnogo več, četudi se da ročno uro nastaviti po času dostave. Da sajavosti, šibkejšega plamena in težav s črpalko niti ne omenjam.
Kurilna vrednost goriva je prenizka, zato vsak intuitivno bolj pritiska na plin - večja poraba.
Pa še: P nekaj nameša v nafto, da otrdijo tesnila napeljave (niso več zrakotesna). Ko avto čez noč stoji na klancu, steče nafta nazaj v rezervoar in je treba zjutraj "verglati". Že pol leta tankamo samo pri Molu ali Agipu in teh težav nimamo več.
LP,
Igor _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Lojz Član


Pridružen-a: Pet 11 Apr 2003 8:31 Prispevkov: 668 Aktiv.: 2.82 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Tor Maj 15, 2007 2:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz mojega konjička tankam 6 (šest) let na kakih treh različnih P... bencinskih pa imam še vedno prvi filter za gorivo. Avto pa je 1998 letnik z 130.000 prevoženimi km.
Še nikoli nisem imel problema z bencinom, razen ko sem pozabil tankat.
Aja, pozabil napisat, da tankam 95. _________________ LP
Lojz |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.91 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Tor Maj 15, 2007 2:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
reber je napisal/a: |
Sem mislil, da samo na avtomobilizmu pišejo take traparije, pa vidim, da jih tudi na drugih forumih. No, sam razlike nisem opazil, opazim pa razliko v porabi glede na način vožnje  |
Kaj pa vem - mogoče zgolj naključje, ampak tudi sam sem opazil nekaj podobnega. Sam vedno tankam po prevoženih 500km. Potem tankam polno. Na tak način imam okvirno kontrolo, če je z vozilom vse vredo. Ob redni poti imam tri različne bencinske servise. Po 95% tankam na OMW. Občasno natočim tudi na kakem drugem bencinskem servisu. Po tankanju na drugem bencinskem servisu, sem na OMW vedno natočil vsaj kak liter več. Naključje? Ne vem. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Proteus Član



Pridružen-a: Sre 15 Jun 2005 10:03 Prispevkov: 1943 Aktiv.: 8.20
|
Objavljeno: Tor Maj 15, 2007 3:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
TOTAL je napisal/a: |
Se strinjam s tabo proteus, sam tukaj govorimo o kvaliteti goriva in porabi neglede na kubaturo. |
Menim, da je kvaliteta goriva in poraba glede na kubaturo faktor, ki ga težko določiš, če ne voziš v resnično enakih razmerah.
Če pogledaš karakteristiko motorja in razmerje "gas"/poraba bencina, potem ti takoj postane jasno, da je poraba najbolj odvisna od "teže" noge.
Občutek imam, da si nekateri korelacijo med proizvajalci in porabo zastavljajo malce preveč nekritično. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
TOTAL Član

Pridružen-a: Sre 25 Jan 2006 9:18 Prispevkov: 109 Aktiv.: 0.46
|
Objavljeno: Tor Maj 15, 2007 3:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Daleč od tega sam namreč letno prevozim nekje med 40 in 45 tisoč km. Tako kot je napisal Silvo zmeraj tankaš polno in dobiš nek občutek nad porabo. Ko se pa enkrat odločiš in tankaš na drugem servisu, ker ti je pač nekdo svetoval, da je to boljše in s istim občutkom seveda po daljšem obdobju ugotoviš kar nekaj razlik. Prva je seveda poraba, zvok motorja sigurno 500 obratov manj za isti učinek... to so vsaj moje ugotovitve.
Je pa v Lj problem tankat kje drugje kot na P... ker drugih sevisov pač, oz so tako oddaljeni da se prihranek kompenzira. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
smatjaz Član


Pridružen-a: Pon 10 Nov 2003 16:33 Prispevkov: 847 Aktiv.: 3.57
|
Objavljeno: Tor Maj 15, 2007 3:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz tankam na Agip-u že cca 1 leto. Avto je "cukal" in sem ga hotel peljati na servis. Prijatelj mi je svetoval, da naj prvo zamenejam črpalko. Začuda so težave ob menjavi obiska črpalke minile. Z enim tankom naredim od 950 - 1000 km, prej največ 930Km. Ne vem ali je to to. Baje pri P*****U dodajajo neke dodatke, ki so v preteklosti prispevali "zaribanju" nekaj črpalk, predvsem pri Renault-ih.
LP M. _________________ Električni aparati delujejo na dim ... ko dim iz njih uide ... ne delujejo več! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70786.96
|
Objavljeno: Tor Maj 15, 2007 3:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NUFAN Član


Pridružen-a: Pon 05 Apr 2004 21:39 Prispevkov: 947 Aktiv.: 4.00 Kraj: Žalec
|
Objavljeno: Tor Maj 15, 2007 4:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
smatjaz je napisal/a: |
Jaz tankam na Agip-u že cca 1 leto. Avto je "cukal" in sem ga hotel peljati na servis. Prijatelj mi je svetoval, da naj prvo zamenejam črpalko. Začuda so težave ob menjavi obiska črpalke minile. Z enim tankom naredim od 950 - 1000 km, prej največ 930Km. Ne vem ali je to to. Baje pri P*****U dodajajo neke dodatke, ki so v preteklosti prispevali "zaribanju" nekaj črpalk, predvsem pri Renault-ih.
LP M. |
Koliko literski tank pa imaš, da narediš 1000 km? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|