www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Spletna prodaja - nateg
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
twom
Član
Član



Pridružen-a: Ned 26 Okt 2003 0:37
Prispevkov: 986
Aktiv.: 4.16
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 31, 2007 9:31 am    Naslov sporočila:  Spletna prodaja - nateg Odgovori s citatom

Že drugič sem se opekel na mimovrste.com

Tokratna zgodba:
Izberem Logitech bluetooth slušalke (50€).
Odtrgajo mi znesek.
Dobim izdelek: zmatrana embalaža, slušalke grdo rabljene (odrgnjene, zamazane, obarvane).
Reklamiram in želim zamenjavo z novimi.
Reklamacijo rešujejo kot garancijsko popravilo !? in dobim v isti embalaži "nove" slušalke.
Tokratne slušalke so veliko boljše - niso zamazane in obarvane, samo odrgnjene (samo na dveh mestih).
Reklamiram in vrnem tudi to.

Sedaj dobim od njih priporočeno pošto, da naj sporočim številko računa da mi vrnejo znesek.

Se pravi, če ne želim rabljenih slušalk, nikome ništa, pač vrnejo kupnino !?


Zanima me ali inšpekcija kaj pomaga? Katera je pristojna?


Lep pozdrav,
Peter
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20
Prispevkov: 2279
Aktiv.: 9.61
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 31, 2007 9:40 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

hmm, ne vem, če je v skladu z zakonom kaj narobe ... ampak da dobiš rabljeno stvar ... to pa je čudno, verjetno so bile slušalke že prodane in vrnjene.

Jaz pri njih kupujem osebno v cyber store, ker mi ni daleč ali pa se zmenim, pa prevzame žena mimogrede, ko gre v službo, naredi majhen ovinek Smile

Nekoč sem hotel nabaviti fotoaparat pri njih, pa sem rekel, kako je z vračilom, ker piše nerabljeno ... kako naj potem zadevo preizkusim, če ne smem narediti 10 ali 20 slik, potem ni več nerabljeno, čeprav se to na zunaj ne bi videlo ... no, nismo prišli skupaj, čeprav bi lahko stvar preizkusil, če bi embalažo lepo odprl in zaprl, ane.

_________________
Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
.
Član
Član



Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04
Prispevkov: 16777193
Aktiv.: 70753.41

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 31, 2007 11:30 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
VolkD
Član
Član



Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58
Prispevkov: 14228
Aktiv.: 60.00
Kraj: Divača (Kačiče)

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 31, 2007 11:35 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

borisz je napisal/a:
Za tole je pristojna tržna inšpekcija.
www.tirs.si ali kaj takega

S temle se lahko ukvarjaš leta. Rezultat bo kvečemu tak, da bo imel prodajalec probleme. To pa še ne pomeni, da si ti svoj problem rešil. Ja v redu, če ti je to v zadovoljstvo, potem je tudi to neka polrešitev.

Jaz sem v podobnem primeru povabil prijatelje na pico (9 nas je bilo). Spotoma smo se oglasili še na reševanju reklamacije. Zelo so se potrudili, čeprav ni nihče razen mene rekel ničesar.

_________________
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
dkone
Član
Član



Pridružen-a: Sre 07 Mar 2007 18:53
Prispevkov: 2116
Aktiv.: 9.50
Kraj: Krško

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 31, 2007 12:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

hm... Jaz imam kar dobre izkušnje z mimovrste. Nekoč, sem pri njih kupil MP3 player.
Sevada dobil tako, kot je treba, lepo zapakiran in seveda nov. Edino pri tem MP3-ju, sem opazil, da mi leva slušalka ne dela. Poklical sem mimovrste, in jim razložil problem in so mi v roku enega tedna poslali še enega čisto novega, pa čeprav je prejšni delal, samo slušalka ni. Ko sem pa klical, so pa bili res prijazni.

No, to ni edini izdelek, ampak med drugimi, sem tudi dražje stvari naročeval in je bilo tudi brez problema.

Sicer ne vem za tebe, ampak sem imel jaz srečo??

