 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
twom Član


Pridružen-a: Ned 26 Okt 2003 0:37 Prispevkov: 986 Aktiv.: 4.16 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sre Okt 31, 2007 9:31 am Naslov sporočila: Spletna prodaja - nateg |
|
|
Že drugič sem se opekel na mimovrste.com
Tokratna zgodba:
Izberem Logitech bluetooth slušalke (50€).
Odtrgajo mi znesek.
Dobim izdelek: zmatrana embalaža, slušalke grdo rabljene (odrgnjene, zamazane, obarvane).
Reklamiram in želim zamenjavo z novimi.
Reklamacijo rešujejo kot garancijsko popravilo !? in dobim v isti embalaži "nove" slušalke.
Tokratne slušalke so veliko boljše - niso zamazane in obarvane, samo odrgnjene (samo na dveh mestih).
Reklamiram in vrnem tudi to.
Sedaj dobim od njih priporočeno pošto, da naj sporočim številko računa da mi vrnejo znesek.
Se pravi, če ne želim rabljenih slušalk, nikome ništa, pač vrnejo kupnino !?
Zanima me ali inšpekcija kaj pomaga? Katera je pristojna?
Lep pozdrav,
Peter |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
reber Član


Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20 Prispevkov: 2279 Aktiv.: 9.61 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Sre Okt 31, 2007 9:40 am Naslov sporočila: |
|
|
hmm, ne vem, če je v skladu z zakonom kaj narobe ... ampak da dobiš rabljeno stvar ... to pa je čudno, verjetno so bile slušalke že prodane in vrnjene.
Jaz pri njih kupujem osebno v cyber store, ker mi ni daleč ali pa se zmenim, pa prevzame žena mimogrede, ko gre v službo, naredi majhen ovinek
Nekoč sem hotel nabaviti fotoaparat pri njih, pa sem rekel, kako je z vračilom, ker piše nerabljeno ... kako naj potem zadevo preizkusim, če ne smem narediti 10 ali 20 slik, potem ni več nerabljeno, čeprav se to na zunaj ne bi videlo ... no, nismo prišli skupaj, čeprav bi lahko stvar preizkusil, če bi embalažo lepo odprl in zaprl, ane. _________________ Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70753.58
|
Objavljeno: Sre Okt 31, 2007 11:30 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
VolkD Član


 
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 60.00 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Sre Okt 31, 2007 11:35 am Naslov sporočila: |
|
|
borisz je napisal/a: |
Za tole je pristojna tržna inšpekcija.
www.tirs.si ali kaj takega |
S temle se lahko ukvarjaš leta. Rezultat bo kvečemu tak, da bo imel prodajalec probleme. To pa še ne pomeni, da si ti svoj problem rešil. Ja v redu, če ti je to v zadovoljstvo, potem je tudi to neka polrešitev.
Jaz sem v podobnem primeru povabil prijatelje na pico (9 nas je bilo). Spotoma smo se oglasili še na reševanju reklamacije. Zelo so se potrudili, čeprav ni nihče razen mene rekel ničesar. _________________ Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dkone Član

