Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.28 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Feb 07, 2008 9:35 pm Naslov sporočila: Merjenje trenutne porabe |
|
|
V avtu imam single point injection (en inektor za vse 4 valje, podobno kot fergazer), pa me zanima kako bi se dalo merit trenutno porabo z analognim instrumentom na cager. Inektorju se spreminja frekvenca in trajanje pulzov. Nekaj sem razmišljal v tej smeri, kaj pravite?:
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
1.99 KB |
Pogledana: |
8118 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.87 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Čet Feb 07, 2008 11:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri majhni frekvenci bi še šlo, z večjo frekvenco pa bi morala biti RC konstanta manjša, tukaj pa kazalec ne bi več sledil.
Kaj pa kak op-amp? Na izhodu lahko dobiš spreminjajočo se napetost v odvisnosti od frekvence in jo primerno ojačaš.
_________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Feb 08, 2008 12:27 am Naslov sporočila: |
|
|
Če poleg časov odpiranja injektorjev in frekvence ne boš upošteval tudi hitrosti vozila bo podatek precej daleč od realnosti. V tem primeru bi zadostoval že potenciometer na loputi zraka sesalnega kanala - plina.
Pri mojem avtu je tak prikaz digitalen (skrite funkcije BCja) in tudi stalni "analogen". Zakaj analogen v narekovajih? Ker tisti kazalec poganja koračni motorček, tega pa krmili motorni in ABS CPU na podlagi časov injektorjev, frekvence in trenutne hitrosti vozila.
Zato mi kaže pri hitrosti npr. 80km/h v III. prestavi pri 3500rpm skoraj enako porabo, kot pri isti hitrosti v IV. prestavi pri 2500rpm.
Na videz podobno so imele Lada Samare, kar pa je bilo res samo podobno. V Samari je bil tisti kazalček le vakum-meter priključen na sesalno cev pred loputo za gas ...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Pet Feb 08, 2008 10:18 am Naslov sporočila: |
|
|
Iztok je napisal/a: |
Na videz podobno so imele Lada Samare, kar pa je bilo res samo podobno. V Samari je bil tisti kazalček le vakum-meter priključen na sesalno cev pred loputo za gas ... |
Tista reč je lahko zelo učinkovita, če jo znaš uporabljat oz. če jo upoštevaš. Ni pa to kazalec trenutne porabe/km , ampak kazalec stanja v vplinjaču in posledično v motorju.
Če na grobo opišem: v četrti tiščiš poln plin, bo poraba večja (odklon kazalca) , kot če v tretji z malo plina motor vleče z lahkoto (kazalec nekje v zelenem).
Kdor nima občutka, lahko z tem kazalcem ogromno prihrani.
lp
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.01
|
Objavljeno: Pet Feb 08, 2008 12:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kdor nima občutka, bo lahko zaradi zijanja v armaturko v želji po litru prihranka tudi povzročil špricanje krvi po asfaltu....
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jishimoari Član

Pridružen-a: Čet 07 Feb 2008 15:36 Prispevkov: 38 Aktiv.: 0.18 Kraj: Nemogoče določit
|
Objavljeno: Pet Feb 08, 2008 12:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
če se ti gre za porabo, vozi na 1500-2500rpm pri bencincu, pri dizlu pa itak ni treba jokat če se ti gre pa za to da maš števc, pol pa lohk uzameš za primer števc od BMW E36, mogoče bo kdo na BMW forumu kej vedu o tem povedat.
http://www.bmwe36blog.com/models/model2/model2full11.jpg
ima ga pod obratomirom - lohk greš na servis, mogoče tam kej vejo o tem povedat.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.01
|
Objavljeno: Pet Feb 08, 2008 1:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
BMWjev števec je kot tak neuporaben.
Vsi resnejši prikazovalniki so krmiljeni iz "glavnega" računalnika in upoštevajo več parametrov za izračun kot si jih lahko na hitro zamislimo.
V grobem pa rabiš hitrost vozila, čas odpiranja injektorja ter tlak dovoda goriva (slednji se namreč spreminja pri nizkem področju-mali obrati, malo gasa).
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Feb 08, 2008 2:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
jishimoari je napisal/a: |
če se ti gre za porabo, vozi na 1500-2500rpm pri bencincu ... |
Na ta način ne prihraniš ničesar ... kvečjemu uničiš motor - za začetek tako nizki obrati pri bencinarju odžgejo ventile!
Najmanjša poraba je v optimalnem območju navora, ki je pri bencinarjih cca. 3500rpm.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
reber Član


Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 12:20 Prispevkov: 2279 Aktiv.: 9.61 Kraj: Bled
|
Objavljeno: Pet Feb 08, 2008 2:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
1500-2500 bi veljalo kvečjemu za dizla, za bencinarja pa od 2500 do recimo 4000 nekje ali sredina tega, kot je Iztok napisal, sicer pa tisti ki imajo BC lahko vidijo, kdaj je poraba najmanjša ...
Sami odpiralni časi injektorjev brez informacije o hitrosti je premalo, pa še kaj drugega bi bilo tudi dobro upoštevati.
Tisti kazalčki včasih pa so bili le nekakšen ekono-meter
_________________ Obiščite me na www.reber.si ali www.elektron.si |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sulc Član


Pridružen-a: Pet 28 Jan 2005 20:34 Prispevkov: 473 Aktiv.: 2.00
|
Objavljeno: Pet Feb 08, 2008 6:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Audi ima nek fuel management unit. Verjetno bi se dalo uporabit, dobi se ga pa na Ebayu.
_________________ LP Aljaž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sulc Član


Pridružen-a: Pet 28 Jan 2005 20:34 Prispevkov: 473 Aktiv.: 2.00
|
Objavljeno: Pet Feb 08, 2008 6:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
O
tem govorim.
_________________ LP Aljaž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.01
|
Objavljeno: Pet Feb 08, 2008 8:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Meni se zdi tole regulator tlaka na injektorjih.
Zadevo imajo takorekoč vsi "ajnšpricarji".
Na enem koncu letve za razvod goriva (ki povezuje injektorje) je dovod goriva iz črpalke, na drugem pa preko takega regulatorja povratek v rezervoar.
Zadevo krmili vakum sesalnega kolektorja.
Izgleda pa zadeva drugače narejena (robustnejše), saj pri turbačih v sesalnem kolektorju ni le podtlak ampak tudi nadtlak.
Fuel pressure regulator:
in najpogostejša oblika:
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Pet Feb 08, 2008 11:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na slikah je obični regulator za tlak bencina. Pri turbo motorjih se tlak dviguje še za vrednost nadtlaka v sesalnih ceveh. Drugače bi pri tlaku motor bil presuh in bi stalilo bate.
1500-2500 vrtljajev za moj avto- nikakor ne! Morda za kako ameriško ladjo z 8 tisoč kubiki in 55 konji. Tistim je pa za porabo tako ali tako vseeno.
Pa seveda za dizle so ti obrati o.k.
Sodoben bencinar pod 3K nikakor ne more biti ekonomičen. Izjema je MORDA honda VTI zadnje generacije, ki zvezno krmili kote odmičnih in še hod ventilov. Zato tudi vleče kot elektromotor.
lP
Robi
_________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
madzi Član

Pridružen-a: Sre 24 Sep 2003 10:46 Prispevkov: 315 Aktiv.: 1.33 Kraj: Pragersko, Dragonja vas, Maribor
|
Objavljeno: Sob Feb 09, 2008 12:06 am Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa varianta z senzorjem pretoka griva ki bi jo namontiral na cev ki gre na injektorje? Bi to šlo?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaveh Član


Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1671 Aktiv.: 7.88 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Sob Feb 09, 2008 12:27 am Naslov sporočila: |
|
|
Ne vem če boš ravno našel senzor, ki bi zdržal >100 barov pritiska.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|