_________________
Denis
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
SimonS
Član
Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18
Prispevkov: 4769
Aktiv.: 20.11
Kraj: Kobarid

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 31, 2007 12:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz sem pri njih kupil ze 3. foroaparate. Eden je bil cez 600 EUR.
Do sedaj brez problemov, pa se zelo hitri in prijazni so.
Mogoce si naletel na tipa, ki jim je blago vrnil (imas pravico v 14. dnevih), amapk tip je bil malo "pocar" in je vrnil poskodovan izdelek. V trgoviji pa tega ocitno niso opazili....

_________________
Lep dan
Simon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.98
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 31, 2007 1:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Komuniciranje po mailih ni najboljša opcija. Raje jih kar pokliči ali še bolje osebno obišči. Zahtevaj od njih NOV in zapakiran izdelek. Ker se bodo verjetno izgovarjali, da takih ni več v ponudbi zahtevaj nadomestnega po isti ceni z enakimi ali pa še boljšimi funkcijami. Ker ti bodo ponudili kaj malo boljšega in dražjega po višji ceni to sprejmi in jim razloži, da so ti ga po zakonu dolžni dati brez doplačila. Mogoče se to sliši naivno, vendar so se s tisto obravnavo garancije sami "zaklali", ker so s tem priznali, da gre za že kupljen izdelek z napako (če bi ti takoj ponudili denar nazaj pa to ne bi prišlo v poštev ker bi se lahko sklicevali na *tole* ). In v takih primerih so "pokvarjeno" dolžni zamenjat z novim oziroma enakovrednim boljšim brez doplačila ... če bodo še vedno gluhi pa jim odpri ušesa z omembo *tega* obrazca ... Smile

Pa še to: ko zadeve zaradi poškodovanih zadev in takojšnjih reklamacij vračaš po pošti ni treba plačevat poštnine. Na pošti povej, da gre za poslovni paket pri katerem poštnino plača prejemnik = trgovec. Wink
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 12.36
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 31, 2007 4:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem že dosti kupoval pri mimovrste in do zdaj ni bilo nobenih problemov. Roba je še vedno prišla v roku dveh dneh, nepoškodovana.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
StricGeza
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Apr 2007 11:53
Prispevkov: 1047
Aktiv.: 4.72
Kraj: Gradišče pri Divači

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 31, 2007 4:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

jaz imam tudi dobre izkušnje z mimovrste.com
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 31, 2007 5:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tudi meni so že mimo vrste dostavili velik tiskalnik z zelo lomljivim in občutljivim ohišjem, pa je prišel povsem nepoškodovan.
Mislim, da je večina krivde na dostavni službi. Eni dostavljalci se res potrudijo in z blagom ravnajo zelo nežno, očitno vedo, kaj vozijo in delo opravljajo odlično, drugi pa vmes odigrajo še kak polčas nogometa in rokometa. Dvomim, da bi odpremnik zavestno poslal na pot poškodovano blago.
Pa še na carino se ne sme pozabiti. Cariniki odpakirajo vse živo in potem spet nekateri zmečejo vse skupaj v škatlo in malo polepijo. Razne stiropore, ki bi morali biti na točno določenih mestih, pa tudi malo polomijo in stlačijo noter.

Povsod je vpliv človeškega faktorja. V pozitivnem in/ali negativnem smislu.
Kdo v verigi je kriv, pa se da odkriti z neodvisno evidenco in sledljivostjo. Vsak člen mora potrditi, da je blago prejel in oddal v nepoškodovanem stanju. No, med pisci evidenc seveda ne sme biti lažnjivcev.
LP,
Igor

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Ales007
Član
Član



Pridružen-a: Čet 28 Jun 2007 7:18
Prispevkov: 118
Aktiv.: 0.54
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 01, 2007 8:56 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem kr nekaj stvari kupil pri njih in do zdaj nisem imel nobenih težav. Tudi garancija in menjava je stekla brez težav.