Pridružen-a: Sre 07 Mar 2007 18:53 Prispevkov: 2116 Aktiv.: 9.50 Kraj: Krško
|
Objavljeno: Sre Okt 31, 2007 12:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
hm... Jaz imam kar dobre izkušnje z mimovrste. Nekoč, sem pri njih kupil MP3 player.
Sevada dobil tako, kot je treba, lepo zapakiran in seveda nov. Edino pri tem MP3-ju, sem opazil, da mi leva slušalka ne dela. Poklical sem mimovrste, in jim razložil problem in so mi v roku enega tedna poslali še enega čisto novega, pa čeprav je prejšni delal, samo slušalka ni. Ko sem pa klical, so pa bili res prijazni.
No, to ni edini izdelek, ampak med drugimi, sem tudi dražje stvari naročeval in je bilo tudi brez problema.
Sicer ne vem za tebe, ampak sem imel jaz srečo?? _________________ Denis |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
SimonS Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18 Prispevkov: 4769 Aktiv.: 20.11 Kraj: Kobarid
|
Objavljeno: Sre Okt 31, 2007 12:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem pri njih kupil ze 3. foroaparate. Eden je bil cez 600 EUR.
Do sedaj brez problemov, pa se zelo hitri in prijazni so.
Mogoce si naletel na tipa, ki jim je blago vrnil (imas pravico v 14. dnevih), amapk tip je bil malo "pocar" in je vrnil poskodovan izdelek. V trgoviji pa tega ocitno niso opazili.... _________________ Lep dan
Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sre Okt 31, 2007 1:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Komuniciranje po mailih ni najboljša opcija. Raje jih kar pokliči ali še bolje osebno obišči. Zahtevaj od njih NOV in zapakiran izdelek. Ker se bodo verjetno izgovarjali, da takih ni več v ponudbi zahtevaj nadomestnega po isti ceni z enakimi ali pa še boljšimi funkcijami. Ker ti bodo ponudili kaj malo boljšega in dražjega po višji ceni to sprejmi in jim razloži, da so ti ga po zakonu dolžni dati brez doplačila. Mogoče se to sliši naivno, vendar so se s tisto obravnavo garancije sami "zaklali", ker so s tem priznali, da gre za že kupljen izdelek z napako (če bi ti takoj ponudili denar nazaj pa to ne bi prišlo v poštev ker bi se lahko sklicevali na *tole* ). In v takih primerih so "pokvarjeno" dolžni zamenjat z novim oziroma enakovrednim boljšim brez doplačila ... če bodo še vedno gluhi pa jim odpri ušesa z omembo *tega* obrazca ...
Pa še to: ko zadeve zaradi poškodovanih zadev in takojšnjih reklamacij vračaš po pošti ni treba plačevat poštnine. Na pošti povej, da gre za poslovni paket pri katerem poštnino plača prejemnik = trgovec.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MarkoM Član

Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29 Prispevkov: 2825 Aktiv.: 12.36 Kraj: Lovrenc na P.
|
Objavljeno: Sre Okt 31, 2007 4:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sem že dosti kupoval pri mimovrste in do zdaj ni bilo nobenih problemov. Roba je še vedno prišla v roku dveh dneh, nepoškodovana. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
StricGeza Član

Pridružen-a: Ned 01 Apr 2007 11:53 Prispevkov: 1047 Aktiv.: 4.72 Kraj: Gradišče pri Divači
|
Objavljeno: Sre Okt 31, 2007 4:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
jaz imam tudi dobre izkušnje z mimovrste.com |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Sre Okt 31, 2007 5:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi meni so že mimo vrste dostavili velik tiskalnik z zelo lomljivim in občutljivim ohišjem, pa je prišel povsem nepoškodovan.
Mislim, da je večina krivde na dostavni službi. Eni dostavljalci se res potrudijo in z blagom ravnajo zelo nežno, očitno vedo, kaj vozijo in delo opravljajo odlično, drugi pa vmes odigrajo še kak polčas nogometa in rokometa. Dvomim, da bi odpremnik zavestno poslal na pot poškodovano blago.
Pa še na carino se ne sme pozabiti. Cariniki odpakirajo vse živo in potem spet nekateri zmečejo vse skupaj v škatlo in malo polepijo. Razne stiropore, ki bi morali biti na točno določenih mestih, pa tudi malo polomijo in stlačijo noter.
Povsod je vpliv človeškega faktorja. V pozitivnem in/ali negativnem smislu.
Kdo v verigi je kriv, pa se da odkriti z neodvisno evidenco in sledljivostjo. Vsak člen mora potrditi, da je blago prejel in oddal v nepoškodovanem stanju. No, med pisci evidenc seveda ne sme biti lažnjivcev.
LP,
Igor _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Ales007 Član

