www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Merjenje trenutne porabe
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
podboj
Član
Član



Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48
Prispevkov: 1251
Aktiv.: 5.28
Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 07, 2008 9:35 pm    Naslov sporočila:  Merjenje trenutne porabe Odgovori s citatom

V avtu imam single point injection (en inektor za vse 4 valje, podobno kot fergazer), pa me zanima kako bi se dalo merit trenutno porabo z analognim instrumentom na cager. Inektorju se spreminja frekvenca in trajanje pulzov. Nekaj sem razmišljal v tej smeri, kaj pravite?:


merilec.GIF
 Opis:
 Velikost datoteke:  1.99 KB
 Pogledana:  8115 krat

merilec.GIF


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.87
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 07, 2008 11:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri majhni frekvenci bi še šlo, z večjo frekvenco pa bi morala biti RC konstanta manjša, tukaj pa kazalec ne bi več sledil.

Kaj pa kak op-amp? Na izhodu lahko dobiš spreminjajočo se napetost v odvisnosti od frekvence in jo primerno ojačaš.

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.98
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 08, 2008 12:27 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če poleg časov odpiranja injektorjev in frekvence ne boš upošteval tudi hitrosti vozila bo podatek precej daleč od realnosti. V tem primeru bi zadostoval že potenciometer na loputi zraka sesalnega kanala - plina.

Pri mojem avtu je tak prikaz digitalen (skrite funkcije BCja) in tudi stalni "analogen". Zakaj analogen v narekovajih? Ker tisti kazalec poganja koračni motorček, tega pa krmili motorni in ABS CPU na podlagi časov injektorjev, frekvence in trenutne hitrosti vozila.
Zato mi kaže pri hitrosti npr. 80km/h v III. prestavi pri 3500rpm skoraj enako porabo, kot pri isti hitrosti v IV. prestavi pri 2500rpm. Wink

Na videz podobno so imele Lada Samare, kar pa je bilo res samo podobno. V Samari je bil tisti kazalček le vakum-meter priključen na sesalno cev pred loputo za gas ...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 08, 2008 10:18 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok je napisal/a:


Na videz podobno so imele Lada Samare, kar pa je bilo res samo podobno. V Samari je bil tisti kazalček le vakum-meter priključen na sesalno cev pred loputo za gas ...


Tista reč je lahko zelo učinkovita, če jo znaš uporabljat oz. če jo upoštevaš. Ni pa to kazalec trenutne porabe/km , ampak kazalec stanja v vplinjaču in posledično v motorju.
Če na grobo opišem: v četrti tiščiš poln plin, bo poraba večja (odklon kazalca) , kot če v tretji z malo plina motor vleče z lahkoto (kazalec nekje v zelenem).
Kdor nima občutka, lahko z tem kazalcem ogromno prihrani.
lp

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.01

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 08, 2008 12:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kdor nima občutka, bo lahko zaradi zijanja v armaturko v želji po litru prihranka tudi povzročil špricanje krvi po asfaltu....
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jishimoari
Član
Član



Pridružen-a: Čet 07 Feb 2008 15:36
Prispevkov: 38
Aktiv.: 0.18
Kraj: Nemogoče določit

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 08, 2008 12:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

če se ti gre za porabo, vozi na 1500-2500rpm pri bencincu, pri dizlu pa itak ni treba jokat Very Happy če se ti gre pa za to da maš števc, pol pa lohk uzameš za primer števc od BMW E36, mogoče bo kdo na BMW forumu kej vedu o tem povedat.

http://www.bmwe36blog.com/models/model2/model2full11.jpg
ima ga pod obratomirom - lohk greš na servis, mogoče tam kej vejo o tem povedat.
Very Happy
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.01

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 08, 2008 1:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

BMWjev števec je kot tak neuporaben.
Vsi resnejši prikazovalniki so krmiljeni iz "glavnega" računalnika in upoštevajo več parametrov za izračun kot si jih lahko na hitro zamislimo.
V grobem pa rabiš hitrost vozila, čas odpiranja injektorja ter tlak dovoda goriva (slednji se namreč spreminja pri nizkem področju-mali obrati, malo gasa).
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.98
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 08, 2008 2:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

jishimoari je napisal/a:
če se ti gre za porabo, vozi na 1500-2500rpm pri bencincu ...

Na ta način ne prihraniš ničesar ... kvečjemu uničiš motor - za začetek tako nizki obrati pri bencinarju odžgejo ventile!

Najmanjša poraba je v optimalnem območju navora, ki je pri bencinarjih cca. 3500rpm.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
reber
Član
Član



Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20
Prispevkov: 2279
Aktiv.: 9.61
Kraj: Bled

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 08, 2008 2:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

1500-2500 bi veljalo kvečjemu za dizla, za bencinarja pa od 2500 do recimo 4000 nekje ali sredina tega, kot je Iztok napisal, sicer pa tisti ki imajo BC lahko vidijo, kdaj je poraba najmanjša ...

Sami odpiralni časi injektorjev brez informacije o hitrosti je premalo, pa še kaj drugega bi bilo tudi dobro upoštevati.

Tisti kazalčki včasih pa so bili le nekakšen ekono-meter

_________________
Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
sulc
Član
Član



Pridružen-a: Pet 28 Jan 2005 20:34
Prispevkov: 473
Aktiv.: 2.00

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 08, 2008 6:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Audi ima nek fuel management unit. Verjetno bi se dalo uporabit, dobi se ga pa na Ebayu.
_________________
LP Aljaž
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
sulc
Član
Član



Pridružen-a: Pet 28 Jan 2005 20:34
Prispevkov: 473
Aktiv.: 2.00

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 08, 2008 6:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

O
tem govorim.

_________________
LP Aljaž
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.01

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 08, 2008 8:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Meni se zdi tole regulator tlaka na injektorjih.

Zadevo imajo takorekoč vsi "ajnšpricarji".
Na enem koncu letve za razvod goriva (ki povezuje injektorje) je dovod goriva iz črpalke, na drugem pa preko takega regulatorja povratek v rezervoar.
Zadevo krmili vakum sesalnega kolektorja.
Izgleda pa zadeva drugače narejena (robustnejše), saj pri turbačih v sesalnem kolektorju ni le podtlak ampak tudi nadtlak.

Fuel pressure regulator:


in najpogostejša oblika:
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 08, 2008 11:51 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Na slikah je obični regulator za tlak bencina. Pri turbo motorjih se tlak dviguje še za vrednost nadtlaka v sesalnih ceveh. Drugače bi pri tlaku motor bil presuh in bi stalilo bate.
1500-2500 vrtljajev za moj avto- nikakor ne! Morda za kako ameriško ladjo z 8 tisoč kubiki in 55 konji. Tistim je pa za porabo tako ali tako vseeno.
Pa seveda za dizle so ti obrati o.k.
Sodoben bencinar pod 3K nikakor ne more biti ekonomičen. Izjema je MORDA honda VTI zadnje generacije, ki zvezno krmili kote odmičnih in še hod ventilov. Zato tudi vleče kot elektromotor.
lP
Robi

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
madzi
Član
Član



Pridružen-a: Sre 24 Sep 2003 10:46
Prispevkov: 315
Aktiv.: 1.33
Kraj: Pragersko, Dragonja vas, Maribor

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 09, 2008 12:06 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kaj pa varianta z senzorjem pretoka griva ki bi jo namontiral na cev ki gre na injektorje? Bi to šlo?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1671
Aktiv.: 7.88
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 09, 2008 12:27 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne vem če boš ravno našel senzor, ki bi zdržal >100 barov pritiska.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 498 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group