A nimajo tako, da lahko izdelek po 15 dneh vrneš, če z njim nisi zadovoljen. A je to samo pri Neckermann-u Very Happy?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Ned 19 Sep 2004 22:04
Prispevkov: 16777193
Aktiv.: 70753.41

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 01, 2007 1:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.98
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Čet Nov 01, 2007 1:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

igo je napisal/a:
...
Mislim, da je večina krivde na dostavni službi. Eni dostavljalci se res potrudijo in z blagom ravnajo zelo nežno, očitno vedo, kaj vozijo in delo opravljajo odlično, drugi pa vmes odigrajo še kak polčas nogometa in rokometa. Dvomim, da bi odpremnik zavestno poslal na pot poškodovano blago...

Res je! Dostava je velik problem. Še posebej pri pošti slovenije so precej malomarni. Poznam veliko primerov, ko so pošiljke poškodovane ravno zaradi njihove brezbrižnosti. Živo rumena ali oranžna nalepka kozarca na paketu jim nič ne pomeni oziroma jo kar spregledajo ... Rolling Eyes

Če prejmete pošiljko, ki je že na zunaj videti poškodovana jo raje zavrnite (poštar vam jo pred prevzemom ne bo pustil odpreti) in o tem takoj obvestite pošiljatelja-prodajalca. Ta bo zadeve zagotovo "poračunal" s pošto.
V slučaju, da poškodbe niso vidne od zunaj, vsebina pa je poškodovana, pa pošiljko in poškodbe takoj po odprtju fotografirajte in slike po mailu pošljite prodajalcu in ga tudi telefonsko kontaktirajte. Zadeve bodo tako dosti lažje in hitreje rešljive. Wink
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
twom
Član
Član



Pridružen-a: Ned 26 Okt 2003 0:37
Prispevkov: 986
Aktiv.: 4.16
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 02, 2007 7:59 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Poštni paket je bil brezhiben. Pošta je tokrat svoje delo opravila brezhibno.

Zmatrana je bila embalaža izdelka. Slušalke pa so bile RABLJENE in to kar intenzivno.

Gre za preklopni model Logitech bluetooth mobile pro. Pakirana je v iztegnjenem stanju.

Na mikrofon je bila nataknjena pena (posebej priložena v paketu) in pod peno je bila slušalka vijoličasto obarvana. Slušalka je bila vijoličasto obarvana tudi na mestu, kjer se nahaja pena mikrofona v zaprtem položaju (preklopni model). Se pravi, da so morale biti slušalke izven embalaže in sklopljene kar nekaj tednov.
V špranjah, kjer se stikata dve površini je bilo kar nekaj umazanije. Ogledal sem si moje naparave (gsm telefoni, daljinci, ...), ki so stare tudi več let, pa skoraj ne najdem prahu, kaj šele druge svinjarije.
Okoli mesta, kjer se vstavi polnilec, je bilo ogromna prask. Res OGROMNO. Toliko prask lahko nastane v par mesecih intenzivne uporabe, s tem, da mora biti uporabnik zelo malomaren.
Bila sta še dva manjša lepljiva madeža.

Se pravi, da jih je moral nekdo uporabljati kar nekaj časa (skladiščnik, serviser, ...). Kolikor sem razumel (pogovori in emaili) so slušalke dobili direktno od distributerja.

Na reklamacijo in zahtevek za zamenjavo z novimi so mi odgovorili z garancijskim popravilom, poslali pa so mi druge slušalke v isti embalaži. Kot bi bil na bolšjem trgu ...

Po drugem vračilu slušalk sem dobil pisni odgovor, da slušalke niso več dobavljive.
Lahko pa jih na njihovi spletni strani še vedno kupite in plačate Exclamation.

Zakoni najbrž so. Domnevam pa, da trgovci računajo na pasivnost kupcev, ki nič ne ukrenejo.


Lp,
Peter
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
VolkD
Član
Član



Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58
Prispevkov: 14228
Aktiv.: 60.00
Kraj: Divača (Kačiče)

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 02, 2007 1:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Peter, ne kompliciraj ! Kdaj gremo na pico ? Pa koliko nas misliš pogostit ? Laughing Laughing Laughing Laughing
_________________
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group