Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
integrerc Član



Pridružen-a: Sob 23 Sep 2006 14:50 Prispevkov: 424 Aktiv.: 1.85 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Sob Feb 23, 2008 12:09 pm Naslov sporočila: Poraba goriva |
|
|
S sodelavci smo prišli v debato in različnimi mnenji, ali je trenutna poraba goriva pri osebnem avtomobilu manjša ali večja pri vožnji v dolino v prosti prestavi (leru), oziroma v peti prestavi brez plina (gasa)?
Jaz mislim, da je definitivno manjša poraba pri vožnji v prestavi.
Zanima pa me , če avto pri vožnji v dolino v prestavi, brez "gasa", sploh kaj porabi ali ne .Ali ima v tem času zaprt dovod za gorivo ali ne? _________________ Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.83 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Sob Feb 23, 2008 12:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Poraba goriva je po vsej verjetnosti sorazmerna z obrati, tako, da pri vožnji v klanec navzdol avto porablja gorivo sorazmerno z obrati, le da je pojemek goriva manjši kot pri dodajanju goriva kjer se obrati povečujejo. Vsekakor poraba ni enaka kot v mirovanju motorja (prosti tek). Bo povedal kdo, ki je expert na tem področju, saj se jih kar nekaj ukvarja s predelavami kolikor sem zasledil z obiskovanjem foruma. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
red_mamba Član


Pridružen-a: Ned 20 Feb 2005 17:56 Prispevkov: 1486 Aktiv.: 6.26 Kraj: Yogyakarta
|
Objavljeno: Sob Feb 23, 2008 12:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
pri vožnji navzdol avti z elektronskim vbrizgom ne porabijo nič goriva, ker se motor vrti sam od sebe _________________ Bad things happen to good people all the time for no reason!
Blog |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 19.97
|
Objavljeno: Sob Feb 23, 2008 12:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri zaviranju z motorjem je nad približno 2000rpm dovod prekinjen, torej je poraba manjša kakor pri spustu v prostem teku.
Okrog 2000 in nižje pa elektronika spet začne dodajat gorivo, zaradi lažjega "prijemanja" plina pri pospeševanju.
To pa niti ni pogruntavščina elektronskih vbrizgov, ampak so to imeli že marsikateri avtomobili na vplinjač več kot 15 let nazaj (verjetno tudi več).
Na vplinjaču je bil elektroventil, ki je prekinjal dovod mešanice prostega teka, krmilila pa ga je enostavna elektronika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
piroman Član


Pridružen-a: Čet 23 Okt 2003 12:06 Prispevkov: 2707 Aktiv.: 11.39 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Feb 23, 2008 12:54 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ponavadi tisti z elektronskim vbrizgom zaprejo dovod bencina, če pedal za gas ni prtisnjen in so obrati motorja večji od neke vrednosti (pri mojem bivšem avtu je bilo to 900 rpm). Torej pri vožnji navzdol v prestavi in brez gasa ni porabil nič. _________________ One shouldn’t work on semiconductors, that is a filthy mess; who knows if they really exist!
Wolfgang Pauli, 1931 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.83 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Sob Feb 23, 2008 2:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kako pa je potem z mazanjem batnih obročkov? Ko je prisotno gorivo se batni obročki tudi primerno mažejo ali ne? _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 19.97
|
Objavljeno: Sob Feb 23, 2008 2:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
Osebni avti imajo običajno 4-taktni motor, kar pomeni lasten mazalni sistem (saj imaš v karterju olje, mar ne?).
Malce drugače je bilo pri 2-taktnih aromatikih (Wartburg, Trabant), ampak mislim da taki avti niso predmet debate
Sicer pa ne vem od kje sploh ideja, da je bencin mazalno sredstvo  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
milans Deda