Pridružen-a: Čet 28 Jun 2007 7:18 Prispevkov: 118 Aktiv.: 0.54 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Čet Nov 01, 2007 8:56 am Naslov sporočila: |
|
|
Sem kr nekaj stvari kupil pri njih in do zdaj nisem imel nobenih težav. Tudi garancija in menjava je stekla brez težav.
A nimajo tako, da lahko izdelek po 15 dneh vrneš, če z njim nisi zadovoljen. A je to samo pri Neckermann-u ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04 Prispevkov: 16777193 Aktiv.: 70753.58
|
Objavljeno: Čet Nov 01, 2007 1:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Čet Nov 01, 2007 1:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
igo je napisal/a: |
...
Mislim, da je večina krivde na dostavni službi. Eni dostavljalci se res potrudijo in z blagom ravnajo zelo nežno, očitno vedo, kaj vozijo in delo opravljajo odlično, drugi pa vmes odigrajo še kak polčas nogometa in rokometa. Dvomim, da bi odpremnik zavestno poslal na pot poškodovano blago... |
Res je! Dostava je velik problem. Še posebej pri pošti slovenije so precej malomarni. Poznam veliko primerov, ko so pošiljke poškodovane ravno zaradi njihove brezbrižnosti. Živo rumena ali oranžna nalepka kozarca na paketu jim nič ne pomeni oziroma jo kar spregledajo ...
Če prejmete pošiljko, ki je že na zunaj videti poškodovana jo raje zavrnite (poštar vam jo pred prevzemom ne bo pustil odpreti) in o tem takoj obvestite pošiljatelja-prodajalca. Ta bo zadeve zagotovo "poračunal" s pošto.
V slučaju, da poškodbe niso vidne od zunaj, vsebina pa je poškodovana, pa pošiljko in poškodbe takoj po odprtju fotografirajte in slike po mailu pošljite prodajalcu in ga tudi telefonsko kontaktirajte. Zadeve bodo tako dosti lažje in hitreje rešljive.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
twom Član


Pridružen-a: Ned 26 Okt 2003 0:37 Prispevkov: 986 Aktiv.: 4.16 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Nov 02, 2007 7:59 am Naslov sporočila: |
|
|
Poštni paket je bil brezhiben. Pošta je tokrat svoje delo opravila brezhibno.
Zmatrana je bila embalaža izdelka. Slušalke pa so bile RABLJENE in to kar intenzivno.
Gre za preklopni model Logitech bluetooth mobile pro. Pakirana je v iztegnjenem stanju.
Na mikrofon je bila nataknjena pena (posebej priložena v paketu) in pod peno je bila slušalka vijoličasto obarvana. Slušalka je bila vijoličasto obarvana tudi na mestu, kjer se nahaja pena mikrofona v zaprtem položaju (preklopni model). Se pravi, da so morale biti slušalke izven embalaže in sklopljene kar nekaj tednov.
V špranjah, kjer se stikata dve površini je bilo kar nekaj umazanije. Ogledal sem si moje naparave (gsm telefoni, daljinci, ...), ki so stare tudi več let, pa skoraj ne najdem prahu, kaj šele druge svinjarije.
Okoli mesta, kjer se vstavi polnilec, je bilo ogromna prask. Res OGROMNO. Toliko prask lahko nastane v par mesecih intenzivne uporabe, s tem, da mora biti uporabnik zelo malomaren.
Bila sta še dva manjša lepljiva madeža.
Se pravi, da jih je moral nekdo uporabljati kar nekaj časa (skladiščnik, serviser, ...). Kolikor sem razumel (pogovori in emaili) so slušalke dobili direktno od distributerja.
Na reklamacijo in zahtevek za zamenjavo z novimi so mi odgovorili z garancijskim popravilom, poslali pa so mi druge slušalke v isti embalaži. Kot bi bil na bolšjem trgu ...
Po drugem vračilu slušalk sem dobil pisni odgovor, da slušalke niso več dobavljive.
Lahko pa jih na njihovi spletni strani še vedno kupite in plačate .
Zakoni najbrž so. Domnevam pa, da trgovci računajo na pasivnost kupcev, ki nič ne ukrenejo.
Lp,
Peter |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
VolkD Član


 
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 60.00 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Pet Nov 02, 2007 1:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Peter, ne kompliciraj ! Kdaj gremo na pico ? Pa koliko nas misliš pogostit ?  _________________ Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|