www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Renault 4 - katrca
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
TIBET
Član
Član



Pridružen-a: Čet 13 Sep 2007 23:39
Prispevkov: 163
Aktiv.: 0.75
Kraj: Metlika

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 09, 2007 12:48 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še vedno je pri hiši in letos je postala polnoletna. Ima pa popolnoma nov originalni motor z 0km. Z malo obnove jo nameravam obdržati še naslednjih 18 let. Za v vinograd in po mestu je zakon Exclamation
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
-=davor=-
Član
Član



Pridružen-a: Tor 20 Nov 2007 21:17
Prispevkov: 133
Aktiv.: 0.62
Kraj: PTUJ

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 09, 2007 1:10 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

idealna tema za mojega očeta Very Happy

On je v službi vozil katro in kadarkoli besede steče o njej, pove veliko zgodb

da ne bi bil star avto bi si jo on kupil

_________________
"Nikoli ne veš, kaj imaš, dokler tega nimaš"
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
TIBET
Član
Član



Pridružen-a: Čet 13 Sep 2007 23:39
Prispevkov: 163
Aktiv.: 0.75
Kraj: Metlika

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 09, 2007 1:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Za vse ki imajo katro priporočam naj si ogledajo www.renault4.co.uk/renault-4restoration-completed.htm
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jule
Član
Član



Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48
Prispevkov: 2533
Aktiv.: 11.76
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 09, 2007 1:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

psevdonim je napisal/a:
Citiram:
Vozil sem 4 katrce. Po zimi zebe. Po let pa vroče
- poleti vroče - ja. Pozimi zebe - ne. Po neki daljši poti, recimo vsaj 15km, da se motor segreje na delovno temperaturo, katro parkiraš na klancu tako, da sprednji del gleda navzdol, odpreš havbo, nekje pod šipo gleda ven gumijasta cevka s privijačenim pokrovčkom. Tisti pokrovček odviješ in pihne ven zrak, kot bi zračil doma radiator v dnevni sobi, potem pa greje kolikor hočeš. Katro sem vozil 15 let in ventilator za gretje sem uporabljal samo s 1., 2. in 3. prestavo, pa me rado zebe. Če se voziš v 4., torej več kot 80, greje dovolj že sam prepih skozi grelnik.

V katri lahko pelješ v 4. prestavi 40km/h Very Happy

Ne razumem pa tega povedanega glede gretja. Question
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
chaos
Član
Član



Pridružen-a: Sob 16 Sep 2006 22:12
Prispevkov: 1063
Aktiv.: 4.64
Kraj: Zagorje ob Savi

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 09, 2007 2:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

mucek4 je napisal/a:

2SD (skurjen diesel) Laughing

Ene 14 dni nazaj sem se peljal za enim takim in sem doživel, da se črni, olju podobni ostanki limali meni na vetrobran.


Jaz sem imel dva golfa 2d, pa nobeden ni niti malo kadil. Tudi ob vžigu ne, vsaj ne več kot kak bencinar. Če za golfa dobro skrbiš (pa ne rabi veliko -- najkasneje na 15.000 menjava olja, vsakič drugič menjava filtrov), je to neuničljiv avto, ki dobro gre, je dobro narejen, deli so skoraj zastonj. Pa še ne rabiš menjati prestav, ko prehitevaš -- v vsaki prestavi gre isto Smile. Z enim tankom narediš čez 1000 km, zdaj ko imam pa bencinarja, sicer z većjo mašino, sem pa srečen, če jih naredim 500.

Je pa res, da veliko ljudi, ki ima golfa 2d, zanj ne skrbi, pa tudi dosti je takih, ki dizlerja ne znajo voziti -- tiščijo gas kot pri kakem bencinarju, kar se vidi, ko se ljudje spravijo prehitevat, menjajo v tretjo, takrat se pa za golfom res pojavi črn oblak Smile

Kolega, ki je včasih vozil katrco (zdaj je že nekaj časa na golfih Smile ), pa z njimi nima ravno dobrih izkušenj -- enkrat se je rahlo butnil v spredaj vozeče vozilo, pa je bila katrca totalka, drugi avto je imel pa samo praske na odbijaču. Sploh nočem vedeti, kaj bi bilo, če bi se s katrco z ene 40km/h zaletel v mirujočo 'oviro' ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Hi-End
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Feb 2004 11:51
Prispevkov: 284
Aktiv.: 1.20
Kraj: Višnja Gora

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 09, 2007 2:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri nas smo imeli R4. Eno prvih še iz IMV/Litostroj proizvodnje in potem že novejšo GTL, vendar še brez dodatnih lučk na zadnjih vratih. Vse kar lahko rečem o tem avtu je to, da je bil za prevoz raznih poljskih pridelkov, ali pa bele tehnike zakon!

Res je da je bil zelo mehko narejen in da je bolje da se nisi nikoli zaletel, ampak konec koncev je bila zelo neproblematičen avto. Poraba je bila nizka, edino na kakih 5 let si moral menjat blatnike, ki pa so itak bili zelo poceni. Mogoče še največja slabost so bile slabe zavore in pa nekaj večja konstrukcijska trdnost (varnost). Sicer pa tudi tist menjalnik ni bil tako slabo postavljen, kot marsikdo misli....

Sam se spomnim da sem se enkrat peljal od Grosuplja proti Ljubljani in na viaduktu Reber sem jo natiščal 170 po števcu, ko je zapihal veter in me iz voznega prestavil na prehitevalen pas. To nikakor ni bil dober občutek.... Potem sem prešaltal na BX-a, ki je bil tiste čase v Jugoslaviji direktorski avtomobil... takrat sem spoznal marsikaj, kar pa tudi spada v drugo zgodbo....

Skratka R4 je bil avto, ki je imel svoj namen... in ga je z leti tudi presegel... tako kot VW Hrošč in še nekateri drugi...

_________________
Music is a part of my life, DIY is my life !
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
psevdonim
Član
Član



Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42
Prispevkov: 3411
Aktiv.: 14.91
Kraj: slo

PrispevekObjavljeno: Ned Dec 09, 2007 3:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
V katri lahko pelješ v 4. prestavi 40km/h
Ne razumem pa tega povedanega glede gretja.
- jaz sem se približno držal oznak na števcu - priporočil za prestavljanje. Zapomnil sem si samo oznako 3, ki je bila pri 80 in oznako 4, ki je bila pri 130 (končna hitrost, ne "prestavi v 5".).
Da bi se s katro vozil 40 v 4. - meni to nikoli ni uspelo, ker z nizkimi obrati zadeva enostavno ni vlekla, niti po ravnem ne. Mogoče po klancu navzdol.
Glede gretja - ne vem, kaj ni razumljivo. Če hočeš, da ti radiator v hiši greje, ga moraš zluftat. Če hočeš, da katra greje, moraš radiator (grelnik) zluftat. To narediš na zgoraj opisan način. Prej moraš prevoziti vsaj 15km, da naraste tlak hladilne tekočine, drugače ne bo nič pihnilo iz cevke, niti priteklo. Avto pa mora biti postavlljen v klanec s sprednjim delom navzdol zato, da se morebitni zrak v sistemu pomakne proti tisti gumijasti cevki, skozi katero ga potem izpustiš. Če imaš v hiši montiran radiator tako, da je pipca za zračenje nižje od regulacijskega ventila, ga ne boš nikoli izzračil.
Pri hitrosti več kot 80 greje brez ventilatorja, če imaš odprto loputo, ki se odpira z ročico na poteg, ki je blizu ročice za odpiranje havbe.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Vse kar nima zveze z elektroniko in računalništvom Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3
Stran 3 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 9 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group