Pridružen-a: Tor 30 Dec 2003 10:36 Prispevkov: 167 Aktiv.: 0.70 Kraj: Dravograd
|
Objavljeno: Sob Feb 23, 2008 6:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Poraba je približno enaka kot v prostem teku motorja.
Mazanje je normalno saj se motor vrti in zraven tudi črpalka za mazanje motorja.
Vsekakor pa po klancu navzdol ni priporočljivo voziti v nevtralni prestavi, posebej če so klanci daljši (spust z kakšnih hribov), ker zaradi tega veliko bolj trpijo zavore, saj motor ne pomaga zavirati in lahko pride do pregrevanja in tudi do odpovedi zavor. _________________ l.p. Milan
"Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo!" |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
podboj Član

Pridružen-a: Sre 25 Maj 2005 11:48 Prispevkov: 1251 Aktiv.: 5.27 Kraj: Postojna, Sežana, Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Feb 23, 2008 7:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
No najdejo se pacijenti ki po klancih navzdol vozijo z ugasnjenim motorjem, seveda motorje ugašajo tudi pred semaforjem. Me prav zanima koliko jih pride obnova štarterjev in na koliko km menjajo zavore  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
surla Član

Pridružen-a: Ned 14 Dec 2003 15:22 Prispevkov: 722 Aktiv.: 3.04 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Sob Feb 23, 2008 8:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
*No najdejo se pacijenti ki po klancih navzdol vozijo z ugasnjenim motorjem*
Najdejo pa se tudi pacijenti , ki po cel dan ne ugašajo motorja (taxi) , ker bo prišparal na akumulatorju in starterju.
Koliko svinjarije bo spustil v zrak po nepotrebnem, ga sploh ne zanima.Ko bi mu pa iz auspuha v kabino provizorično napeljal cevko bi pa hitro spoznal , da le ni tako neškodljiv ta njegov mali avtomobilček. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
audio Član

Pridružen-a: Čet 19 Maj 2005 8:30 Prispevkov: 145 Aktiv.: 0.61 Kraj: kp
|
Objavljeno: Sob Feb 23, 2008 9:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Slišal sem da pri novejših dizlih ob vožniji po klancu dol se dovod goriva zapira. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.58 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Sob Feb 23, 2008 10:43 pm Naslov sporočila: |
|
|
audio je napisal/a: |
Slišal sem da pri novejših dizlih ob vožniji po klancu dol se dovod goriva zapira. |
Naš Megan kaže lepo 0.0 l/100km ob vožnji navzdol. _________________ Lp,
Matevž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.94 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Feb 23, 2008 11:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če ima motor več obratov kot je "zahtevano" s pedalom za plin to motorni računalnik zazna na podlagi potenciometra za gas ter senzorja obratov motorja in popolnoma izklopi dovod goriva - zapre injektorje. Nekaj na to temo piše tudi tukaj.
Ob neki priliki sem se s tem še malo podrobneje poigral in posnel ta filmček. Na obratomerju in po zvoku motorja se vidi dodajanje gasa, LEDica spodaj pa je priključena na enega od injektorjev (LEDica utripa neenakomerno zaradi razlike frekvenc obrati/FPS). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
benc Član


Pridružen-a: Sre 14 Jun 2006 21:41 Prispevkov: 132 Aktiv.: 0.57 Kraj: Idrija
|
Objavljeno: Ned Feb 24, 2008 10:37 am Naslov sporočila: |
|
|
podboj je napisal/a: |
No najdejo se pacijenti ki motorje ugašajo tudi pred semaforjem. Me prav zanima koliko jih pride obnova štarterjev |
Avte ki se vgašajo pred semaforji se že vidi na cesti. To je nova pogruntavšna START-STOP motorjev kjer se ugasne, ko se avto ustavi in nazaj prižge ko pritisnemo spet na pedalo za plin. Prav za to so razvili nove zaganjače, ki imajo minimalno 300k zagonov.
Ti avti so predvsem uporabni za mestne vožnje kjer se veliko ustavljamo pred semaforji.
Ne moreš pa to početi z starimi avti ker niso stvari dimenzionirane za take obremenitve.
citroen-c3-1.4-16v-stop-and-start |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
integrerc Član



Pridružen-a: Sob 23 Sep 2006 14:50 Prispevkov: 424 Aktiv.: 1.85 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Pon Feb 25, 2008 1:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za odgovore, vidim da je bilo moje razmišljanje pravilno !  _________________ Lep pozdrav! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|